Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 12:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
36
Pranešimai:
70
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:ALL
Variklis: ALL
Degalai: ALL

Problema/klausimas: Sveiki, norejau gauti daugiau informacijos apie strut bar (rasporkes). Kiek zinau ju yra reguliuojamu ir t.t.. Kokia yra geresne, kuom geresne. Kaip butent ja reikia sureguliuoti automobiliuj. Kokie jos pliusai ir minusai. ačiū.

_________________
BMWTM


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nori tvirtinti, bet nezinai kokie pliusai ar minusai :) cia panasiai pamaciau kazkoki daikta, nezinau ka jis daro, bet man jis patiko ir as noriu ji pirkti :) jis posukiams gerai, nes kiek pamenu sukant posuki vienas ratas labiau palinksta uz kita, tai va tas strut bar lenkia abu vienodai, tikliau jei jie abu sutvirtinti tai stabiliau stovi nes dviem palenkti jau sunkiau yra, reguliuojami turetu buti truputi geriau, pvz vaziuoji padriftinti, pasireguliuoji pagal save ir pagal trasa kiek reikia, veliau jei mieste vaziuoji jau kitaip pasireguliuoji, nu zodziu universalus, bet cia labiau sportui tas dalykas naudingas, miesto auto su stock 2l varikliu ir stock vaziuokle tas dalykas tik del grozio :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
36
Pranešimai:
70
Sia tema sukuriau ne vien del saves. O dbr su tais "pasireguliuoju" Kaip butent yra reguliuojamas ? Ar traukiami abu kausai i vidu ar i isore ? Ir kas keiciasi traukiat i vidu ir stumiant i isore viena nuo kito.

Asmeniskai pas mane priekis zemas, amortizatoriai su ilgu stock, atramines gumos nebe standartines. Tai manau irgi siek tiek pliusu butu automobiliams su dropu.

_________________
BMWTM


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.25
Amžius:
34
Pranešimai:
488
Miestas:
Panevežys-Kaunas
Automobiliai:
E36 320i 93'
E38 728iA 98'
Skype:
zydrius200
sanimada, beletristikos prirašei ir nieko konkrėtaus :)

_________________
-Nu, Sigučio, fimuok....


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
DeFuSe rašė:
Problema/klausimas: Sveiki, norejau gauti daugiau informacijos apie strut bar (rasporkes). Kiek zinau ju yra reguliuojamu ir t.t.. Kokia yra geresne, kuom geresne. Kaip butent ja reikia sureguliuoti automobiliuj. Kokie jos pliusai ir minusai. ačiū.

Strut bar - amortizatorių atraminių taškų sutvirtinimas.
Tiek reguliuojamas tiek ir nereguliuojamas atlieka savo funkcija vienodai. Reguliuojamos privalumas - keičiant amortizatorių tvirtinimo taškus gali keisti ir strut bar ilgį.
Visą kitą, kas paminėtą Sanimda, yra klaidingą.
Pliusai: esant kietesnei važiuoklei mažiau laužiami atramos taškai.
Minusai: avarijos atveju kentės abu taškai, nes smūgis bus perduotas ir kitam.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
48
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
dar vienas pliusas - kieciau atrodysi kai kapota pakelsi :D
ir dar vienas minusas - nereikalingas balastas :D

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Mod rašė:
dar vienas pliusas - kieciau atrodysi kai kapota pakelsi :D
ir dar vienas minusas - nereikalingas balastas :D

viewtopic.php?p=800322#p800322

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 20 Kov 2010, 16:21 
  
 
 
turejau keleta nutikimu, pirma karta trinktelejus i borteli truputi isvirto landzironas. ir palinko amortikas, kitai masinai idejau rasporke ir buvo daug baisiau, bet pasekmes daug pigesnes nezinau ar tai padejo ar ne bet landzironas stovi kaip stovejes, o kas del posukiu tai nejauciu skirtumo, vaziuokle yra per kieta priekis slysta...


StandartinėParašytas: 20 Kov 2010, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
del priekio slydimo tai kalta kubatura, 2.5 ypac slysta. seip maziausiai 1.8is'u priekis slysta. svorio pasiskirstymas ia kaltas.
o strut baras tai nauda jauciasi driftinant astresniuose kampuose. elementariuose posukiuose as taip pat nejauciu

_________________
bmwfan


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery