Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Slykstus garsas is po kapoto https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=11724 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | maRuX [ 20 Bir 2006, 20:16 ] |
Pranešimo tema: | Slykstus garsas is po kapoto |
Sveiki, Panasu jog uzsiveise truputi kirminu po kapotu. Isedo labai negrazus tarksles, na toks kaip pvz. i besisukanti dviracio rata kisamos plastmasines liniuotes tarskejimo per spicus garsas. Stipriai girdimas variklio priekyje esant 2.0-2.2KRPM. Iki pasiekiant tokias apsukas nieko itartino negirdeti, perlipus 2.2KRPM irgi tas garsas dingsta. Tas garsas visai nepanasus i klapsejima, kuris pasireiskia esant susidevejusiems kompensatoriams. Itarciau VANOS sistema, bet pries metus buvo keiciami kompensatoriai ir patikrinta ar su VANOS viskas OK. Viskas buvo OK, o be to Krastoj sake, kad chrenovos VANOS garsas girdimas labiau prie aukstesniu apsuku (atseit ~3.0KRPM). Tas garsas is klausos yra ziauriai plastmasinis (nors bb ten suprasi koks jis), bet patikrinus visas aplinkines plastmases nepasalintas. Taigi vat gal kas turite ideju? Ar toki dalyka gali pvz. Audrius is Sietyno g. diagnozuoti? Patarkit plz. Dekingas. |
Autorius: | maRuX [ 20 Bir 2006, 20:58 ] |
Pranešimo tema: | |
sorry - BMW 320iTA `97 M52B20 |
Autorius: | force [ 20 Bir 2006, 21:03 ] |
Pranešimo tema: | |
o kaip traukia? |
Autorius: | maRuX [ 20 Bir 2006, 21:18 ] |
Pranešimo tema: | |
tiesa pasakius siandien is ryto vaziavo labai gerai ir trauka gera buvo, o grizt namo - visai netrauke kuro sanaudos nepakitusios nei i geraja nei i blogaja puse, vakar turbut pasirode, jog ant Statoil benzo geriau vaziavo nei iki tol piltu Neste ar UnoX kuru bet jau kazkaip man neatrodo, jog tas svyravimas (budavo ir anksciau pasireiksdavo) nuo kuro priklauso |
Autorius: | force [ 20 Bir 2006, 21:26 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek mashyna praejus ir kokius tepalus pili? |
Autorius: | maRuX [ 20 Bir 2006, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Castrol GTX 5W-40 masinos rida ~180KKM (atseit tikra kazkada buvo ) |
Autorius: | force [ 20 Bir 2006, 21:33 ] |
Pranešimo tema: | |
nu jeigu gera tepala pilt tai nezinau siaip toksai garsas kai grandine shokineja, gali buti grandines tempejas, ar kokia nors pavezele sudilus. toksai garsas buna. |
Autorius: | Rytisss [ 20 Bir 2006, 22:52 ] |
Pranešimo tema: | |
ten pas tave kogero kazkokia skarda ar plastmase garsus skleidzia, t.y. prie rezonansinio daznio pradeda tarsketi ir viskas. O vanosas tikrai negali skleisti garsu, ten tik persijungimo momentu gali kazka uzgirsti. |
Autorius: | Grill [ 20 Bir 2006, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | |
prie tokiu pat apsuku ir pas mane atsiranda kazkoks garsas, bet ji isgirsti reikia isiklausyti. Atsidarius kapota geriau girdysi. O pakelus apsukas viskas prapuola. As itraineju grandine, bet jei butu grandine, tai tas garsas sustipretu, ar liktu prie didesniu apsuku.... p.s. E36 m52 2.0I 94m. |
Autorius: | Rytisss [ 20 Bir 2006, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane irgi yra kazkoks garsas. Vienam is sutriausiu kauno variklistu masina buvau nnuvares del kitos problemos, t.y. hidrokompensatoriu. Tas pergazavo varilkli ir iskarto man net nieko neklausus del to tarskejimo pasake, kad kazkokia skarda palaida garsus skelidzia. |
Autorius: | Sauberis [ 20 Bir 2006, 23:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Rytisss rašė: ten pas tave kogero kazkokia skarda ar plastmase garsus skleidzia, t.y. prie rezonansinio daznio pradeda tarsketi ir viskas. O vanosas tikrai negali skleisti garsu, ten tik persijungimo momentu gali kazka uzgirsti.
Nusidevejes VANOSas pradeta tarsket. Prie tam tikru apsuku |
Autorius: | Grill [ 20 Bir 2006, 23:22 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW.SauberF1Team rašė: Nusidevejes VANOSas pradeta tarsket. Prie tam tikru apsuku
O tai nuo kurios vietos Vansos isijungia? As maniau, kad nuo 3000, kad kompensuotu traukos duobe, kur ties tokia vieta atsiranda... |
Autorius: | Rytisss [ 20 Bir 2006, 23:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Grill rašė: O tai nuo kurios vietos Vansos isijungia? As maniau, kad nuo 3000, kad kompensuotu traukos duobe, kur ties tokia vieta atsiranda... vanosas isijungia (t.y. persuka velenelio faze) pajudejus is vietos ir issijungia (t.y. atstato faze i pradine) prie 5000 rpm.
|
Autorius: | Sauberis [ 20 Bir 2006, 23:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Grill rašė: BMW.SauberF1Team rašė: O tai nuo kurios vietos Vansos isijungia? As maniau, kad nuo 3000, kad kompensuotu traukos duobe, kur ties tokia vieta atsiranda... Nezinau ties kuriu apsuku jis isijungia, bet jo nusidevejima lydi stuksenimai, tarskesiai ir pan. Cia ne i tema: is kur duobe atsiranda ties 3000aps? Cia taip pas M50 TU? |
Autorius: | Sauberis [ 20 Bir 2006, 23:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane irgi tarskesys yra vis tingiu palisti po masina ir apsauga ismetimo, kur prie variklio is apacios ispuvusi, nurauti gal ir jums is ten garsai sklinda? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |