Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Bir 2025, 15:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Kov 2014, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Sveiki, Kolegos, taigi isigijau vel E36 tik si karta ne kasdienai o megejiskam sonaslydziui, trumpai apibudinsiu, buves b20 su dujom, kaip minejo pardavejai ideta nesenai b25tu is E34 automato. Pradzioje zinoma ismeciau tas visas dujas lamda simuliatorius zodziu kuokstus laidu ismeciau, sujungiau viska kaip ir priklauso. Kadangi pries pora metu esu turejes jau toki motora viskas ten man kaip ir zinoma, taciau db niekaip as jo negaliu priversti dirbti kaip priklauso. Buvo kaskaip ta lamda pajunkta, tai as ja tiesiog velniop atjungiau, man kuro sanaudos nera aktuolu man svarbiausia kad ji vaziuotu kaip turi, dar paminesiu kad buvo pakeistas kuro siurbliukas, nes kai ja nupirkau ja aplenkdavo be vargo net mano kasdienis E39 tds touring'as :-D nes tas siurbliukas keldavo tik 2.8bar. Db viskas kaip ir gerai, ant laisvu apie 3,2 bar o davus apsuku sukelia apie 3,8 kaip ir normos. Isvaziavus su ja ant kelio ji man kaskaip nenori vaziuoti jei spaudi tolygiai gaza viskas lyg gerai, bet jei spaudi iki galo ji lyg pradeda traiilinti. Pamenu senasis pas mane 2 begiu ant asfalto sukdavo be vargo o sitas jau netoks. Nors jau gerokai aplengvintas nera salono visu apshifkiu, garso izoliaciju, kilimu ispjaustyta zapaskes, virintas difas. Zvakes susuktos naujos itarimas man kad jam kaskas neleidzia daugiau duoti kuro. Nes zvakes ir senosios buvo tokios sviesiai rudos o naujos kaip naujos :-D nors manau be lemdos turetu buti juodos, juk kuro pilama jai daugiau ir kai pasyla pradeda pulsuoti apsukos sokineja taip letai. Galvoju kad lev del pulsavimo reikes ziureti ir dar kai pavyzdziui duodi gazo ant laisvu iki 3krpm gazas atleistas o apsukos pradeda kristi po kokios sekundes ir krenta lb letai tada prie kokio 1krpm sustoja padirba keleta sekundziu ir vel pradeda pulsuoti. Kas jai cia gali buti dar? Atrodo lb issamiai papasakojau, zinau kad cia pilnas forumas panasiu paistalu pilnas, bet kad nieko konkretaus nerandu. P.s. Jokios spalvos dumu ji nemeta. Laukiu protingu minciu. :-)


StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.12
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E36 325 M50 '92
Dėl traukos LEV tikrai nemanau, kad turės reikšmės,nebent tik ant laisvų netolygus darbas. Didelė tikimybė, kad kažkur gaudo orą, tikrink šlangas ir sujungimus. O gal aukšta įtampa durniuoja. Protingiausia būtų pasidaryti diagnostika. Ir susuk atgal LZ :)

_________________
Priimk aplinkinių kritiką - aukštai iškėlęs vidurinį pirštą!


Paskutinį kartą redagavo Robkė325 17 Kov 2014, 16:13. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o vaziuojant nuspaudus pedala tolygiu greiciu normaliai dirba, ar trukcioja/tamposi?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Na tampytis nepradeda, lyg tolygiai viskas tik girdisi is variklio puses toks burbuliavimas, kartu ir del diagnostikos uzklausiu turiu as ten kaskoki kabeli diagnostikai E39 E46 e60 pasijungia puikiai prie visu su Inpa programa, bandziau sitam E36 tai nesijungia, skaiciau kaska kad ten kitoks interfeisas, gal zinot kas kur galima nupirkti kabeli ar sita pati kabeli persidaryti kad veiktu su E36? P.S. Zvakes naujos kokios ir priklauso jam, babinos isbandytos, pypkes tikrintos, nk nei pramusimu nieko nera, be to ir logiska, nes visas jas isukus kaip naujos atrodo, purkstukus tikrinau visi sausi, ir purskia gerai, slegis reile geras.


StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o nebus taip, kaip draugui, kad viska keitek, o oro filtras neaisku kokio amziaus ir duso masina? :)
beje, jei yra vandens LZ fyskeje, tai ir su atjungta LZ masina normaliai nevaziuoja.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Vandens ten nera, bet visa fyske uzsioksidavus maciau, bet ar gi ten gali kontaktuotis kaskas jei atjungta fyske, filtras niekuo dietas, idetas tas ale sportinis buvau ji visai nuemes, vistiek tas pats. Tai del diagnostikos kabelio niekas nieko nezino?


StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 10:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nu jei prie fyskes, kur laidai sueina po gumine apsauga, laidai lieciasi kazkokiu budu, tada ir atjungta fyske nepades ir trumpins LZ kontaktus. del sventos ramybes patikrint ta vieta reiktu.
ir jei fyske atvira ir gauna vandens pakankamai, kad sujungtu kontaktus, tai ir trumpins. bet cia jau vos ne pamerkta i pelke turetu buti :)

na dar gali pakeisti, ar tikrinti sklendes davikli. keiciant padeti kaip keiciasi omai. jei nuo iki keiciasi graziai, be sokinejimu ir dingimu parodymu, tada norma, bet buna kad vos nuspaudus sklende prasideda keitimasis omu ne i tema, tada amba davikliui. mazai tiketina, bet patikrinti lengva ir daviklis 10 ltl naudotas.
papildomas oras pro kur nors, oro matuokles parodymai. kai LZ atjungta, ant silto motoro labiau pasireiskia, jei kur nors ora papildomai siurbia.
motoro ir motoro pravodkes mases kontaktus pravalyk.

ir as dar veleneliu davikli tikrinciau. jei blogas irgi nieko nerodys, arba sokines omai, kai turi buti kaip ikalti. kad prisikasti prie fyskes apsiardyti reikia nemazai, bet prie to pacio slangas apziureti galima del papildomo oro :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery