Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Pavaros
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=112961
Puslapis 11

Autorius:  Bull [ 30 Rgp 2012, 19:19 ]
Pranešimo tema:  [E36] Pavaros

Sveiki. Važinėju su E36 320 (M50B20). Kaip jaunam vairuotojui bevažinėjant kyla daug klausimų. Stengiuosi išmokti valdyti BMW kuo efektyviau ir noriu paklausti Jūsų kai kurių klausimų.
1. Važiuojant pirma pavara ir staigiai atleidus „gazą“ auto ima purtytis. Ar čia taip turi būti, ar kažką reguliuoti?
2. Varikliui dirbant laisvais sūkiais, apsukos laikosi mažiau 1k. Ar tai gerai?
3. Važinėdami normaliai (ne trasoj ir ne drage) kada metot pavaras? Aš mėtydavau ties 2k - 2,5k, bet užsienio forume perskaičiau, kad optimaliausias varuantas yra 3k - 3,5k. Tai kaip iš tiesų?
4. Na ir keisčiausias klausimas. Beveik visiems vairuotojams tai atrodo naturalu (man irgi, kol nepradėjau gylintis), bet KAIP Jūs jungiat pavaras? Tai yra kaip koordinuojat kojų judesiusius ir pan. Pats bandžiau įvairai, bet idealaus rezultato nepasiekiau. Jungiant iš pirmos į antrą mašina gan jaučiamai susipurto. Iš antros į trečią ir t.t. atrodo gerai ir be problemų. Pats darau taip: VIENU METU atleidinėju gazą ir spaudžiu sankaba, jungiu begi, vel tuo paciu metu spaudziu gaza ir atleidineju sankaba. Jei kas galit, atsakykit į šį klausimą, nes norėčiau daugiau sužinoti apie „kabinimą“ ir judesių koordinavimą. (S. Zasados „Saugų greitį“ skaitau jau antrą kartą, bet apie pavarų junginėjimo techniką šių laikų automobiliams ten ne daug parašyta.)
Taigi ačiū už kantrybę ir atsakymus.

(Beje paieška naudojausi, bet visų klausimų neradau.)

Autorius:  Surikas [ 30 Rgp 2012, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

:D Tu kiek laiko teises turi, arba nzn kaip issireikst, kiek laiko vairuoji?

Autorius:  Germany [ 30 Rgp 2012, 19:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

apsukos ir turi buti zemiau 1k, kol saltas variklis buna truputi auksciau, paskui nukrenta. (bet ne auksciau 1k) gal 800 ir nukrenta iki gal 600. del begiu perjungimo tai prie 2-2.5 junginek ir gerai bus. del trukciojimo tai nelabai issivaizduoju, bet speju kad taip turi buti. zodziu duok kaimynui auto kuris turi daugiau stazo ir praktikos ir jis tau pasakys ar viskas normaliai su tavo auto ir kaip su ja vazineti.

Autorius:  Bull [ 30 Rgp 2012, 19:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

:) Oficialiai teises turiu tik keli mėnesiai, bet su automobilaias draugauju jau senokai. Taip, tikiu kad kai kurie mano kalusimai atrodo kvailai, bet tam ir kreipiausi patarimų į Jus, nes pats kartais kavailai pasijuntu. :)

Autorius:  KOza [ 30 Rgp 2012, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

visos gi trukcioja atleidus gaza tam sankaba yra

Autorius:  Surikas [ 30 Rgp 2012, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

Tada patarima tau ka tik suteike ,,germany" , bet siaip gal dar psivazinek siek tiek su ta masina, apsiprask daugiau :) Ismoksi ramiai vaziuodamas tuos pedalus maigyt ir begius junginet, o tada galesi praktikuotis smagesniam vairavimui, tik nebuk gatviu chuliganas ir pirma vadovaukis sveiku protu :) [-X

Autorius:  turbo22 [ 30 Rgp 2012, 23:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

Na del pavaru junginejimo viskas lb priklauso ir nuo variklio litrazo, as su savo 323i jungiu ties 2-2.5k ir gan normali trauka buna, netgi pajudejus laisvom apsukom variklis, ne kiek nesipurto ir be gazo spaudimo daeinu iki 3 begio ir nei trukcioja nei ka. O begiu junginejimas ties 3-3.5k cia turetu galiot mazalitraziam benzininiam varikliam, kurie ant zemu sukiu neišsuka normalaus sukimo momento.
O del begiu junginejimo, tai as ramiai varydamas niekad nekeliu apsuku kol esu yspaudes sankaba, tik laikau tam tarpe kiek bus permetus aukstesne pavara t.y keliais simtais maziau ir jokio susipurtymo, aisku jei sankaba apynauje ir dar nelabai prates prie vairo tada ir trukteli tu momentu.

Autorius:  325i [ 31 Rgp 2012, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

Benzui patinka tos apsukos ir mėtant prie 3-3.5k tiesiog smagiau važiuojasi. Prie 2k, tai kažkaip jau per mažai. Asmeniškai visada mėtau prie 3k ir ramu. Aišku kuro daugiau valgo, tačiau vieną kartą gyvenu :wink:

Autorius:  Germany [ 31 Rgp 2012, 22:32 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

manau nera didelio skirtumo koks variklis, jug reduktorius irgi skiriasi pas 328 ir 320. paprasciausiai jausti reikia kada perjungti begi ir kaip perjungti, o tas ateina su praktika :)

Autorius:  DovisIS [ 12 Rgs 2012, 12:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

Sveiki,kad nekurt naujos temos apie pavaras irgi turiu klausima. Aisku neseniai persedau i bmw 1.8IS. VAzinejau visas ok atrode,masina smagi,traukia. Bet snd ijungiu 4 begi ir atsirado kazkoks garsas,panasus i taksejima. kartojasi neritmingai tas taksejimas. pavara isijungia sklandziai. Kas mazdaug galetu buti?

Autorius:  Rolandas24 [ 05 Lap 2012, 01:34 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Pavaros

Sveiki mano masinai atsirado beda, dingo sankaba man gal zinot del ko galejo man dingti ji? kol salta tol yra ta sankaba, o kai pasyla dingsta ji

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/