Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Peciuko voztuvai-reguliatoriai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=20296 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | showinistas [ 31 Sau 2007, 11:22 ] |
Pranešimo tema: | Peciuko voztuvai-reguliatoriai |
tai va, sie sudeliai nustojo veikt, pradejo kaist variklis nes necirkuliuoja antifrizas ir taip pat silto oro nepucia y salona, nes nedaeinaiki peciuko. masina 320 94m. beda ta kad niekaip nepavyko ju kurnors rast, susidare yspudis kad y srotus veza tik 1,8 kregzdes , nes tokiu gausiai radau. gal kas turejot tokia beda? kaip isprendet? gal zinot kiek nauji kainuotu, kur gaut? |
Autorius: | PrakalejaS [ 31 Sau 2007, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Peciuko voztuvai-reguliatoriai |
["showinistas"] o pries sugendant neklaksejo jie su 1-2 sekundziu intervalu? del ju turetu neveikti salono sildymas/saldymas, bet variklis turetu dirbti normaliai. Siulau pasiieskoti naujo ir pamirsti problema su visam. http://www.realoem.com pasiziurek kur jis yra, parasyk i modestas.daugirda@krasta-auto.lt ir zinosi naujo kaina. |
Autorius: | mtm. [ 31 Sau 2007, 14:48 ] |
Pranešimo tema: | . |
jeigu kalba eina apie ta pati reguliatoriu tai ir pas mane buvo tokia beda, as ji isiardziau, praploviau ir sudejau atgal, jau pusantru metu veikia be problemu, pamenu kad kai ieskojau tai srotuose beda su jais ir nezinai koki nusipirksi, o naujas tai brangus berods 500lt |
Autorius: | showinistas [ 31 Sau 2007, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | |
nu neklaksejo lyg nieks kaina jau zinau-537lt sakyceu daugeu nei pakankamai. tie reguliatoriai praleidzia antifryza y peciuka ir is jo, kadangi jis nedaeina iki peciuko nustoja cirkuliuot, tada variklis ir uzkaista. gal zinot koky srota kur daugeu specializuojasi ant bmw. ar tiktu kokiu kitu modeliu voztuveliai? nes pvz 1,8 varikly buna tik vienas tox, pas mane du. kaip kituose modeliuose? |
Autorius: | Grill [ 31 Sau 2007, 16:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Pirmiausia isitikink, ar sistemoje nera oro kamscio. As ir pradzioje maniau, kad sugede sie vostuviukai, o viso kaitimo priezastis, blogai nuorinta sistema. kai buvau isemes, lengvai patikrinau prie 12V itampos prijunges. Turi klapseti. |
Autorius: | showinistas [ 01 Vas 2007, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek labai reikia uzdrost masina kad variklis perkaistu? manau maniskis nemate daugeu 100 laipsniu temp niekada kol as vazineju. o sen vienas Meistras kapoto neatidares deagnozavo kad jis perkaitintas. beje gal kas yra twarkes sawo ratus sietyno gatweje esanciame bmw serwise? zmones pasirode ismanantys sawo darba bet ydomu butu klientu atsiliepimai? |
Autorius: | E36Coupe [ 01 Vas 2007, 23:07 ] |
Pranešimo tema: | |
showinistas rašė: tie reguliatoriai praleidzia antifryza y peciuka ir is jo, kadangi jis nedaeina iki peciuko nustoja cirkuliuot, tada variklis ir uzkaista
Nepik,bet parasei nesamone Variklio ausinimui mineti voztuvai jokios itakos neturi ir tureti negali (pagal tave ir su uzsukta siluma variklis kais ,nes skistis irgi per peciuko radiatoriu necirkuliuoja) p.s.ziurek antifrizo ligi ir gerai nuorink sistema |
Autorius: | Bimeris [ 01 Vas 2007, 23:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Teisingai tie voztuvai tikrai neturi itakos variklio kaitimui, del kaitimo gali buti ir vandens pompa kalta tai(1), o (2) tai gal kada nors galva buvo imta ir virinta dazniausiai suvirinus pamirstama pravalyti ausinimo skyscio kanalus (bet tai blogiausia), o siaip tai gerai tau zmones sako patikrink lygi skyscio ir nuorink gerai. O del vozruveliu tai kai jie pareina jie buna visa laik atviri, tai reiskia, kad ausinimo skystis cirkuliuoja pastoviai per peciuka . del peciuko nesilimo gali buti ir pats peciukas uzzikises. Na Kaune as tai tuos voztuvelius gavau 40Lt. Srotas Juozapaviciaus pr. 7 Ir pries parduodami jie man patikrino. |
Autorius: | banderos [ 02 Vas 2007, 00:01 ] |
Pranešimo tema: | |
oro burbulai, striges termostatas, termomova, trukus galva/pramusta tarpine, vandens pompa, antifryzo trukumas, uzsales radiatorius ir salono pecius ... bet tik ne tas ka tu galvoji |
Autorius: | Bimeris [ 02 Vas 2007, 00:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Na trukus galva tai tikrai ne pramusta tarpine irgi ne, nes jei taip butu tai vanduo subektu i karteri ir per alsuoklio slanga mustu garus po spaudimu arba atidarius tepalo ipilimo skykyle taip pat eitu garai kaip is uzvirusio arbatinuko |
Autorius: | banderos [ 02 Vas 2007, 00:25 ] |
Pranešimo tema: | |
nu siaip tai nelabai, dazniausiai buna kad vandeni varo arba i cilindra (ir paskiau pro dusle), arba i tepala ir susidaro emulsija, bet tikriausiai cia kasnors paprastesnio |
Autorius: | Bimeris [ 02 Vas 2007, 00:37 ] |
Pranešimo tema: | |
banderos rašė: nu siaip tai nelabai, dazniausiai buna kad vandeni varo arba i cilindra (ir paskiau pro dusle), arba i tepala ir susidaro emulsija, bet tikriausiai cia kasnors paprastesnio
Tai va kad nelabai i cilindra kaip tik negali varyti, nes kai variklis uzvestas cilindre slegis zymiai didesnis nei vandendens cirkuliuojancio sistemoje, o i karteri vanduo patenka per tepalo kanalus is variklio galvos. . O paskui tai kaip sakai tikra emulsija gaunasi , o patikrint paprasta duodi varikliui padirbt siek tiek istrauki tepalo matuokli ir ziuri jei virsus matuokles (kur baigiasi tepalo lygio riba) apsiputojus tai reiskia VANDUO KARTERYJE |
Autorius: | showinistas [ 02 Vas 2007, 20:50 ] |
Pranešimo tema: | |
oi dar netokiu nesamoniu siom dienom izgirdau kiekvienam servise mqan kitokia beda sugalvoja, ko nesuprantu kai man paiskina forume ir uzrasau... kadangi nesinori uz nuorinima moket kaip newa uz variklio remonta, bandau isiaiskint visus wariantus pats, kiek tai realu, o kiek ne |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |