Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

Fan Delete Mod
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=18406
Puslapis 12

Autorius:  przt [ 20 Gru 2006, 09:24 ]
Pranešimo tema:  Fan Delete Mod

Ar kas yra turejes problemu su vetiliatorium, alia jis ishsibalansuoja ir su sparnuote kliudo radiatoriu, o jei prie aukstu apsuku gali "ismalti" aplink save viska po kapotu?
Skaitinejau amerikieciu foruma ir prie mod'u radau populiaru FDM (Fan Delete Mod). Nuima ventiliatoriu, deda mazesniu laipsniu termostata ir supila "shlapesni" antifriza, vandens pompoj metaline sparnuote arba kita, didesnio slegio. Kas nors yra ta dares? Nes realiai zmones sako, kad siek tiek geriau sukasi variklis kai nereikia sukt to propelerio ;) . Problemu su perdidele temperatura irgi neturi.

Autorius:  Ju|ius [ 20 Gru 2006, 10:43 ]
Pranešimo tema: 

jei jau variklis ikaista tiek, kad jungiasi ventiliatorius, tai jau joks zemesnes temperaturos termostatas nepades. Kas vasara prie +30 kamstyje vesins antifriza? metaline vandens pompos sparnuote?
Cia visiska nesamone, o kad geriau trauks tai zapaske is bagazines geriau issimti ir bus geresnis efektas

Autorius:  Įtariu_BITES [ 20 Gru 2006, 10:52 ]
Pranešimo tema: 

Ju|ius rašė:
jei jau variklis ikaista tiek, kad jungiasi ventiliatorius, tai jau joks zemesnes temperaturos termostatas nepades. Kas vasara prie +30 kamstyje vesins antifriza? metaline vandens pompos sparnuote?
Cia visiska nesamone, o kad geriau trauks tai zapaske is bagazines geriau issimti ir bus geresnis efektas

ventiliatorius nesijungia, o jis pastoviai sukasi. ten termomova gi ir kuo didesnis kar6tis, tuo labiau ji susikabina, ir greičau sukasi, todėl pasakymas JUNGIASI iš principo neteiningas :)

Autorius:  przt [ 20 Gru 2006, 12:17 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
This is a trick develped by the PTG race team's engine specialists for all E36 I6 engines and is dyno proven. The reduction in parasitic drag is equivilent to a 6-8hp increase. Removing the driven fan does reduce the cooling efficiency somewhat, but only while the car is moving less than about 10MPH. However by lowering the thermostat temperature, using Red Line Water Wetter and by using a lower temperature fan switch the risk of overheating is eliminated. It is advised that those running forced induction or living in very hot areas of the country (southern FL, AZ, etc) either skip this mod or add an additional high CFM aftermarket electric fan. Another option is to reinstall the fan only during the hotest weeks of the summer while leaving the fan switch and thermostat in place. It only takes about 15 minutes to remove or reinstall the fan itself...


Kas yra tas jungiklis ir ka jis daro? lower temperature fan switch
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Jauciu reikes darytis, statysiu elektrini ventiliatoriu, jei reiktu stovet kada kamsciuose ar pasportuot, ziuresim ar ten yra naudos ar nera ;)

Autorius:  Rytisss [ 20 Gru 2006, 12:29 ]
Pranešimo tema: 

nu ant M3 gal ir yra sansu, kad sparnuote neatlaikys ar pan, nes jo apsukos didesnes, bet ant paprasto I6 variklio nemanau, kad tai butinas navarotas. Pilnai atitarnauja ir paprasta termomova. As tai tikrai pas save nesiruosiu nieko keisti.

Autorius:  E36Coupe [ 24 Gru 2006, 00:12 ]
Pranešimo tema: 

"ventiliatorius" nieko ismalti ir issibalansoti nuo apsuku negali,jei vandens pompa tvarkoje,termomovos guolis geras ir pacioje sparnuoteje yra visi sparneliai

kas liecia galios praradimo-tai naturalu,kad kazkoks,kad ir mazas procentas galios prarandamas,sukant sparnuote(movai susijungus pilnai arba beveik.. ,karstam varikliui),bet ar del to reikia cia kazka keisti......kad ir deti elektrini ausintuva radiatoriaus.... :?:
kiek vienas galvos savaip :wink:

Autorius:  Rytisss [ 24 Gru 2006, 01:10 ]
Pranešimo tema: 

E36Coupe rašė:
"ventiliatorius" nieko ismalti ir issibalansoti nuo apsuku negali,jei vandens pompa tvarkoje,termomovos guolis geras ir pacioje sparnuoteje yra visi sparneliai

kas liecia galios praradimo-tai naturalu,kad kazkoks,kad ir mazas procentas galios prarandamas,sukant sparnuote(movai susijungus pilnai arba beveik.. ,karstam varikliui),bet ar del to reikia cia kazka keisti......kad ir deti elektrini ausintuva radiatoriaus.... :?:
kiek vienas galvos savaip :wink:
siaip vaziuojant termomova buna "nesusirakinus" , sparnuote ant jos sukasi daug maz laisvai. Ji suveikia tik stovint masinai, kadangi tada oras per radiatoriu nevaiksto ir variklis pradeda kaisti. Todel galima sakyti, kad galia sitoj vietoj praktiskai neprarandama.

Autorius:  E36Coupe [ 24 Gru 2006, 15:29 ]
Pranešimo tema: 

Mano pastebejimas daugiau liecia vaziavimo mieste,karsta vasara su daznais sustojimais(kad ir kamstije)
O tokiom saligom greitai ir stipriai,startuojant ir isibegejant(kai mova jau kabina,kas girdisi pagal garsa) tikrai esi pajutes ir pats apie ka minejau.
p.s. visi automobilije,esantis mechaniai ir elektriniai pretaisai,maitinasi is tu paciu arkliu,kurios ir pagaminamos vidaus degimo variklije :!:
ir tai yra FAKTAS

Autorius:  LaimisBMW [ 24 Gru 2006, 17:49 ]
Pranešimo tema: 

Nu jo, nes energija is niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, tik pereina is vienos busenos i kita. Elementari fizika.
Kas del termomovos-delete , tai visiskas absurdas, na taip, ziema arba pavasari gal ir galima vazinetis kai salta, bet vasara, o jei dar kokia saule ispiesi tai uzkais variklis mygom ir nebus jo kaip atvesinti.
Kaip ir rase kad mova susikabina tik tada kai ji pakaista, todel nesisuka visada.
Nebent statyti galinga elektrini ventiliatoriu uz radiatoriaus (ne pries), padaryt kad nuo temp. daviklio per rele ji ijungtu arba rankiniu budu. Bet geras toks ventiliokas kainuoja 80-200USD (Spal).
As asmeniskai pats isbandes visokiu variantus, tai jei gatvej vazinetis, palik ta mova ir nesuk kiausiu, nes belekoks ventiliatorius elektrinis blogiau ausins negu mova. AG ten neislosi, nes el. ventiliatorius ims energija is generatoriaus, o ji suka variklis per dirza, tai gaunasi tas pats ..

Autorius:  romkasponka [ 24 Gru 2006, 19:25 ]
Pranešimo tema: 

shiaip ventiliatorius sukasi su termomova visada, tik vienu atveju jis sukasi energingiau, t.y. davus gaza jis greichiau paima apsukas ir nepraslysta tiek daug kaip ant shalto variklio, bet tikrai nestovi vietoje.

Elektrinis ventiliatorius yra gerai, nes jis gali efektyviai aushinti varikli netgi jam dirbant ant laisvu apsuku, pvz kamshtyje ir reikalui esant jis ishjungiamas pilnai.

pas E30 M3 stovi papildomas elektrinis ventiliatorius http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=10

Manau sitema kaip pas dauguma BMW yra paprastesne ir patikimesne, kur nera kam sugesti.

Autorius:  Rytisss [ 24 Gru 2006, 19:37 ]
Pranešimo tema: 

romkasponka rašė:
shiaip ventiliatorius sukasi su termomova visada, tik vienu atveju jis sukasi energingiau, t.y. davus gaza jis greichiau paima apsukas ir nepraslysta tiek daug kaip ant shalto variklio, bet tikrai nestovi vietoje.

Elektrinis ventiliatorius yra gerai, nes jis gali efektyviai aushinti varikli netgi jam dirbant ant laisvu apsuku, pvz kamshtyje ir reikalui esant jis ishjungiamas pilnai.

pas E30 M3 stovi papildomas elektrinis ventiliatorius http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=10

Manau sitema kaip pas dauguma BMW yra paprastesne ir patikimesne, kur nera kam sugesti.
tai termomova tam ir yra, kad ausintu varikli masinai stovint ant laisvu apsuku. Tik kai temperatura nera auksta, ventiliatorius sukasi daug leciau nei benzo pompa ir keliant variklio apsukas, sparnuotes sukimosi greitis beveik nesikeicia.

Autorius:  romkasponka [ 24 Gru 2006, 19:49 ]
Pranešimo tema: 

nenusishnekek

tiek jis ten ir aushina ant laisvu apsuku, kai elektrinis ventiliatorius dirba pastoviai visu galingumu kai to reikia.

Autorius:  Rytisss [ 24 Gru 2006, 20:47 ]
Pranešimo tema: 

romkasponka rašė:
nenusishnekek

tiek jis ten ir aushina ant laisvu apsuku, kai elektrinis ventiliatorius dirba pastoviai visu galingumu kai to reikia.
pabandyk be termomovos palaikyti ilgiau uzkurta varikli, pamatysi

Autorius:  Vladimiras [ 25 Gru 2006, 09:42 ]
Pranešimo tema: 

O kas tas I6? :roll:

Autorius:  Rytisss [ 25 Gru 2006, 12:15 ]
Pranešimo tema: 

Vladimiras rašė:
O kas tas I6? :roll:
yra V formos varikliai ir yra varikliai kur cilindrai isdestyti vienoj eilej

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/