Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Gazas streikuoja, ar ne? (sutvarkyta) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=1916 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Mantsys [ 04 Bal 2005, 17:27 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Gazas streikuoja, ar ne? (sutvarkyta) |
Apturejau tokia problema: isibegejant palaipsniui spaudziant gaza, po kiek laiko masina pradeda beveik nereaguoti i gaza (trauka pasidaro kaip 0.5ltr variklio), tada atleidziu ir vel spaudziu-normaliai, toliau laikant gaza (po kiek laiko) vel pradeda nebetraukti, tada vel atleidziu ir paspaudziu-susitvarko. Ar galetu buti kalta droseline sklende? maciau ten kazkokia fishke jungiasi, gal ji (sklende) elektronine? Kokiu butu pamastymu? tikiuosi aiskiai isdesciau situacija ![]() |
Autorius: | Adomas [ 04 Bal 2005, 18:43 ] |
Pranešimo tema: | |
as manau kad kazkas su degimu. neteko susidurt bet as taip manau. dirza keitei paskirstymo? |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 05 Bal 2005, 10:09 ] |
Pranešimo tema: | |
gal kazhkas su benzino padavimu... filtras uzhsikishes, siurblys prie mirties, bake esantis sietelis uzhsikishes... slegio reguliatorius numire... |
Autorius: | Mantsys [ 05 Bal 2005, 10:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Filtras keistas, iki magistrales kuras ateina normaliai. O kaip galima butu garazo salygom patikrint ar slegio reguliatorius kaltas? Adomui: cia ne dirzelis, o grandine. |
Autorius: | Mantsys [ 06 Bal 2005, 11:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Vakar krapsciausi truputi ir pagalvojau, kad turbut bus kaltas slegio reguliatorius ![]() Misinys yra liesas, issukes zvakes pamaciau, kad jos baltos. Siaip variklis dirba nelygiai, atjungus zonda (misinys pariebeja) ir variklis pradeda dirbt lygiai lygiai, reiskia misinys pasidaro ne riebus, o normalus. Pasidaro ne riebus, o normalus, nes slegio reguliatorius veikia (arbe neveikia) ne taip kaip turetu. Vaziuojant, siek tiek ant apkrovos, varikliui turi buti paduodama daugiau kuro, nei ant laisvu apsuku. Yra sudeginama daugiau kuro, o kad jo daugiau sudegint reikia daugiau ir paduoti, o kad daugiau paduoti reiskia reikia, kad slegio reguliatorius jo praleistu maziau atgal i baka, kuo didesnes apsukos. Nes, kadangi, slegio reguliatorius neveikia (kaip as manau), tada tas kuras visgi grazinamas atgal i baka, neatsizvelgiant kokios yra tuo metu variklio apsukos, o vaziuojant kuro neuztenka tada pradeda, kaip sakiau, netraukti. Atleidus gaza, vel susidaro slegis (siurblys pripumpuoja) ir paspaudus gaza vel vaziuoja normaliai. As manau, turetu buti taip, kuo didesnes apsukos, tuo didesnis vakuumas s.reguliatoriuje, tuo maziau kuro praleidzia atgal i baka. Atjungus vakuumine slangele nuo s.reguliatoriaus, variklis prigesta, nes gauna papildomo oro. Uzglusinus ta slangele, variklis oro nebegauna, s.reguliatorius "nepajungtas", variklis dirba zymiai lygiau, nei ta slangele uzmovus ant s.reguliatoriaus. Nuosprendis: keisti slegio reguliatoriu. Ar teisingai sapalioju? ![]() ![]() |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 06 Bal 2005, 14:45 ] |
Pranešimo tema: | |
o gal tiesiog zondas amen, jei jį atjungus variklis gerai dirba? |
Autorius: | Mantsys [ 06 Bal 2005, 15:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Zonda atjungus ryja 20, su juo ~10. Manau geras. |
Autorius: | asesuas [ 07 Bal 2005, 10:45 ] |
Pranešimo tema: | |
vat pas mane irgi tokia pati beda....mantysas tu jau gal keitei slegio reguliatoriu...pasikeite kas nors? |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 07 Bal 2005, 11:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal kas turi trishaki su shlangute ir manometru toki, kad galetu uzhdeti ant benzino linijos ir pasizhiureti kas ten per slegis... shlangute turetu buti ilgesne, kad galetu ishlisti pro kapota ir vazhiujant matytum... jei slegis krinta vazhiuojant, tai arba slegio reguliatorius arba siurbliukas nespeja pripumpuoti (arba jis nusibaige arba uzhsikisho jo padavimas)... vienareikshmishkai negalima taip pasakyti... |
Autorius: | Mantsys [ 07 Bal 2005, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Kito reguliatoriaus dar nebuvau idejes. Manau reiktu patikrinti su manometru tada. Siurbliukas sudaro slegi X, slegio reguliatorius praleidzia i baka slegi Y, sistemoje lieka slegis Z=X-Y. Tai jeigu prijungus manometra matuoti slegi Y, tai kuo didesnes apsukos, tuo mazesnis slegis turetu buti, nes bus didesnis vakuumas ir maziau kuro praleis atgal i baka. O jei s.reguliatorius neveikia tada slegis Y bus visada pastovus. Ar teisingai? O slegis X visada pastovus? |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 07 Bal 2005, 16:45 ] |
Pranešimo tema: | |
kazhka tu chia primaishiai... siurbliukas - X gerai.... reguliatorius Y turi laikyti pastovu slegi sistemoje (pas mano BMW turi buti 3,5 bar), kuris vazhiuojant jokiom salygom neturi kisti, jis kinta tik ant laisvu apsuku, tam reikalinga ta shlangute, kad reguliatorius zhinotu , kad laisvos aspukos, o kada reikia laikyti darbini slegi.... tai to z nereikia ish viso... |
Autorius: | Mantsys [ 08 Bal 2005, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Dekui uz paaiskinimus. Turiu dabar ardymui dar viena Bmw, tai bandysiu deti kita reguliatoriu ir visa kita ko prireiks ![]() |
Autorius: | Mantsys [ 17 Bal 2005, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Problema kaip ir isspresta, ipyliau 10-cia litru daugiau benzino ir bedos kaip nebuta. Anksciau sakiau, kad nelygiai dirba, atjungus zonda pradeda lygiai dirbt. Dabar viskas susitvarke, dirba visada lygiai ir normaliai. Kaip suprantu kompas surinko pakankamai duomenu ir padare savo isvadas ![]() |
Autorius: | asesuas [ 17 Bal 2005, 15:57 ] |
Pranešimo tema: | |
o man tai va pakeite lambda zonda ir viskas normaliai dabar:) |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |