Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 02:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Geg 2006, 22:46 
  
 
 
taigi, beda tokia. kiekviena diena vazineju su E36 318is. si savaitgali auto stovejo nepajudinamai 2 pilnas paras. pirmadieni is ryto jungiu varikli, auto uzsikuria ir is karto gesta, mat krinta apsukos. bandau dar ir dar - rezai tie patys. tada uzvedu ir palaikau gaza - apsukos issilygina. kame saknys, kolegos? gal esate patyre panasiu problemu su savo auto? pasidalinkite savo patirtimi. dekui. :cry:


StandartinėParašytas: 30 Geg 2006, 22:55 
  
 
 
kada paskutini karta keitiai kuro filtra.
dabar pagalvok pats masina pastovejo pora dienu. filtras itariu jau apauges ant tiek kad kai uzvedi tai neuztenka siurbliui slegio ipompoti kura i varikli. manau kad filtras kuro pasikeisk.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Gaza nuspaudus slegio uztenka, o ant laisvu - neuztenka? Siurblys juk visa laika vienoda slegis sudaro, ar tu stovi, ar vaziuoji. Tik jo pertekliu atiduoda atgal slegio voztuvelis. Labiau tiketina, kad laisvu apsuku varikliukas bus uzstriges ar numires.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 10:11 
  
 
 
aisku. as t.p. is pradziu naturaliai maniau, kad cia bus su kuro padavimu susije, bet abejodamas del to, nutariau kreiptis forume. del varikliuko - abejoju, kadangi ta problema pastaruoju metu atsiranda tik tada kai variklis yra saltas t.y dazniausiai is ryto, o tachometras vaziuojant nesokineja - stabilus. zo - einu keisti kuro filtro:)
ačiū uz nuomones.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.19
Amžius:
43
Pranešimai:
130
Miestas:
Vilnius
kur E36 benzo filtras stovi? kazkaip niekad demesio neatkreipiau... :roll:
kokio gamintojo filtra patartumet pirkti? krastoj uz varda ant fitru 40% uzsimeta (na bent jau man taip buves Krastos vadybininkas aiskino).

_________________
maRuX
`97 320iTA


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
filtras stovi prie variklio ir pavarų dėžės, po mašinos apačia. toks pailgas, cilindro formos.

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.19
Amžius:
43
Pranešimai:
130
Miestas:
Vilnius
jie dar du ten :?:

E30 vienas filtras prie variklio buvo i vsio

_________________
maRuX
`97 320iTA


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
E36 - vienas... ir Itariu_Bites teisingai nurode vieta. Beje tokia tema jau buvo, galima susirasti ir paskaityti. Beje tema nesena.
maRuX rašė:
jie dar du ten :?:
E30 vienas filtras prie variklio buvo i vsio

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 20:04 
  
 
 
Pas mane buvo tai pat, kai uzkurdavau ryte tai auto gesdasdavo, tai as palaikydavau apsukas kol varikliukas isildavo. Pasikeiciau laisvu apsuku reguliatoriu ir susitvarke.O, mano manymu, kuro filtras cia ne prie ko.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2006, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
O aš įtariu dujassss.....

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 01 Bir 2006, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.19
Amžius:
42
Pranešimai:
36
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i
E46 330xd '02
o kiek mazdaug kainuoja aisvu apsuku reguliatorius, ar sudetinga pakeisti? :roll:


StandartinėParašytas: 01 Bir 2006, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
kainuoja ne milijonus naudotas ~100lt+-50, pastatyti bent pas IS'a tai koki 30 min su perekurais, patestavimais, doublecheck'ais :-)
Dzonni rašė:
o kiek mazdaug kainuoja aisvu apsuku reguliatorius, ar sudetinga pakeisti? :roll:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 01 Bir 2006, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.19
Amžius:
42
Pranešimai:
36
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i
E46 330xd '02
Nes pas mane irgi problema...zodziu ant salto variklio dirba nestbiliai, o ypac kai pradedi is ryto manevruoti aikstelei, reikia laikyti apsukas kad neuzgestu. Po ~5 min viskas ciki ir siltas dirba normalei...

Ar cia irgi parejo laisvu apsuku reguliatorius?

Siaip dar pastebejau: 1. jei siltas oras- tai saltas variklis jau dirba geriau :roll: 2. Kartais buna uzvedi is ryto (oras saltas) tai laiko padidintas apsukas ~1200-1300 po to stabilizuojasi kai pradedi vaziuoti.

Ar saltas variklis turi laikyti kazkiek padidintas apsukas, kad isyltu?


E36, Variklis 1.8 M40


StandartinėParašytas: 01 Bir 2006, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
zmones, ziauriai sunku pasakyti kame tixliai problema kai variklis pulsuoja ar gesta. Reikia patikrinti : zvakes, filtrus, slangutes (vakuma), generatoriaus darba, dirzeliu laisvuma. Be to dar gali buti elektronines dalies problemu - laidai, LZ, LEV ir t.t. Del daugumos is isvardintu gali buti panasios problemos, kaip manai lengva pasakyti net nemacius masinos? :roll: moralas - perskaitykite panasias temas ir jei nepades, vezkite i servisa, nes jau didesne dali problemu aptarta, tereikia pasiskaityti.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery