Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
ir vel tos apsukos... https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=10969 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | BMW 318iS [ 30 Geg 2006, 22:46 ] |
Pranešimo tema: | ir vel tos apsukos... |
taigi, beda tokia. kiekviena diena vazineju su E36 318is. si savaitgali auto stovejo nepajudinamai 2 pilnas paras. pirmadieni is ryto jungiu varikli, auto uzsikuria ir is karto gesta, mat krinta apsukos. bandau dar ir dar - rezai tie patys. tada uzvedu ir palaikau gaza - apsukos issilygina. kame saknys, kolegos? gal esate patyre panasiu problemu su savo auto? pasidalinkite savo patirtimi. dekui. |
Autorius: | Varnas [ 30 Geg 2006, 22:55 ] |
Pranešimo tema: | ir vel tos apsukos... |
kada paskutini karta keitiai kuro filtra. dabar pagalvok pats masina pastovejo pora dienu. filtras itariu jau apauges ant tiek kad kai uzvedi tai neuztenka siurbliui slegio ipompoti kura i varikli. manau kad filtras kuro pasikeisk. |
Autorius: | Virgis [ 31 Geg 2006, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Gaza nuspaudus slegio uztenka, o ant laisvu - neuztenka? Siurblys juk visa laika vienoda slegis sudaro, ar tu stovi, ar vaziuoji. Tik jo pertekliu atiduoda atgal slegio voztuvelis. Labiau tiketina, kad laisvu apsuku varikliukas bus uzstriges ar numires. |
Autorius: | BMW 318iS [ 31 Geg 2006, 10:11 ] |
Pranešimo tema: | |
aisku. as t.p. is pradziu naturaliai maniau, kad cia bus su kuro padavimu susije, bet abejodamas del to, nutariau kreiptis forume. del varikliuko - abejoju, kadangi ta problema pastaruoju metu atsiranda tik tada kai variklis yra saltas t.y dazniausiai is ryto, o tachometras vaziuojant nesokineja - stabilus. zo - einu keisti kuro filtro:) ačiū uz nuomones. |
Autorius: | maRuX [ 31 Geg 2006, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | |
kur E36 benzo filtras stovi? kazkaip niekad demesio neatkreipiau... kokio gamintojo filtra patartumet pirkti? krastoj uz varda ant fitru 40% uzsimeta (na bent jau man taip buves Krastos vadybininkas aiskino). |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 31 Geg 2006, 11:37 ] |
Pranešimo tema: | |
filtras stovi prie variklio ir pavarų dėžės, po mašinos apačia. toks pailgas, cilindro formos. |
Autorius: | maRuX [ 31 Geg 2006, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | |
jie dar du ten E30 vienas filtras prie variklio buvo i vsio |
Autorius: | PrakalejaS [ 31 Geg 2006, 11:54 ] |
Pranešimo tema: | |
E36 - vienas... ir Itariu_Bites teisingai nurode vieta. Beje tokia tema jau buvo, galima susirasti ir paskaityti. Beje tema nesena. maRuX rašė: jie dar du ten
E30 vienas filtras prie variklio buvo i vsio |
Autorius: | BUMAS [ 31 Geg 2006, 20:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane buvo tai pat, kai uzkurdavau ryte tai auto gesdasdavo, tai as palaikydavau apsukas kol varikliukas isildavo. Pasikeiciau laisvu apsuku reguliatoriu ir susitvarke.O, mano manymu, kuro filtras cia ne prie ko. |
Autorius: | Taspas [ 31 Geg 2006, 20:35 ] |
Pranešimo tema: | |
O aš įtariu dujassss..... |
Autorius: | Dzonni [ 01 Bir 2006, 23:12 ] |
Pranešimo tema: | |
o kiek mazdaug kainuoja aisvu apsuku reguliatorius, ar sudetinga pakeisti? |
Autorius: | PrakalejaS [ 01 Bir 2006, 23:33 ] |
Pranešimo tema: | |
kainuoja ne milijonus naudotas ~100lt+-50, pastatyti bent pas IS'a tai koki 30 min su perekurais, patestavimais, doublecheck'ais Dzonni rašė: o kiek mazdaug kainuoja aisvu apsuku reguliatorius, ar sudetinga pakeisti?
|
Autorius: | Dzonni [ 01 Bir 2006, 23:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Nes pas mane irgi problema...zodziu ant salto variklio dirba nestbiliai, o ypac kai pradedi is ryto manevruoti aikstelei, reikia laikyti apsukas kad neuzgestu. Po ~5 min viskas ciki ir siltas dirba normalei... Ar cia irgi parejo laisvu apsuku reguliatorius? Siaip dar pastebejau: 1. jei siltas oras- tai saltas variklis jau dirba geriau 2. Kartais buna uzvedi is ryto (oras saltas) tai laiko padidintas apsukas ~1200-1300 po to stabilizuojasi kai pradedi vaziuoti. Ar saltas variklis turi laikyti kazkiek padidintas apsukas, kad isyltu? E36, Variklis 1.8 M40 |
Autorius: | PrakalejaS [ 01 Bir 2006, 23:57 ] |
Pranešimo tema: | |
zmones, ziauriai sunku pasakyti kame tixliai problema kai variklis pulsuoja ar gesta. Reikia patikrinti : zvakes, filtrus, slangutes (vakuma), generatoriaus darba, dirzeliu laisvuma. Be to dar gali buti elektronines dalies problemu - laidai, LZ, LEV ir t.t. Del daugumos is isvardintu gali buti panasios problemos, kaip manai lengva pasakyti net nemacius masinos? moralas - perskaitykite panasias temas ir jei nepades, vezkite i servisa, nes jau didesne dali problemu aptarta, tereikia pasiskaityti. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |