Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 01:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 11:22 
  
 
 
tai va, sie sudeliai nustojo veikt, pradejo kaist variklis nes necirkuliuoja antifrizas ir taip pat silto oro nepucia y salona, nes nedaeinaiki peciuko. masina 320 94m. beda ta kad niekaip nepavyko ju kurnors rast, susidare yspudis kad y srotus veza tik 1,8 kregzdes :) , nes tokiu gausiai radau. gal kas turejot tokia beda? kaip isprendet? gal zinot kiek nauji kainuotu, kur gaut?


StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["showinistas"] o pries sugendant neklaksejo jie su 1-2 sekundziu intervalu? del ju turetu neveikti salono sildymas/saldymas, bet variklis turetu dirbti normaliai. Siulau pasiieskoti naujo ir pamirsti problema su visam. http://www.realoem.com pasiziurek kur jis yra, parasyk i modestas.daugirda@krasta-auto.lt ir zinosi naujo kaina.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
146
Miestas:
Kaunas
jeigu kalba eina apie ta pati reguliatoriu tai ir pas mane buvo tokia beda,
as ji isiardziau, praploviau ir sudejau atgal, jau pusantru metu veikia be problemu, pamenu kad kai ieskojau tai srotuose beda su jais :) ir nezinai koki nusipirksi, o naujas tai brangus berods 500lt


StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 15:49 
  
 
 
nu neklaksejo lyg nieks :? kaina jau zinau-537lt sakyceu daugeu nei pakankamai. tie reguliatoriai praleidzia antifryza y peciuka ir is jo, kadangi jis nedaeina iki peciuko nustoja cirkuliuot, tada variklis ir uzkaista. gal zinot koky srota kur daugeu specializuojasi ant bmw. ar tiktu kokiu kitu modeliu voztuveliai? nes pvz 1,8 varikly buna tik vienas tox, pas mane du. kaip kituose modeliuose?


StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Pirmiausia isitikink, ar sistemoje nera oro kamscio. As ir pradzioje maniau, kad sugede sie vostuviukai, o viso kaitimo priezastis, blogai nuorinta sistema.

kai buvau isemes, lengvai patikrinau prie 12V itampos prijunges. Turi klapseti.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 19:07 
  
 
 
kiek labai reikia uzdrost masina kad variklis perkaistu? manau maniskis nemate daugeu 100 laipsniu temp niekada kol as vazineju. o sen vienas Meistras kapoto neatidares deagnozavo kad jis perkaitintas. beje gal kas yra twarkes sawo ratus sietyno gatweje esanciame bmw serwise? zmones pasirode ismanantys sawo darba :D bet ydomu butu klientu atsiliepimai?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
showinistas rašė:
tie reguliatoriai praleidzia antifryza y peciuka ir is jo, kadangi jis nedaeina iki peciuko nustoja cirkuliuot, tada variklis ir uzkaista

Nepik,bet parasei nesamone :!:
Variklio ausinimui mineti voztuvai jokios itakos neturi ir tureti negali :idea:
(pagal tave ir su uzsukta siluma variklis kais :D ,nes skistis irgi per peciuko radiatoriu necirkuliuoja)
p.s.ziurek antifrizo ligi ir gerai nuorink sistema

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.13
Amžius:
46
Pranešimai:
277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex E36 325i '93
E61 530xd 2006m.
Teisingai tie voztuvai tikrai neturi itakos variklio kaitimui, del kaitimo gali buti ir vandens pompa kalta tai(1), o (2) tai gal kada nors galva buvo imta ir virinta dazniausiai suvirinus pamirstama pravalyti ausinimo skyscio kanalus (bet tai blogiausia), o siaip tai gerai tau zmones sako patikrink lygi skyscio ir nuorink gerai.
O del vozruveliu tai kai jie pareina jie buna visa laik atviri, tai reiskia, kad ausinimo skystis cirkuliuoja pastoviai per peciuka :) . del peciuko nesilimo gali buti ir pats peciukas uzzikises. Na Kaune as tai tuos voztuvelius gavau 40Lt. Srotas Juozapaviciaus pr. 7 Ir pries parduodami jie man patikrino. :)


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
oro burbulai, striges termostatas, termomova, trukus galva/pramusta tarpine, vandens pompa, antifryzo trukumas, uzsales radiatorius ir salono pecius ... bet tik ne tas ka tu galvoji :)

_________________
Masina sudaro skardos ir provodke, viskas kitas yra detales.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.13
Amžius:
46
Pranešimai:
277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex E36 325i '93
E61 530xd 2006m.
Na trukus galva tai tikrai ne pramusta tarpine irgi ne, nes jei taip butu tai vanduo subektu i karteri ir per alsuoklio slanga mustu garus po spaudimu arba atidarius tepalo ipilimo skykyle taip pat eitu garai kaip is uzvirusio arbatinuko :D


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
nu siaip tai nelabai, dazniausiai buna kad vandeni varo arba i cilindra (ir paskiau pro dusle), arba i tepala ir susidaro emulsija, bet tikriausiai cia kasnors paprastesnio :)

_________________
Masina sudaro skardos ir provodke, viskas kitas yra detales.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.13
Amžius:
46
Pranešimai:
277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex E36 325i '93
E61 530xd 2006m.
banderos rašė:
nu siaip tai nelabai, dazniausiai buna kad vandeni varo arba i cilindra (ir paskiau pro dusle), arba i tepala ir susidaro emulsija, bet tikriausiai cia kasnors paprastesnio :)

Tai va kad nelabai :) i cilindra kaip tik negali varyti, nes kai variklis uzvestas cilindre slegis zymiai didesnis nei vandendens cirkuliuojancio sistemoje, o i karteri vanduo patenka per tepalo kanalus is variklio galvos. :) . O paskui tai kaip sakai tikra emulsija gaunasi :) , o patikrint paprasta duodi varikliui padirbt siek tiek istrauki tepalo matuokli ir ziuri jei virsus matuokles (kur baigiasi tepalo lygio riba) apsiputojus tai reiskia VANDUO KARTERYJE :(


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 20:50 
  
 
 
oi dar netokiu nesamoniu siom dienom izgirdau :o kiekvienam servise mqan kitokia beda sugalvoja, ko nesuprantu kai man paiskina forume ir uzrasau... kadangi nesinori uz nuorinima moket kaip newa uz variklio remonta, bandau isiaiskint visus wariantus pats, kiek tai realu, o kiek ne


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery