Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Vas 2025, 22:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bir 2011, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: M42
Degalai: Benzinas + LPG (įpurškimas)

Sveiki broliai lietuviai. :) Nedažnai kuriu temas, bet susidūriau su problema, nuo kurios jau pradedu žilti. Pabandysiu kuo trumpiau.

Žodžiu problema pasireiškia kokius 4 kartus iš 5. Po ilgesnio stovėjimo (tarkime per naktį, nors kartą atsitiko ir jau pavažiavus) vedant nenoriai pagriebia. Užvedus, kelias sekundes dirba itin žemom apsukom, po to kažkiek atsigauna, bet ne visiškai. Tuo metu apsukas galima pakelti tik spaudžiant gazą lėtai. Bandant spausti gazą greičiau - pridūsta, net pašaudo (tiksliai nemoku pasakyti, video girdisi 0.56). Visa tai tęsiasi kokią minutę, po to prasidirba ir važiuoja, vedasi visą dieną gerai iki kito ilgo pastovėjimo (tarkime iki sekančio ryto).
Negaliu tiksliai pasakyti ar visa tai reiškiasi ir ant dujų, nes dažniausiai problema prapuola iki varikliui pašylant ir įsijungiant dujoms.
Prisegu ir filmuką (angliški užrašai skirti užsienio forumams :oops:):

Nežinau ar priežastis ta pati, tačiau prie anos problemos kartais pasireiškia ir kita - mašina pati gazuojasi ir laikosi laisvos apsukos ties 1500. Tuo metu matosi ir ant ekonomaizerio, jog stabdant varikliu nenukrenta iki 0. Jeigu užsiveda taip, kaip aprašiau anksčiau, tai užsilaiko nebent jau vėliau, pašilus ir bevažiuojant, tačiau užsivedus gerai - kartais ir po užvedimo praėjus keliolikai sekundžių. Gazuojasi neilgai, minutę kitą, po to nurimsta ir grįžta į normalias ribas.

Ką jau padariau?
Diagnostika - CarSoft'as rodė temperatūrinį daviklį.
Temperatūrinis daviklis - dėjau 2 naujus, bet nepadėjo.
LEV - išvalytas, buvo pakeistas kitu, su juo užvedus bėdų lyg ir nebuvo, tačiau apsukas laikė per aukštas. Žodžiu neaišku.
Tikrintos šlangos - skylių nerasta.

Na va, išdėsčiau viską kas ir kaip. Jeigu tik galite, jei turite bent mažiausią idėją - pasidalinkite nuo ko Jūs pradėtumėte ieškoti bėdos - gal kartu ją surasime. :) Būsiu labai dėkingas! =D>


StandartinėParašytas: 26 Bir 2011, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.16
Pranešimai:
111
Man buvo panašiai, tik pas mane variklis m40, tai užteko pravalyti skriejiką ir mašina atsigavo iš kart :)


StandartinėParašytas: 26 Bir 2011, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
M42 skriejiko neturi, tai problema necia bus. Patikrink kuro siurblio sieteli (filtriukas), gal purvu uzsineses.
Temperaturos daviklius tai keitei, o laidus iki ju neapziurejai? Gal kur prasitryne.

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
Jara_E-34 rašė:
M42 skriejiko neturi, tai problema necia bus. Patikrink kuro siurblio sieteli (filtriukas), gal purvu uzsineses.
Temperaturos daviklius tai keitei, o laidus iki ju neapziurejai? Gal kur prasitryne.

Na to laido ten tiek tėra iki to daviklio, po to sueina į bendrą pravotkę ir nebesimato nieko. Nu šiaip paviršutiniškai pažiūrėjau, bet neatrodo, kad būtų pažeistas laidas, fyškė irgi švari, kiek tikrinau tinkama srovė visada ateina.
Įdomu dėl filtriuko sietelio. Pabandysiu patikrint, jeigu tik pavyks atsukti tą plastmasę aplink siurbliuką.


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
pasiimi koki bukesni daikta. remi i sona ir svelniai plaktuku. visada padeda. uzsukimas panasiai tik i kita puse


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o kad is po stovejimo blogai dirba, gali buti, kad kazko prieina i cilindra. gal purkstukas leidzia kura i cilindra.
bet tokie "prasidirbimai" neretai buna ir del elektros trukumo (senos zvakes).
LEV neturetu buti, nes jis ant gazo 0 itakos.
pabandyk alkuninio daviklio varza pamatuoti kol saltas motoras (kada turetu jis blogai dirbti).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
Tikrinau kuro siurblio sietelį - švarus.
Pasistengsiu vakare pamatuot ir alkūninio varžą.


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
atkreipk demesi, ar omai kinta po 1, ar sokineja omai. jei sokineja, tada blogas daviklis. taip pat patikrint, ar daviklio laidas nera nupuves (po ta gumine apsauga ties fyske ir jei matysis, ties davikliu).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Bir 2011, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
Na va. Popiet pusiau šaltai buvau pamatavęs varžą, rodė 528omus, o dabar prieš 10 minučių - 521omus. Kiek sugebėjau apžiūrėt, paklibint laidus - niekas nesikeitė. Po to užvedžiau, spustelėjau staigiau gazą ir užgeso. Iš naujo lengvai užsivedė - na ir vėl toks pat pridusimas gazuojant staigiau, kaip ir video. Pabirbinau taip kokią minutę, įsijungė dujos - ant dujų gazuok kaip tik nori, nieko nesijaučia.
Ir vis dėlto...kame čia šuo gali būti pakastas? :)


StandartinėParašytas: 28 Bir 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
tik salta taip daro ar ir silta? pas mane salta panasius vejus daro. tik kad vedasi gerai bet nedirba nei benzu nei dujom(kol neveiks benzas ir dujos neveiks). kol kas rezultatai paiesku nedziugina.

P.S. rasei apsukos kildavo. po temp daviklio pakeitimo turejo to nebut. nes del sito ji taip daro.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2011, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
cezarius rašė:
tik salta taip daro ar ir silta? pas mane salta panasius vejus daro. tik kad vedasi gerai bet nedirba nei benzu nei dujom(kol neveiks benzas ir dujos neveiks). kol kas rezultatai paiesku nedziugina.

P.S. rasei apsukos kildavo. po temp daviklio pakeitimo turejo to nebut. nes del sito ji taip daro.

Prastai dirba tik kai šalta (na tokiais orais žodis šalta gal netinka, tarkim ilgiau pastovėjusi ir atvėsusi).
Pakeitus kelis temp. daviklius apsukos visvien svaigo, na bet dabar nebepasireiškia, taip kad kažkaip ir dėmesio nekreipiu. Dabar noriu susitvarkyti šitą bėdą. Tik kas bjauriausia, jog neina suprasti kas negerai: pačiam kuro padavime ar mišinio reguliavime.

Tarkime nepakankamas slėgis kuro sistemoje. Gal ir atitiktų simptomus, tačiau keista, kad vėliau simptomai benzinu pranyksta.
Arba tarkime blogas (liesas?) mišinys. Lambda dar neįtakoja, nes šalta. LEV irgi atkrenta. Temperatūrinis? Bet daviklis naujas, srovę gauna... Radau panašią bėdą dėl OSM. Gal visgi čia kaltė? Na M42 turi kiek kitokią ją (su sklende), bet... Kartu gal ir apsukų nesąmones paaiškintų? Gal yra metodų taip ūkiškai patikrinti ją?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2011, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
gali pamegyt atjungt kas nors turetu pasikeist. i blogesne ar geresne puse. o ir man cia variantas del OSM.

matai kai pasyla LZ isijungia ir jis tada kompensuoja kazkieno beda. todel nesimato visos problemos.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2011, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Cockpicius - atjunk akuma valandai ir paziurek, ar po to gerai vesis ir vaziuos.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Bir 2011, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.06
Pranešimai:
32
Na va. Iš viso pastovėjo 4 valandas, akumas buvo atjungtas 1 valandą.
Užsikūrė gerai, sekundę apsukos sukilusios iki 1500 pasilaikė, o po to nukrito kiek per žemai. Pradedant važiuoti duso, teko porą kartų sankabą išminti, kad neužgestų. Bet iš esmės trumpai tetruko, gal dėl to, kad per trumpai stovėjo nejudinama.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne, uztenka valandos. kol kompas info prisirenka praeina laiko. greiciausiai ne davikliuose problema, nes turetu gerai dirbti motoras po "reseto". ziureciau kuro slegi, kibirksti ir panasius dalykus.
filtrai keiciami laiku?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery