Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

TRAUKA
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=18019
Puslapis 12

Autorius:  BUMAS [ 11 Gru 2006, 16:06 ]
Pranešimo tema:  TRAUKA

Norejau paklausti ,gal kam buvo tai nutike. Mano masina 98m e-46, varikliukas 1,8. Kai salta tai dar puse velnio traukia,karsta tai su opeliuku aplektum.Praktiskai viska pakeiciau , kas beimanoma:zvakes, oro srauto matuokle ,babina, net kompa.Buvau diagnostikoje: sako kad nieko nera.Liko nepakeistas tik virsutinio velenelio impulso daviklis.Ar gali jis cia kaltas buti?

Autorius:  tankas [ 11 Gru 2006, 16:15 ]
Pranešimo tema: 

Pirma: kurdamas temas galetum ir informatyvesni temos pavadinima sugalvoti, iskarto parasyti apie koki kebula bus kalba, apie koki varikli ir pan.

Antra: pas tave standartinis oro filtras stovi? Ar yra salto oro padavimas?

Trecia: 1.8l ir yra vienas astuoni :D tik pati pradzia :)

Autorius:  Jonas! [ 11 Gru 2006, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

tankas rašė:
Pirma: kurdamas temas galetum ir informatyvesni temos pavadinima sugalvoti, iskarto parasyti apie koki kebula bus kalba, apie koki varikli ir pan.

Antra: pas tave standartinis oro filtras stovi? Ar yra salto oro padavimas?

Trecia: 1.8l ir yra vienas astuoni :D tik pati pradzia :)

del trecio, tai nesamone parasei :shock: , juk zmogus aiskiai parase, kad netraukia tik silta masina, o kai salta viskas ok, o ir tas motoras pakankamai smarves turi, nera jau toks blogas :wink:

Autorius:  BUMAS [ 11 Gru 2006, 16:21 ]
Pranešimo tema: 

[quote="tankas"]Pirma: kurdamas temas galetum ir informatyvesni temos pavadinima sugalvoti, iskarto parasyti apie koki kebula bus kalba, apie koki varikli ir pan.

Antra: pas tave standartinis oro filtras stovi? Ar yra salto oro padavimas?

Trecia: 1.8l ir yra vienas astuoni :D tik pati pradzia :)[/quote]


normalus ten filtras,viskas originaliai kaip priklauso, ir nera ten jokiu saldytoju oro.O kas del variklio ,tai jis berods m43.

Autorius:  tankas [ 11 Gru 2006, 16:27 ]
Pranešimo tema: 

BUMAS rašė:
normalus ten filtras,viskas originaliai kaip priklauso, ir nera ten jokiu saldytoju oro.O kas del variklio ,tai jis berods m43.


Ne oro saldytojas, o salto oro padavimas, tokia deze ir vamzdis i ta deze kad netrauktu nuo variklio ir radijatoriaus susilusio oro. Na bent ant E30 tokios stovi ir garsiu pavadinimu firmos savo topinios gaminius daro taip pat.

Bet cia tik mintis/itarinejimas. Juo labiau kad dabar ne vidurvasaris. Na nzn...

Autorius:  tankas [ 11 Gru 2006, 16:29 ]
Pranešimo tema: 

Jonas735 rašė:
del trecio, tai nesamone parasei...


Na taip, jei buciau naikintuvo pilotas tai man gal ir Ferrari "netrauktu"... :D

T.y. juk neaisku kur tai riba kai traukia ir kai netraukia.

Autorius:  BUMAS [ 11 Gru 2006, 16:56 ]
Pranešimo tema: 

[quote="tankas"][quote="Jonas735"]del trecio, tai nesamone parasei...[/quote]

Na taip, jei buciau naikintuvo pilotas tai man gal ir Ferrari "netrauktu"... :D

T.y. juk neaisku kur tai riba kai traukia ir kai netraukia.[/quote]

Tau, mano manymu, geriau sektusi apie naikintuvus , o ne apie auto diskutuoti.Is kur 1.8 , su astuoniais voztuvais variklis gali originaliai tureti oro ausintuva,cia tu cia is fantastikos pasaulio kazka varai.

Autorius:  PrakalejaS [ 11 Gru 2006, 17:03 ]
Pranešimo tema: 

Asmeninius konfliktus galite pasilaikyti sau per PM!
o salto oro padavimas tai greiciausia ta plastmesine anga nuo radiatoriaus.

Autorius:  tankas [ 11 Gru 2006, 17:05 ]
Pranešimo tema: 

BUMAS rašė:
...Is kur 1.8 , su astuoniais voztuvais variklis gali originaliai tureti oro ausintuva...


Dar karta perskaityk mano pasisakymus! Ar as kur nors kalbu apie oro ausinima!? Intercooler'i tikriausiai galvoje turi.
Tau bandau isaiskinti kad yra toks paprastas dalykas kaip salto oro padavimas is lauko slangos pagalba, kad variklis netrauktu susilusio oro. Kuris susila nuo radijatoriaus ir ikaitusio variklio.

Kad aiskiau butu pateiksiu ir iliustraciju:
http://www.knfilters.com/images/77series/77-3021KP.jpg
http://www.knfilters.com/images/77series/77-1533KP.jpg
http://www.9c1.com/images/intake/teamss.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h44/A ... G_2436.jpg

http://images.autoanything.com/images/p ... 36857l.jpg

Autorius:  Hellscream [ 11 Gru 2006, 17:10 ]
Pranešimo tema: 

Jus cia visi nesusisnekat kazkaip.

Manau, ta virsutini davikli reiketu bant jau is kazkur tikrai tvarkinga paimt ir paziuret, ar kas pasikeis. Buna ir taip, kad diagnostika jokiu klaidu nepasako. Buvo taip ant 520i E34 M50, tik su alkuninio veleno davikliu. Diagnostika labai ilgai ir nenoriai "gaude" ta klaida, nes ji labai neaiskiom salygom pasireiksdavo... gal ir tau kazkas panasaus.

Autorius:  BUMAS [ 11 Gru 2006, 17:11 ]
Pranešimo tema: 

nera pas mane tokio

Autorius:  Jonas! [ 11 Gru 2006, 17:24 ]
Pranešimo tema: 

BUMAS rašė:
nera pas mane tokio

ko pas tave nera :oops:

Autorius:  NexusLT [ 11 Gru 2006, 18:16 ]
Pranešimo tema: 

Hmm nu va tokd pats varykliukas pas mane - m43, kai klaidos nemeta bet masina netraukia "Velenelio daviklis" daznai ant situ masinu numirsta....

Autorius:  NexusLT [ 11 Gru 2006, 18:21 ]
Pranešimo tema: 

O dar reiktu idemiai paziureti liamda zondus, jie juk pradeda veikti kai masina isilusi.... :)

Autorius:  BUMAS [ 11 Gru 2006, 19:11 ]
Pranešimo tema: 

Kad liambda zondus jau abu pakeiciau ir pirkau originalius.Tai jau nebezinau ka ir betikrinti.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/