Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Lie 2024, 21:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.03
Pranešimai:
7
Sveiki. Važinėju su E36 320 (M50B20). Kaip jaunam vairuotojui bevažinėjant kyla daug klausimų. Stengiuosi išmokti valdyti BMW kuo efektyviau ir noriu paklausti Jūsų kai kurių klausimų.
1. Važiuojant pirma pavara ir staigiai atleidus „gazą“ auto ima purtytis. Ar čia taip turi būti, ar kažką reguliuoti?
2. Varikliui dirbant laisvais sūkiais, apsukos laikosi mažiau 1k. Ar tai gerai?
3. Važinėdami normaliai (ne trasoj ir ne drage) kada metot pavaras? Aš mėtydavau ties 2k - 2,5k, bet užsienio forume perskaičiau, kad optimaliausias varuantas yra 3k - 3,5k. Tai kaip iš tiesų?
4. Na ir keisčiausias klausimas. Beveik visiems vairuotojams tai atrodo naturalu (man irgi, kol nepradėjau gylintis), bet KAIP Jūs jungiat pavaras? Tai yra kaip koordinuojat kojų judesiusius ir pan. Pats bandžiau įvairai, bet idealaus rezultato nepasiekiau. Jungiant iš pirmos į antrą mašina gan jaučiamai susipurto. Iš antros į trečią ir t.t. atrodo gerai ir be problemų. Pats darau taip: VIENU METU atleidinėju gazą ir spaudžiu sankaba, jungiu begi, vel tuo paciu metu spaudziu gaza ir atleidineju sankaba. Jei kas galit, atsakykit į šį klausimą, nes norėčiau daugiau sužinoti apie „kabinimą“ ir judesių koordinavimą. (S. Zasados „Saugų greitį“ skaitau jau antrą kartą, bet apie pavarų junginėjimo techniką šių laikų automobiliams ten ne daug parašyta.)
Taigi ačiū už kantrybę ir atsakymus.

(Beje paieška naudojausi, bet visų klausimų neradau.)


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.26
Amžius:
36
Pranešimai:
221
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39
:D Tu kiek laiko teises turi, arba nzn kaip issireikst, kiek laiko vairuoji?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
apsukos ir turi buti zemiau 1k, kol saltas variklis buna truputi auksciau, paskui nukrenta. (bet ne auksciau 1k) gal 800 ir nukrenta iki gal 600. del begiu perjungimo tai prie 2-2.5 junginek ir gerai bus. del trukciojimo tai nelabai issivaizduoju, bet speju kad taip turi buti. zodziu duok kaimynui auto kuris turi daugiau stazo ir praktikos ir jis tau pasakys ar viskas normaliai su tavo auto ir kaip su ja vazineti.

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.03
Pranešimai:
7
:) Oficialiai teises turiu tik keli mėnesiai, bet su automobilaias draugauju jau senokai. Taip, tikiu kad kai kurie mano kalusimai atrodo kvailai, bet tam ir kreipiausi patarimų į Jus, nes pats kartais kavailai pasijuntu. :)


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.26
Amžius:
34
Pranešimai:
360
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i 1993m. Sedan
visos gi trukcioja atleidus gaza tam sankaba yra


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.26
Amžius:
36
Pranešimai:
221
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39
Tada patarima tau ka tik suteike ,,germany" , bet siaip gal dar psivazinek siek tiek su ta masina, apsiprask daugiau :) Ismoksi ramiai vaziuodamas tuos pedalus maigyt ir begius junginet, o tada galesi praktikuotis smagesniam vairavimui, tik nebuk gatviu chuliganas ir pirma vadovaukis sveiku protu :) [-X


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Na del pavaru junginejimo viskas lb priklauso ir nuo variklio litrazo, as su savo 323i jungiu ties 2-2.5k ir gan normali trauka buna, netgi pajudejus laisvom apsukom variklis, ne kiek nesipurto ir be gazo spaudimo daeinu iki 3 begio ir nei trukcioja nei ka. O begiu junginejimas ties 3-3.5k cia turetu galiot mazalitraziam benzininiam varikliam, kurie ant zemu sukiu neišsuka normalaus sukimo momento.
O del begiu junginejimo, tai as ramiai varydamas niekad nekeliu apsuku kol esu yspaudes sankaba, tik laikau tam tarpe kiek bus permetus aukstesne pavara t.y keliais simtais maziau ir jokio susipurtymo, aisku jei sankaba apynauje ir dar nelabai prates prie vairo tada ir trukteli tu momentu.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
39
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Benzui patinka tos apsukos ir mėtant prie 3-3.5k tiesiog smagiau važiuojasi. Prie 2k, tai kažkaip jau per mažai. Asmeniškai visada mėtau prie 3k ir ramu. Aišku kuro daugiau valgo, tačiau vieną kartą gyvenu :wink:

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2012, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
manau nera didelio skirtumo koks variklis, jug reduktorius irgi skiriasi pas 328 ir 320. paprasciausiai jausti reikia kada perjungti begi ir kaip perjungti, o tas ateina su praktika :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2012, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.13
Pranešimai:
2
Automobiliai:
BMW 318IS
Sveiki,kad nekurt naujos temos apie pavaras irgi turiu klausima. Aisku neseniai persedau i bmw 1.8IS. VAzinejau visas ok atrode,masina smagi,traukia. Bet snd ijungiu 4 begi ir atsirado kazkoks garsas,panasus i taksejima. kartojasi neritmingai tas taksejimas. pavara isijungia sklandziai. Kas mazdaug galetu buti?


StandartinėParašytas: 05 Lap 2012, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.05
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E36 318 M40 92
Sveiki mano masinai atsirado beda, dingo sankaba man gal zinot del ko galejo man dingti ji? kol salta tol yra ta sankaba, o kai pasyla dingsta ji


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery