Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 20:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.16
Pranešimai:
14
Gal kas susidures ir patars. Deduosi Koni amortikus su spiruoklem, priekis nusileis 40mm, galas 25mm, kiek isvirtimo butu galima tiketis? Zinau, kad daug tikrai nebus, bet noretusi priekyje daugiau nei gale :) ir idomu kiek apytiksliai gautusi su standartiais atraminiais nuleidus 4cm?

Bus keiciami visi atraminiai ir uzsienio forumuose skaiciau, kad zmones deda M3 Evo priekinius atraminius atvirksciai (kairi i desine, desini i kaire) ir taip gauna apie 2.5 laipsnio. Zinau, kad reikes iscentriniu priekiniu sakiu silentu, kad atstatyt kasteri, bet esminis klausimas ar tai sveika visai pakabos geometrijai? Ar pakeitus tik sias dalis viskas bus gerai, ar reikia dar kazka keist, kad viskas butu teisinga?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2012, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Kam lendi tem kur nereikia?
Ka zadi daryti is sitos masinos?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.16
Pranešimai:
14
Nes reikia daugiau isvirtimo priekyje ir ieskomas sprendimas, kaip tai padaryti neprarandant per daug komforto. Automobilis kasdienai, bet vazinejama linksmiau, taip pat keletas renginiu per metus.
Saibu kisimas tarp amotiko ir stupicos nevilioja, reguliuojami atraminiai bus per ziauru kasdienai, todel ir svarstomas sitas variantas. Ant LT - nepopuliaru, nes beveik nera M3, o ypac Evo :) ir didzioji dauguma perka Pawlo gamintus, nes kainuoja tiek pat kiek OEM M3. Taip, zinau yra ir reguliuojamu atraminiu gatvei (naudojama puliuretanas arba guma aplink guolius), bet ju kainos prasideda nuo 300$.

Kodel ten nereiketu listi? Noretusi svariu argumentu...

Stai keletas nuorodu pasiskaitymui:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1394319
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=995556


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Geriausiais, pigiausias ir lengviausias kelias_
integruoti M3 detales.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
Kokiu dar daliu reikia be M3 96- atraminiu, kad viskas tiktu, nes ten ir spyruokliu lekstutes skiriasi?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
romkasponka rašė:
Kokiu dar daliu reikia be M3 96- atraminiu, kad viskas tiktu, nes ten ir spyruokliu lekstutes skiriasi?


Keiciant preik atraminius reik deti kartu su amortizatoriais ir spyruoklem kitaip gali spyruokles liesti ir jei zeminta masina, apatine lekste trankosi i landzerona. Virsutine atramine lekste dar galima apipjaustyti kad ji nesiliestu bet apatine nelabai gaunasi apaipjaustyti be to spyruokles diametras skirais irgi. Pas mane apatine lekste pastoviai kala i landzerona kirtus i didesne duobe. Spyruokle desineje puseje liesiasi i stakano sona, pastoviai reik tept spec tepalu kad nereiktu masinos gaudyti vaziuojant greitkeliu :) Kol pats tiesiogiai nesusiduri su tokiom problemom tol nezinai kaip viskas yra. Teorines informacijos pilna, bet ji nera tiksli 100%


StandartinėParašytas: 19 Bir 2012, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.16
Pranešimai:
14
Arunas B rašė:

Keiciant preik atraminius reik deti kartu su amortizatoriais ir spyruoklem kitaip gali spyruokles liesti ir jei zeminta masina, apatine lekste trankosi i landzerona. Virsutine atramine lekste dar galima apipjaustyti kad ji nesiliestu bet apatine nelabai gaunasi apaipjaustyti be to spyruokles diametras skirais irgi. Pas mane apatine lekste pastoviai kala i landzerona kirtus i didesne duobe. Spyruokle desineje puseje liesiasi i stakano sona, pastoviai reik tept spec tepalu kad nereiktu masinos gaudyti vaziuojant greitkeliu :) Kol pats tiesiogiai nesusiduri su tokiom problemom tol nezinai kaip viskas yra. Teorines informacijos pilna, bet ji nera tiksli 100%


ačiū!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery