Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Vas 2025, 08:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E36 95' 318tds
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1995
Variklis: 1.8 tds
Degalai: dyzelis

Problema/klausimas: Zinau, jog daug kalbėta, bet taip niekaip ir neradau kaip išimti starterį. Nusiimu kolektorių, tada is virsaus ir is apacios atsuku varžtus, kaip ir atrodytu viskas, starteris laisvas, bet kaip ji ištraukt??? Tiesiai į prieki nesitraukia, nes įsirėmia į kuro siurblį, link variklio taip pat nepasiduoda, zemyn kliudo variklio koja. Lieka tik i kairę, tiksliau zirurint is mašinos galo, maždaug 10 val kryptimi. Taip ir bandžiau, bet vel, isiremia į tepalo filtro vamzdį. Bedirbant sumasčiau tik vienintelę išeitį: nuimti salono šildymo kaloriferį, kuris pritvirtinas prie tepalo filtro, tada jau lyg susiskersuotų, bet kliūna vairo ašis, tai negi ir kolonėlę reik nuimt, kad vairo ašį išlaisvint??? Cia jau kvepia kažkokia nesamone, nejau tiek reik ardyt norint starterį išimt, o gal pas mane kitoks starteris įkištas, pas jus gal kažkaip lengviau išsiima?


Paskutinį kartą redagavo mrjoker 18 Geg 2011, 21:42. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Gal bus kiek aiškiau:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/30/63


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E36 95' 318tds
Deja ne tas atvejis, kadangi cia kitas modelis tai vietos tikrai pakankamai, o 1,8 tdse tikrai ner tiek vietos, nes ištraukus starterį apie centimetrą jis jau remiasi į kuro siurblį. Uzsienio tinklapiuose radau, jog reiketų nuimti tepalo filtrą, bet kažkaip nelogiška, juk elektrikai nesitepaluoja :?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Na, mano įdėtoje nuorodoje, ir yra parodytas E36 318tds (M41) starterio išėmimas, bet kaip supratau yra neatitikimų.
Gali pasižiūrėti pats: http://tis.spaghetticoder.org/

BMW E36 Service Manual (Bentleys) turbūt turi parsiuntęs ir jau domėjaisi?
Jei ne, tai pamėgink parsiųst:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
Nežinau ar rasi reikiamos info, akį užmečiau, tai ten išskiria starterio išėmimą 4 ir 6 cilindrų varikliams, bet neišskiria dyzelinio variklio.


StandartinėParašytas: 18 Geg 2011, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E36 95' 318tds
Dekui, starteris jau nuimtas, bus keičiami šepetėliai.

Trumpai apie ardymą, jei kam reikėtų ateityje:
1. Atsijungiam akumuliatorių.
2. Nusiimam kolektroių.
3. Atjungiam starterio laidus 13 ir 10 rakteliai (pradžioje būtent dėl jų ir nepavyko ištraukti, nes nepriėjau jų atsukti be duobės) ir juos iškeliam virš starterio, nes bent pas mane jų rišulys praeidinėjo iš galo starteriui ir trukdė patraukt starterį į priekį.
4. Atjungiam nuo pavarų dėžės atbulinio bėgio daviklį (fiškės fiksatorius užgrūstas iš bagažinės pusės, tai jei nagai nukarpyti prireiks atsuktuvo fiksatoriui atlaisvinti).
5. Atsukam du starterį laikančius varžtus veržlė 16 raktui, kitas galas žvaigdutė, bet puikiausiai pasilaiko su 10 rakteliu, jei pradėtų suktis varžtas, laikyt abu varžtus patogiau palindus po apačia (geriau pirmiau atsukti apatinį, prie jo priėjimas palindus po apačia, o vėliau viršutinis, jį atsukt reikia kišt ranką iš viršaus ir pažaist, nes pasisuka maža apskritimo dalimi vienu rakto uždėjimu).
6. Palinde po mašiną ir žiurint į mašinos priekį keliam starterį 10 valandos kryptimi.

Viskas iš esmės taip kaip Ginchius nuorodoje, tik nereikia išimti ir tuo labiau nuimti akumoliatoriaus ir jo tvirtinimo dėžės.


StandartinėParašytas: 21 Geg 2011, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
na nežinau su tais visais atjunginejimais ir belenko nuėmimais.. traukiau 1,8tdsui starterį kelis kartus (problema buvo ne jame , bet neesmė) , tai užteko atjungti akumo klėmą , starterio laidus ir atsukti 2 starterio varžtus - viskas . darbas iš duobės....

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2011, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.06
Pranešimai:
3
Automobiliai:
BMW E36 318 95'
Sveiki,prie to pacio noreciau paklausti,kiek laidu turi ateiti i starteri,nuiminejant starteri buvo 2 laidai prisukti,bet buvo dar ir trecias varztas,bet prisukto laido nebuvo,tai klausimas ar turi but tik du laidai,pliuso ir minuso,ar dar ir trecias?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery