Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
E30 apsukos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=19239 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | BMW 325 [ 11 Sau 2007, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | E30 apsukos |
m20b25. zodziu uzkurus ryte lyg viskas tvarkoj apsukos pakile dirba tvarkingai ir is leto leidziasi. pasilus truputi masinai pradeda kvailioti atrodo masina nori uzgesti ir vel staiga apsukos pakyla ir taip karts nuo karto. atrodo kad elektra dinginetu ir vel staigiai atsirastu. is anksto dekui visiem uz isreikstas mintis. |
Autorius: | Andryza [ 11 Sau 2007, 13:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Manyciau tai zondas,arba laisvos eigos voztuvas. |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 14:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane ir tas pats. Bet prasidejo neperseniausiai. Ir tik kai variklis visiskai saltas. Jei butu beda su LZ sokinetu vislaika, nepriklausomai ar saltas ar siltas variklis. O dabar kai salta uzkuri pradziai 2000aps. krenta po truputi iki 750-800aps. ir tada dar zemiau iki 450-500aps kol uzgesta arba meta vel apsukas iki 2000aps. Manau pas mane gali buti del oro filtro, LEV arba oro matuokleje temperaturos sensorius parejes. |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 11 Sau 2007, 15:21 ] |
Pranešimo tema: | |
tankas rašė: Jei butu beda su LZ sokinetu vislaika, nepriklausomai ar saltas ar siltas variklis.
labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio. tuo momentu veikia tik zondo pašildymo relė. kai įkaista zondas (man regis darbo temperatūra apie 200 laipsnių celsijaus, nors gal klystu), tik tada jis ima siųsti, o kompas priimti zondo signalus. tad, manau, jei tik tada ima apsukos plaukioti, kai variklis pakaista, pirmiausia žiūrėčiau tik zondą. |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 15:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Įtariu_BITES rašė: labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio...
Na tai vistiek mas mane kai variklis siltas apsukos kai ikaltos. Tas apsuku nesokinejimas o kritimas iki labai zemos ribos tik su saltu varikliu. Uzkuri, sildai varikli (t.y. lauki kelias minutes) tai apsukos kristi pradeda po 1.5min kazkur. O pravaziavus pora kilometru ir sustojus dirba kaip bite. |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 11 Sau 2007, 15:43 ] |
Pranešimo tema: | |
o tai gal zondo pašildymo relė? o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra? |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 15:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Įtariu_BITES rašė: o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra?
As ta pati itariu, jau pirmam post'e parasiau Gal yra ideju kaip ji pratestuoti. Oro matuokle prisijungia su keturiais laidukais. Tai gal su elektroniniu testeriu butu galima varza kokia pamatuoti ar dar ka tarp tu kontaktu. Gryzes namie Haynes manuals paskaitinesiu; |
Autorius: | Juozukas [ 11 Sau 2007, 16:17 ] |
Pranešimo tema: | |
tankas rašė: Įtariu_BITES rašė: labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio... Na tai vistiek mas mane kai variklis siltas apsukos kai ikaltos. Tas apsuku nesokinejimas o kritimas iki labai zemos ribos tik su saltu varikliu. Uzkuri, sildai varikli (t.y. lauki kelias minutes) tai apsukos kristi pradeda po 1.5min kazkur. O pravaziavus pora kilometru ir sustojus dirba kaip bite. Pas mane labai panasi problema, saltas nelaiko apsuku -gesta. Jeigu palaikai gaziuka su koja kad prasidyrbtu(uztenka palaikyt 10 sek) viskas gerai, prasidirba ir nebegesta. Sakai gali del oro filtro? |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 16:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Juozukas rašė: ... Sakai gali del oro filtro?
Pas mane oro filtras "ale-sport" tai galvoju gali blogas oro filtras itakoti, niekaip nerandu laisvu 15min atgal deze issideti; O tu sakai palaikai gaziuka ir prasidirba, tai kiek apsukas sukeli laikydamas gaziuka? |
Autorius: | Juozukas [ 11 Sau 2007, 17:02 ] |
Pranešimo tema: | |
minimaliai sukeliu gaziuka ir dirba jis graziai, net jokio prasidirbimo nereikia. O jeigu tik uzkures vos vos nepaspaudziu gaziuko, tada prigesineja apsukos krenta iki 200 - 100 kartais net uzgesta, arba prigesta iki kokio 100 visa masina susipurto ir pasigazuoja. Vos vos pasyla ir dingsta sitas dalykas. Jeigu labai karsta diena +30 tada buna kad dirba tik uzkurta be prigesimu. O jeigu buna nors kiek silta. tarkim gerai ivazineta ir palikta stovet kokiom 6h jau nebeprigesineja. turi pilnai per nakty pastovet. vat tokia problema turiu, kurios niekaip neishsprendziu |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 17:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Juozukas rašė: ... turi pilnai per nakty pastovet. vat tokia problema turiu, kurios niekaip neishsprendziu
Nebadei LEV pravalyti, galbut kertasi jis (laisvos eigos voztuvas (idling valve)). |
Autorius: | tankas [ 11 Sau 2007, 17:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Juozukas rašė: minimaliai sukeliu gaziuka ir dirba jis graziai, net jokio prasidirbimo nereikia. O jeigu tik uzkures vos vos nepaspaudziu gaziuko...
As tai kol variklis saltas tai daugiau 2000aps/min neduodu. |
Autorius: | Amis [ 11 Sau 2007, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | |
tankas rašė: Įtariu_BITES rašė: o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra? As ta pati itariu, jau pirmam post'e parasiau Gal yra ideju kaip ji pratestuoti. Oro matuokle prisijungia su keturiais laidukais. Tai gal su elektroniniu testeriu butu galima varza kokia pamatuoti ar dar ka tarp tu kontaktu. Gryzes namie Haynes manuals paskaitinesiu; Jei nori patikrint oro srauto matuokle, paprasciausiai esant uzvestam varikliui atjunk laidus nuo jos ir matysi ar variklio darbas keiciasi. O cia kiek supratau apsukos sokineja esant siltam varikliui, tai bus landozondas. Man tas pats buvo, jau 2 zondus pakeiciau. Patarimas: nepagailek LT ir pirk BOSCH, nepirk italisku ir kitokiu shh... |
Autorius: | BMW 325 [ 12 Sau 2007, 09:59 ] |
Pranešimo tema: | |
zodziu vakar paziurejau,tai taip darosi ir saltam varikliuj vos tik uzkurus |
Autorius: | tankas [ 12 Sau 2007, 10:38 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW 325 rašė: zodziu vakar paziurejau,tai taip darosi ir saltam varikliuj :evil: vos tik uzkurus
Tai nesupratau kada pas tave pasiles variklis. Ar taip darosi pavyzdzius normaliai pasivazinejus, kai temperatura jau pakilusi iki vidurio? P.S. nes man taip tik su saltu varikliu; |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |