Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=136983 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Stas22 [ 22 Kov 2015, 21:02 ] |
Pranešimo tema: | [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Sveiki. E36 320i M52B20 110kw Vanos. Ar labai sunku pakeisti variklį į 3.0 M54B30? Ar geriau nesikankint ir dėt 2.8 M52B28? Dedant 2.8 transmisijos keist nereikės, o kaip dėl 3.0? Ar daug reikės elektros perdarinėti? Dokumentuose variklio numeris nenustatytas, todėl TA neturėtų būti problemų nei su vienu nei su kitu, nes vizualiai visi atrodo vienodai? |
Autorius: | Germany [ 23 Kov 2015, 06:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
m54 atrodo skirtingai :} m52 2.8 reduktorius ir pusasiai turetu skirtis nuo 110kw |
Autorius: | Stas22 [ 25 Kov 2015, 01:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Jeigu dėžė tinka, tai kas už jos tegu skiriasi, koks skirtumas. Kaip tik gerai: mažesnis perdavimas - geresnis įsibėgėjimas. O jei turi omeny patvarumą, tai kai subyrės tada ir keisim, kam iš karto galvą sukt. |
Autorius: | all in music [ 25 Kov 2015, 10:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
M54 geresnis motoras. kai domejausi pirkti E39/E46 M52/M54, tai nusprendziau, kad bus tik M54, jei kalbant apie bendza. man atrodo, kad nuo 2.0 nekazkas ir tiktu 2.8 motorui, tai jei jau deti komplekta, tada geriau is karto M54. isvaizda skiriasi del 2 vanos ir dar poros dalyku, bet is esmes ir M54 gali buti mazesnes kubaturos, o nesigilinant i smulkmenas is akies nenuspresi. gal paprasciausiai naujesni isidejai 2.0 motora. bet aisku tech praeiti reikes su 2.0 emisija, o ne 3.0 bet jei sistema dirba gerai, tai be problemu praeisi. |
Autorius: | Stas22 [ 26 Kov 2015, 00:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Kokia dar emisija? TA matuoja ne išmetamųjų dujų kiekį, o įvairių dujų santykį, kuris priklauso nuo to kaip sureguliuotas kuro mišinys. Jei mišinys teisingas ir pašaliniai skysčiai variklyje nedega, tai tas santykis nesiskirs 1.6 nuo 5.0 variklio. Lauksim patarimų tų kas žino. |
Autorius: | MantasB [ 02 Bal 2015, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
m54b30 yra darbo su elektra bet padaro zmones ir vaziuoja tikrai gerai. |
Autorius: | jogis [ 07 Bal 2015, 10:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
tiek technikinej tiek regitroj jau istorija tie laikai , kai dirbo glusai. dabar atskiria net m52b25 nuo m52b28, tai ka jau kalbet apie m54 serija, kada atidarius kapota net nereikia ieskot skirtumu. zodi geriau visi supranta skirtingai, kas tau geriau, man gali but blogiau. reikejo parasyt ko tu nori is variklio. jei idomu tik trauka ir dinamika dedi m54. transmisija keist reikia iskarto , o ne kai subyres. kitaip tariant arba darai gerai arba nedarai. bet cia tavo reikalas. m54 el gazas. galima padaryt ir ne el, bet reiks gamint adapteri m52 ar kokiai kitai sklendei, tada dar reiks ir ECU. |
Autorius: | Stas22 [ 07 Bal 2015, 21:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Dėl transmisijos nesutinku, mašina ne sportui daroma, o kartais paspaudžiant tikrai niekas nesubyrės iškart. Jei subyrės tada ir pakeisim, kam iškarto apsikraut tiek nebūtinų išlaidų? Glušų Tuvlitoj tikrai dar daug, žiūrint ant ko papulsi. BMW m52b20 ir m52b28 bent jau man atrodo identiškai, m52tub28 ir m54b30 atrodo šiek tiek kitaip. Klausiu kas geriau, tai turiu omenyje ar daug daugiau reikia kankintis, kad įdėti 3.0 vietoj 2.8? Visgi 28kw skirtumas, tai jeigu jau užsiimti tokiu mini projektu, tai jau norisi swapinti geriausią. Tai kaip ten dėl ECU ir gazo pedalo? Programuoti savo ar dėti nuo m54? Kaip suprantu paprasčiausia būtų dėti kompą, pedalą ir sklendę nuo m54, kad viskas būtų kuo arčiau stock ir nekeltų problemų? |
Autorius: | caat [ 07 Bal 2015, 21:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Na, kiek zinau, m52b28 ir m52b20 turetu skirtis ir deze ir reduktorius ir pusasiai. Del m54b30: bus EWS sistema, elektros nemazai. Aisku, kad maziau butu bedu, geriau deti visa komplekta: ir elektrini gazo pedala ir sklende palikti vietoje, na ir kompa stockini. Greiciu deze tinka nuo 323, 328, zodziu nuo daugelio modeliu. Detaliu tinkamuma tarp modeliu galima patikrinti kad ir per krastos kataloga arba koki kita kataloga. Tuomet bus zymiai aiskiau kas tinka bolt-on o kas nelabai. Stas22 rašė: Dėl transmisijos nesutinku, mašina ne sportui daroma, o kartais paspaudžiant tikrai niekas nesubyrės iškart. Jei subyrės tada ir pakeisim, kam iškarto apsikraut tiek nebūtinų išlaidų?
Glušų Tuvlitoj tikrai dar daug, žiūrint ant ko papulsi. BMW m52b20 ir m52b28 bent jau man atrodo identiškai, m52tub28 ir m54b30 atrodo šiek tiek kitaip. Klausiu kas geriau, tai turiu omenyje ar daug daugiau reikia kankintis, kad įdėti 3.0 vietoj 2.8? Visgi 28kw skirtumas, tai jeigu jau užsiimti tokiu mini projektu, tai jau norisi swapinti geriausią. Tai kaip ten dėl ECU ir gazo pedalo? Programuoti savo ar dėti nuo m54? Kaip suprantu paprasčiausia būtų dėti kompą, pedalą ir sklendę nuo m54, kad viskas būtų kuo arčiau stock ir nekeltų problemų? |
Autorius: | Stas22 [ 07 Bal 2015, 22:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Šiaip užsienio forumuose rašo, kad visų 6cil bmw dėžės yra interchangable. Ar meluoja? O ieškant variklio svarbu žiūrėti ar jis bosch ar siemens, ar nesvarbu? |
Autorius: | caat [ 08 Bal 2015, 10:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
Kiek zinau, M54 valdomi MS43 kompais, o M52TU kompai yra MS42. Sios sistomos yra Siemens. Abi naudoja EWS 3.3. Taip pat, reikia nepamirsti, kad m54 ir m52tu eina su 4 liambda zondais: pries ir po katalyzatoriaus. Stas22 rašė: Šiaip užsienio forumuose rašo, kad visų 6cil bmw dėžės yra interchangable. Ar meluoja?
O ieškant variklio svarbu žiūrėti ar jis bosch ar siemens, ar nesvarbu? |
Autorius: | jogis [ 08 Bal 2015, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
lambdos galines issiprogramuoja, kaip kruva kitu dalyku kaip pvz dsc, speed sensorius, steering angle sensorius, kataliko monitoringas , papildoma oro pompa . galima ir ews ismest o bet taciau kadangi keletas dalyku pas m54 bendrauja per tam tikras sasajas, tai 36 skydelis tu sasaju nepalaiko, todel norint padaryt , kad viskas veiktu reikia krustis ir statyt papildomus daviklius. pagrindinis ir svarbiausias bus temperaturos, kuri statysi kazkur ant slangos ar gresi galva. del transmisijos tu gali sutikt , gali nesutikt, tu klausi - as tau sakau kaip reikia daryt, o kiek esi kakarankis chalturscikas sprendi pats. nenustebsiu jei ir stabdziai liks standartiniai 265. kai prisiteksi - pakeisi. o jei det 3.0 vien del to, kad tai nebutu 2.0 tai kokiem velniam jis isvis reikalingas? su 320 per miesta ant 70 pralekt irgi eina, o ir busi lygiai toks pat badass pries rajono panas. |
Autorius: | Stas22 [ 09 Bal 2015, 00:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
O tau būtina kabinėtis prie visko ir kažkokias savo demagogijas įrodinėt? Sunku normaliai atsakyt į klausimą ir patart? Ar savo bukomis blevyzgomis bandai kažkokį klaviatūros riterio ordiną užsitarnaut? Gal kas užmatėte kokiuose užsienio forumuose temas apie tokį swapą kur žmonės jau yra kažką panašaus darę? |
Autorius: | jogis [ 09 Bal 2015, 08:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] į 320i geriau swapint 2.8 ar 3.0? |
kad tu idomiai kalbi zmogau. klausi patarimu, bet jais vadovautis net neketini. priestarauji ten kazkam, nors nei darei nei supratima turi. nei tu pirmas nei dvidesimtas pasvaiciot megstantis auto megejas, neisizeisk, bet 90 proc, kad tu net nieko nedarysi. yra tu temu sociai, uztenka parasyt E36 m54b30 ir issirinksi ta, kurios stilius tau priimtinesnis. o sio variklio dejimas niekuo nesiskiria nuo m50 ar m52 apart dalyku, paminetu sitoj temoj. kaip ir visiem linkiu sekmes pradet |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |