Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 01:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Kov 2013, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
38
Pranešimai:
118
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i M43 96'
Automobilis: E36 96' M43B18 (Benzinas/dujos)

Sveiki, jau kurį laiką kamuoja nedidelė problema, kurią nutariau pagaliau išspręsti. Taigi, apie problemą:
Paprastai, atleidus akseleratoriaus pedalą, stabdant prieš sustojimą (išmynus sankabą) apsukos krenta iki ~1300 rpm, tada kritimas sulėtėja ir tachometro rodyklė pamažu atsistoja į 900rpm padėtį.
Tačiau drėgnu oru atleidus akseleratorių, variklis prigesta, apsukos krenta iki ~500-600 rpm (kartais atrodo net užges), o tada po truputi kyla ir stabilizuojasi ties ~ 800 -900 rpm. Kame gali būti problema?
Faktas, kad kaltas drėgnas oras. Kurio elemento darbą jis galėtų įtakot? LEV? LZ? Oro srauto matuoklė? Gal įsiurbimo sklendės potenciometras?

Dar šiek tiek info:
- Dujos tiesioginės, problema yra tiek važiuojant benzinu, tiek LPG (kuro tipas tikrai neturės reikšmės, nes problema buvo dar iki dujų įrangos įdiegimo)
- Žvakės, žvaklaidžiai ir babinų blokas prieš pusmetį pakeisti - niekuom nepadėjo.
- LEV ploviau, nepadėjo.
- Gofra jungianti oro srauto matuoklę ir akseleratoriaus sklendės unit'ą irgi sveika, visai nauja dar.
- Kuro suvartojimas nepakitęs.

(Suprantu, kad panašių temų yra, bet pora valandu pasinaudojęs paieška, taip ir neradau atsakymo)

_________________
BMW - a masterpiece of engineering


StandartinėParašytas: 17 Kov 2013, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.21
Amžius:
36
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36
Man ir tas pats manau kad lemda zondas manau bet nesu tikras nes kai per bala vazuoji irgi paskui kratos o gal duju purkstukai gali buti kalti

_________________
Sveiki gal kas zinot kaip butu geriau isideti i E36 koloneles


StandartinėParašytas: 22 Kov 2013, 22:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.04.06
Amžius:
33
Pranešimai:
33
Miestas:
Rokiskis - Vilnius
Automobiliai:
E36 325 TD m51 92
ex E36 318i m40 92
ex E36 325 TD m51 94
Skype:
trintukas99
be apsaugu vazineji ?
i liabdazondo fiske dregmes pakliuna, arba laidai kazkur apkepe prie duslintuvo. aukstos itampos laidai dar vienas is variantu, daugiau nelabai yra kam sitaip simuliuot :arrow:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery