Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Fenomenas su reduktoriumn. https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=16897 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 09:33 ] |
Pranešimo tema: | Fenomenas su reduktoriumn. |
Sveiki nuvarau į servizą mašiną nes kaukia kažkas lyg guolius. Meistrai bando nustatyt sukinėja ratus vienas prilaiko kitas suka o jie sukasi kartu vienas neužlaiko kai kitaws sukas jie kartu sukasisako taip negali būti sako tokių dalykų dar nematę. Padėkit kas čia gali būti nusikėliau mašiną ir išvažiavau. Ką daryt negi visi bejėgiai tokuiu atveju. Čia pasvaly jie nesuprato. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Lap 2006, 09:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Fenomenas su reduktoriumn. |
AURIS7 rašė: Sveiki nuvarau į servizą mašiną nes kaukia kažkas lyg guolius. Meistrai bando nustatyt sukinėja ratus vienas prilaiko kitas suka o jie sukasi kartu vienas neužlaiko kai kitaws sukas jie kartu sukasisako taip negali būti sako tokių dalykų dar nematę. Padėkit kas čia gali būti nusikėliau mašiną ir išvažiavau. Ką daryt negi visi bejėgiai tokuiu atveju. Čia pasvaly jie nesuprato.
nu reiskia, kad pas tave masinoje blokuotas reduktorius ![]() ![]() |
Autorius: | Amerigas [ 16 Lap 2006, 09:48 ] |
Pranešimo tema: | |
O tai ant 318 E36 91m ejo blokuoti jau? ![]() |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 10:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Bet kad ir blokuotas tipo taip negali būti sako vistiek vienas turi suktis kitas ne . |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Lap 2006, 10:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Amerigas rašė: O tai ant 318 E36 91m ejo blokuoti jau?
![]() o tu baisiai isitikines, kad visos masinos tik su orginalia komplektacija? ![]() |
Autorius: | 3coupe [ 16 Lap 2006, 10:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Buk ramus, 100% blokuotas reduktorius. |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 10:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal bet ar tikrai nepasuksi kito rato jei blokuotas pakėlęs mašiną ant keltuvo kaip tada ant posukių? |
Autorius: | mantioras [ 16 Lap 2006, 10:31 ] |
Pranešimo tema: | |
IMHO blokuoto mintis ir yra ta, kad prasisukus vienam ratui pradetu kabint kitas. O posukiuose greicio skirtumas turetu but per mazas, kad jie susikabintu. Bet va kai duosi gazo kad ratai posukyje prasisuktu, tai su blokuotu jie lengviau atsiples nuo asfalto - nes slys jau abu, ne vienas. Varyk masina rimtesniem meistram, kas specializuojasi BMW. |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 11:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal ir taip nes nei ant posukių man ratai čiuoždavo nei ką jei būtų aklinai blokuotas tai gal senai jis būtų sutrupėjęs . Na kai važiuosiu pas kitus meistrus turėsiu jiems matyt įrodinėti ir išaiškinti kaip visą tai veikia ne kai nuvarai į servizą ir meistrai krapšto galvą tai kažkaip liūdnai atrodo. |
Autorius: | Virgis [ 16 Lap 2006, 12:39 ] |
Pranešimo tema: | |
AURIS7 rašė: Bet kad ir blokuotas tipo taip negali būti sako vistiek vienas turi suktis kitas ne .
Kai kurioms masinoms pasipriesinimo jega turetu buti nuo 40 iki 270 Nm. Su 100Nm uzverziami ratai. O posukiuose masina nesokineja, netraska? Be trn spec tepalas pilasi. |
Autorius: | PrakalejaS [ 16 Lap 2006, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei pakeles viena rata, tik per didele jega ji prasuksi, tai turi blokuota reduktoriu ir esi LUCKY BUSTARD'as ir dabar daug kas tau pavydi ![]() beje as irgi panasiai suzinojau, kad pas mane blokuotas reduktorius ![]() siulau iskart jame tepalus pasikeisti, voba 1.8i varikliui tokiu tikrai labai sunku rasti. |
Autorius: | Virgis [ 16 Lap 2006, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | |
AURIS7 rašė: Gal ir taip nes nei ant posukių man ratai čiuoždavo nei ką jei būtų aklinai blokuotas tai gal senai jis būtų sutrupėjęs . Na kai važiuosiu pas kitus meistrus turėsiu jiems matyt įrodinėti ir išaiškinti kaip visą tai veikia ne kai nuvarai į servizą ir meistrai krapšto galvą tai kažkaip liūdnai atrodo.
Bet kurie, nors siek tiek rimtesni meistriukai, turetu tokius dalykus zinoti... Ir nieko aiskint ten jiems aiskinti. O tikrinti galima ir pakelus masina vaziuojant... |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Ne nepastebėjau kad posukiuose kažkas darytusi ne to nei traška nei šokinėja. |
Autorius: | AURIS7 [ 16 Lap 2006, 13:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Nebandžiaupakėles vienos pusės pasukti rato tik visą mašina ant keltuvo pakelta buvo ir jie suko ir ratai kartu kad ir su jėga suktum į priešingas puses. Tepalą manau ir pats nesunkiai pasikeisiu o meistrai nežinojo. Mat servizas gal tik puse metų veikia o tas kur važiuokles keičia nesenai dirba nes tas servizas dirba jau seniau o tik nesenai darašė prie atliekamų darbų kad tvarko važiuokles. Beja jau sužinojau kad bičas kuris nesuprato kas čia per reduktorius vienam stabdžių kaladėles antraip šimtinei buvo uždėjęs. Įš vakaro su vienu veikėju kalbėjau tai sako nežinau ar tas vyrukaas pakeis tau guoli ar sugebės. Jaučiu pasitvirtins informacija. Bet nuvažiuosiu aš pas juos jei pasikeisiu tą guolį pamokysiu kad būna ir blokuoti reduktoriai gyvenime jų dideliam dideliam nustebimui. ![]() |
Autorius: | Virgis [ 16 Lap 2006, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Ziurek, kad su tuo galinio (rato?) guolio keitimu jis ten tau daugiau ko nepridirbtu... Kam po to nervuotis be reikalo. Berods, kad isimti ten guoli, reikia tureti (ar prisitaikyti) spec nuemeja... P.S. Tepalas eina specialus. Litras berods apie 60 LTL kainuoja. Nors as asmeniskai esu supyles paprasto tepalo, tik ipyles specialaus priedo, naudojamo blokuotiems tiltams... |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |