Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2024, 22:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Gru 2010, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
aha del to ciksejimo tai ir as pamirsau paminet. ta diena kai pradejo apsukos krist ir uzgesau, uzkuriau is naujo auto ir pradejo kas kokias 2-3 sekundes kazkas tikset mazdaug is uz mago paneleje, na kazkur mazdaug ten, gal daugiau link vairo puses link skydelio.

darinejant vairuotojo duris viskas ok, o uzdarant keleivio puses duris tuo momentu kai pasikelia langas apsukos pakrenta ir atsistato vel.

ijungus pvz sviesas apsukos vos vos pakrenta zemyn ir staigiai atsistoja kaip buvo.

koks reziume butu?

su davikliais ir diagnostikom tai mazdaug viskas aisku, dabar tik reik visus duomenis nusirasyt davikliu ir t.t kokie turi buti kad pries vaziuojant i diagnostika zinociau ka ten tureciau pamatyt :)

o kolega Vaidai, jeigu rasi kokiu kabliuku tai nepamirsk cia paminet nes ziuriu problema ta pacia turim :)

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 19 Gru 2010, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
all in music rašė:
pasakysiu konkreciau. laisvas apsukas reguliuoja kompas su LEV pagalba, pagal davikliu parodymus. beda gali buti bet kur ipurskimo sistemoje - visi ipurskimo sistemos davikliai, kompas. taip pat mechanikoje - alsuokliai, kuro slegis, prisalusios sklendes ir t.t. jau neskaitant filtru ir kitu elementu.
zvakes, filtrai, skysciai ir kiti panasus dalykai turi buti pakeisti laiku. ir jei viskas yra pakeista laiku ir taip darosi, tada diagnostika daryti reikia ir ziureti, kas kur ir kada nesuveikia. gal trumpina kazkur, gal mases geros nera. variantu belekiek...

o jei ijungus prietaisus auto gesta, krenta apsukos, tai gali buti beda LEV (jis ir kompas uz apkrovas ant laisvu atsakingas), arba blogas krovimas (laidai, kontaktai, generas ir pan).


na prasiploviau lev vistiek masina purtosi ant laisvu ir kai pagazuoji gesta,bet nevisada.nu nzn jau ka ir bedaryti ryt vel vaziuoju pas meistra ziures purkstukus ,isiurbimo kolika,ismetima iki lamdos.visi skysciai ,tepalai ir filtrai pakeisti laiku .Dar neziurejau OSM.


Paskutinį kartą redagavo ximashas 19 Gru 2010, 22:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Gru 2010, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
lauksim ziniu, nes yra nemazai cia forumieciu su tom apsukom nestabiliom gesimais bei bibracijom

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 22 Gru 2010, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
36
Pranešimai:
102
Miestas:
PanvEzys
Automobiliai:
E36 320 96 m52 ex
e36ti m43b16 california ;)
E38 m62tub35
Nikas:
Ghost
klausimas toks iskilo, kiek membranu turi tepalo alsuoklio membrana? nes vakar tikrinau, tai ji kaip ir gera, ta prasme pasalinio oro netraukia, bet varikli susidaro vakumas, istraukus tepalo matuokle, jauciasi kai traukia ora per ji ir pacia matuokle atgal traukia ir istraukus pakrenta apsukos ir girdisi gurguliavimas, su tepalo uzpylimo dangteliu tas tap, kolekturiuje yra tepalu, zvakes visos juoduos, tj mano galva, tepala traukia i kolektoriu, del to ir atsiranda baltas dumas ir juodos zvakes, tai kas ten reguliuoja ta oro padawima is alsuoklio membranos i kolektoriu? gal ten toj pacioj membranos dezej kas nors parejo? :|


Paskutinį kartą redagavo Vaidasss 01 Kov 2011, 21:29. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 22 Gru 2010, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
membrana plysta. vakumas ir turi buti, del vakumo buvimo ir siurbiamas oras i varikli.
tepalo kolike gali truputi buti.
del tepalu deginamu dumas melynas buna, ne baltas.
juodos zvakes juodom nelygu, gali juoduoti nuo riebaus misinio, tepalu ir t.t. arba nuo senatves.
reik variklio ventiliacija tikrint visa, ne tik membrana. slangose koses susalusios gali buti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Gru 2010, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
36
Pranešimai:
102
Miestas:
PanvEzys
Automobiliai:
E36 320 96 m52 ex
e36ti m43b16 california ;)
E38 m62tub35
Nikas:
Ghost
zvakes keistos pries menesi... tai variklio ventiliacijos kiek slangu yra? is dangtelio iki membranos ir is membranos i karteri, ar dar kokiu yra? tose slangose koses yra, bet jos neuzsikimsusios, neuzsalusios, o kelektorius slapias nuo tepalu...zvakiu kontaktai balti, o kur prie sriegio juoda, ir lizduose lasas kitas tepalo yra, bet tik prie zvaikiu, o ne ant lizdo sieneliu... toks vaizdas kad perdaug oro gauna variklis


Paskutinį kartą redagavo Vaidasss 01 Kov 2011, 21:31. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 01 Vas 2011, 03:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
Vaidasss rašė:
sveiki. turiu tokia pacia problema, tai kiek supratau del mazu apsuku, bent jau pas mane bus kalta elektra, generatorius, ar mase, ar dar kas susije su tai, nes kai wiskas isjungta, laiswos stowi kaip ir normaliai, apie 700 ir jungiant prietaisus jos wis krenta, o sujungus wiska ir dar dadejus lango sildyma kartais ir pasokineja jos, taip pat uzdarant duris, kai stiklas pasikelia, wariklis sekundei pridusta... del sukilusiu apsuku, tai po to kai jos normalizawosi isgirdau ciksejima po wairuotojo kojom, uzkelus apsukas ir jom krentant, ciksejimas retedawo, tai pamaniau kad rele kokia, nuemes plastmase radau tik wiena, kokia jos paskirtis neisiwaizduoju, kontaktai buwo apsinese, tai nuwaliau ir pasildziau su fenu truputi, kad dregme issigaruotu, nezinau ar tas padejo, bet apsukos daugiau nebesukylo ir ciksejimo nebesigirdi... o generatorius turi kokia rele ir kur ja rast jei turi? sakau gal jos cia gribauja prie tokiu oru :? taip pat galwoju kad dar wiena pypke pramusineja, nes prie babinu girdisi irgi ciksejimas, kazkur kas sekunde, ar cia taip turi but? :oops:


kur ta rele tiksliau randasi?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2011, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na jei jau koses yra, tai gali ir del jos blogai dirbti. ten gali buti nagaro, bet nedaug. isplauk tas slangas, apziurek membrana.
tepalas ant zvakiu rodo, kad greitu laiku gali tekt keist dangtelio tarpine.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2011, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
36
Pranešimai:
102
Miestas:
PanvEzys
Automobiliai:
E36 320 96 m52 ex
e36ti m43b16 california ;)
E38 m62tub35
Nikas:
Ghost
jo tarpine reikejo keist ir jau pakeista, is gumos buvo palikus plastmase :shock: , bet variklio drebejimas isliko, tiesa tik kai lauke minusine temp ir kai variklis pilnai atsala :? ... slangose yra tos koses, reiks bandyt valyt...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
kad nekurt naujos temos. pas mane panasu ka uzsisiurbia. atjungi OSM pradeda dirbt. pajungi smirda benzu ir gesta. O siaip vazinejant ryja daug benzo. dabar klausimas kas gali but kaltas kad siurbiasi? kas per daicikas Coolant Temperature Sensor?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
variklio temperaturos daviklis kompui.
jei daug ryja kuro, tai yra 4 pagrindines bedos: LZ, matuokle, temperaturinis, kuro slegis (per didelis / leidzia purkstukai / kiauros slangos).
man salta kratydavos ir perpilinedavo saltam motorui del temperaturinio.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
ir silta ir salta. ir su LZ ir be LZ. LZ idetas naujas visai. ir jis rodo labai mazai voltu ant laisvu. ant laisvu nedirba uzpila ir uzgesina. atjungus OSM tik vaziuot aina. meginau kita OSM ir nepadejo. nebent ne is karto pasijaust turi. nes idejau uzvedziau pabirbinau kokia 1-2min ir tas pats. dar ties 2000 apsuku dirba keistai bet gal cia kita problema.
tai jei sitas kompui tai kam skirtas temperature sensor tik? panelei?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na LZ voltai turi kisti pastoviai.
6dieni patikrinau savo (pries tai buvo atjungta per kompa, pajungus vel, prasidejo nesamones), tai V kito tik vos vos - reziume - blogas LZ. CO virsyja kelis kartus, ryja virs 20ltr.
jo kitas yra skydeliui. abu isukti i galva. is priekio ziurint pirmas yra varikliui. "pasidaryk pats" esu sukures siokia tokia tema apie to daviklio keitima M50 motorui.
neatmesk galimybes, kad kita matuokle galejo buti taip pat bloga, nebent nuemet nuo vaziuojantcios masinos kokio draugo...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
ant laisvu zondas rodo 0.2-0.3 tai tipo kaip ir liesas misinys. bet paspaudus gaza reguoja. kyla iki 1V. ir kol laikai tiek ir lieka. atleidi vel krinta iki 0.2-0.3.
zondas naujas tik kad japoniskas ir DAGO. ta pati dar dare vienas zondas is sroto. kiti is sroto visai nieko nerodydavo arba nereguodavo i gaza. tai ir kyla klausimas ar zondas blogai rodo ar kompas blogai misini reguliuoja.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
cezarius rašė:
ant laisvu zondas rodo 0.2-0.3 tai tipo kaip ir liesas misinys. bet paspaudus gaza reguoja. kyla iki 1V. ir kol laikai tiek ir lieka. atleidi vel krinta iki 0.2-0.3.
zondas naujas tik kad japoniskas ir DAGO. ta pati dar dare vienas zondas is sroto. kiti is sroto visai nieko nerodydavo arba nereguodavo i gaza. tai ir kyla klausimas ar zondas blogai rodo ar kompas blogai misini reguliuoja.


Zondas gal japonu Denso firmos?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery