Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=12297 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | esagun [ 13 Lie 2006, 10:57 ] |
Pranešimo tema: | Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
Paskutiniu metu kazko tai esu nepatenkintas savo BMW. 1. Isipiliau neseniai 15 litru benzo kompiuteris rodo, kad galiu pravaziuoti 125 km, nu nesamone, grybus pradejo pjaut, gal galima kaip nors ji muresetinti ? 2.Paskutiniu metu kazkaip jauciasi, kad smarves truksta lygtasi ir turetu buti, nes jauciasi , automobilis ijungiant begi antra pradeda lygtais isibegeti. ka daryti ??? 3. ijungiant pavara pirma arba antra pradedant judet atsiranda duslus stuksenimas ir toliau viskas ok vaziuoji normaliai. Gal cia reduktoriuje problema ??Su salinblokais viskas tvarkoj patikrinta. Tiesiog uzknisa tas garsas Gal turite ideju ???? |
Autorius: | studentas [ 13 Lie 2006, 11:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
o ka tu nori su 15L daugiau pravaziuot? del stuktelejimo tai gali but jau granatos i pabaiga, reduktorius atsilaisvines nuo kebulo, ir siaip visi sujungimai nuo dezes iki ratu |
Autorius: | Grill [ 13 Lie 2006, 11:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
esagun rašė: Paskutiniu metu kazko tai esu nepatenkintas savo BMW. Kompo parodymai nuo vaziavimo stiliaus. Nuresetinti gali istraukes OBC. Jei nepatinka parodymai, pamegink pakoreguoti kuro valgymo santyki (20 funkcija).
1. Isipiliau neseniai 15 litru benzo kompiuteris rodo, kad galiu pravaziuoti 125 km, nu nesamone, grybus pradejo pjaut, gal galima kaip nors ji muresetinti ? Daugiau info: http://www.bmw-klubas.lt/skaitykla.php? ... cijos.html |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 13 Lie 2006, 11:06 ] |
Pranešimo tema: | |
tai manau mieste normalu su M50B20 (spėju toks pas tave) 15l pravažiuoti 125km, nes jo norma mieste berods 12.7l/100km |
Autorius: | esagun [ 13 Lie 2006, 11:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
studentas rašė: o ka tu nori su 15L daugiau pravaziuot?
del stuktelejimo tai gali but jau granatos i pabaiga, reduktorius atsilaisvines nuo kebulo, ir siaip visi sujungimai nuo dezes iki ratu kiek kainuoja granatos pakeitimas ar isvis gali ma si reikala kur nors sutvarkyti ??? P.S. Tiesa Granata Ir reduktorius cia tas patys ?? |
Autorius: | esagun [ 13 Lie 2006, 11:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
studentas rašė: o ka tu nori su 15L daugiau pravaziuot?
del stuktelejimo tai gali but jau granatos i pabaiga, reduktorius atsilaisvines nuo kebulo, ir siaip visi sujungimai nuo dezes iki ratu Su 15 l trasoj ir truputi mieste pravaziuoju 180 km beveik |
Autorius: | esagun [ 13 Lie 2006, 11:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Įtariu_BITES rašė: tai manau mieste normalu su M50B20 (spėju toks pas tave) 15l pravažiuoti 125km, nes jo norma mieste berods 12.7l/100km
M50B20 ???- cia variklio pavadinimas /????? |
Autorius: | studentas [ 13 Lie 2006, 11:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
esagun rašė: P.S. Tiesa Granata Ir reduktorius cia tas patys ??
ne tas pats, ji sujungia reduktoriu su ratais, per jas persiduoda sukimas is reduktoriaus i ratus. bet tai kaip imanoma su tokiu varikliu ir sanaudos tik 8.3L, idomu idomu |
Autorius: | Vladimiras [ 13 Lie 2006, 11:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip toks pavadinimas ar kodas.Jei 2.0 tai M50B20,jei 2.5 tai M50B25.Aisku pas senesnius modelius ir naujesnius kiti varikliu kodai |
Autorius: | E36Coupe [ 13 Lie 2006, 11:45 ] |
Pranešimo tema: | |
OBC rodo ,kiek liko pravazioti pagal vidutines kuro sanaudas,kurios jis pats apskaichioja(taip pat atsizvelgia i momentines kuro sanaudas),jei vidurkiai(1,2) buvo nuresetinti,arba atjungtas OBC,akumas) ir dar paspausta truputi pries tai ,tada tikslumo is apskaiciavimu likusio nuvazioti kelia su likuchiu bake------NE BUS!!!,tas pats bus,jei pludes bake pjauna griba.....ir t.t. todel i kompo skaichiavimus reikia atsizvelgti blaiviai(cia ne zmogus ir intelekto pas ji nera) |
Autorius: | esagun [ 17 Lie 2006, 14:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Truputi problemos su Tacka BMW 320 1992m. |
studentas rašė: esagun rašė: P.S. Tiesa Granata Ir reduktorius cia tas patys ?? ne tas pats, ji sujungia reduktoriu su ratais, per jas persiduoda sukimas is reduktoriaus i ratus. bet tai kaip imanoma su tokiu varikliu ir sanaudos tik 8.3L, idomu idomu Tai kad sakau beveik trasoj taip iseina 8.3 litrai nieko nuostabaus |
Autorius: | esagun [ 17 Lie 2006, 14:22 ] |
Pranešimo tema: | |
E36Coupe rašė: OBC rodo ,kiek liko pravazioti pagal vidutines kuro sanaudas,kurios jis pats apskaichioja(taip pat atsizvelgia i momentines kuro sanaudas),jei vidurkiai(1,2) buvo nuresetinti,arba atjungtas OBC,akumas) ir dar paspausta truputi pries tai ,tada tikslumo is apskaiciavimu likusio nuvazioti kelia su likuchiu bake------NE BUS!!!,tas pats bus,jei pludes bake pjauna griba.....ir t.t.
todel i kompo skaichiavimus reikia atsizvelgti blaiviai(cia ne zmogus ir intelekto pas ji nera) Del Akumo ??atjungiant akuma arba pakuriant kita masina nieko blogo neatsitinka ??? Ar verta taip daryti kartais ar ne ??? Nes vieni sako kad nesveika masinai ....ir taip toliau |
Autorius: | E36Coupe [ 17 Lie 2006, 14:48 ] |
Pranešimo tema: | |
atjungiant akuma(virs 5 min..) variklio valdymo blokas prades isnaujo mokitis regulioti varikli ,nes isitrina klaidos ir laikinuoji atmintis(todel,jei buvo problemu,servise,nuskaitus,klaidu ne bus...), po tokios operacijos variklis gali ne taip gerai dirbti del to ir kitu prezaischiu BMW ne rekomenduoja taip elgtis kas liechia 'prikurkes"-tai nera rekomenduojama visu gamyntuoju...(ipach auto su sudetinga elektronine dalimi) kodel,cia jau kitas ir ilgas klausimas,ne sigilinsiu.... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |