Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Geg 2025, 02:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 77 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Geg 2012, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
Pabandyk dabar toki gera varikli rast. Automatu praktiskai ner, o mechanai sudrozti visi. O sitas zinau garantuotai, kad geras. Remontas apie 800lt.


StandartinėParašytas: 09 Geg 2012, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
49
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
galva nuimsi ir matysi, ar nera skylusi, ar nera daug kreiva. patikrinsi, nuslifuosi ir veiks tavo laikrodukas toliau. sakau, dar ir ziedukus patikrinciau ir pakeisciau, tuo paciu ir indeklai, ar neparaudonave dar paziureciau.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
nelabai as kideen tave suprantu. kaip tu nustatei kad galva susikraipe? pazystamas turejo bmw. buvo uzvirines ar 2 kartus. perkaitinedavo daznai nes kazkur leido antifriza o vazinedavo jo zmona ir nezinodavo kur ir ka ten ziuret (ans buvo uzsieni) ir daznai antifrizo trukdavo. tai po tiek visokiu nutikimu pradejo ryt tepalus. atvazinejo dar 1+ metus. per ta laika supuvo kebulas ir tada nuvaziavo savo eiga i metala. gumeles keist visi tingejo :) ir jokia galva nesusikraipe.

kai galvai yra koks nutikimas (arba tarpinei) tai ne variklio darbe jis pagrinde matosi. kompresija leidzia arba lauk arba i tepala arba i antifriza. arba tepala varo i antifriza arba atvirksciai. gali viska i cilindrus varyt. bet nors vienas is situ atveju turi but.
turejo draugelis civika buvo tarpine prapista. du kartus nunese vandens slangas nes kompresija i ten vare. bet variklis dirbo kaip laikrodis. galu gale uzkniso dave per tapke ir pamuse ja visai. tada ir pasimate beda tikroji. ardant pasirodo kazkas pries pirkima remontavo ir nusilpes buvo tad nepriverze galvos. zmones vaziuoke prisuka stipriau nei kad buvo galva prisukta. draugelis vazinejo apie metus kol pramuse tarpine.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
Na nustatyt kaip ir nenustaciau. As speju. Ir manau, kad greiciausiai tarpine galvos. Tokia prielaida darau todel, kad po radiatoriaus pakeitimo, uzpildymo antifryzu ir nuorinimo matosi jog leidzia antifryza per variklio korpusa. Tiksliau, per siule kur dedasi galvos tarpine. Na zinoma as galiu ir klysti, kadangi ziurejau tiesiog kieme atsidares kapota, o ne ant keltuvo ar duobes. Kadangi leidzia tokioj vietoj, kur sunku normaliai apziuret kaip sakiau galiu ir klyst. Leidzia variklio priekyje, kairiam sone iskart uz variklio uzlinkimo zemiau termostato. O galva priverzta tai tikrai gerai. Galu gale dabar ji dar buvo paverzta dabar tikintis, kad gal prispaus tarpine ar pan. ir beda dings. Bet deja nepadejo. Siaip variklis ir dabar dirba idealiai kaip laikrodis. Nei dumina, nei kaista, tepalo lygis nekyla ir nemazeja, 'koses' dangteli atsisukus nesimato. Slangose pulsacijos nera. Bet va vakar dar atradau 'nuostabu' dalyka, kad naujas radiatorius nesandarus. Tiksliau bakelis per siule virsuj turi plysi. Tad reiks vel pasikeist radiatoriu ir ziuret kas bus. Na bet zinoma antifryzo nuotekio per tarpine/galva tai neisspres.
O kad tavo draugui taip pasiseke tai valio. Man deja taip nesiseka, kaip ir daugumai aplinkiniu draugu, kurie turi va tokias ar panasias senutes kaip mano. Jei tik uzsikaitino, tai ir prasideda bedos. 4-iu cilindru dar is pirmo kart bedos gal ir neprasideda. Bet jei motoras didesnis, tai ir sakutes... Jau ne is vieno girdejau, kad cia liga situ BMW'uku, kad temperaturos bijo kaip velnias kryziaus.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
tep jei ten leidzia tada batai tarpinei arba galva kreiva. kol neprasigraus iki cilindru vaziosi. jei tik galva kelt neturetu but labai brangu.
nesupratau apie kokia siule kalbi. issipletimo bakelis yra vientisa plastmase ir neturi siuliu. vieninteles vietos kur gali leist tai apacioj kur isimauna bakelis i radiatoriu ir virsuj dar viena vieta kur isimauna. del tokiu dalyku keist nera butina tiesiog galima isardyti pabandyti deti hermetiko ir gal nustos leis. taip daznai daro kinietiski bakeliai. pas mane buvo lygiai ta pati beda. bet as turejau sena vokiska. tai dejau sena vokiska bakeli. nuo kinietisko tarpines ir kalna hermetiko. tada plaktuku uzkaliau. palaukiau kol isdziuvo ir baigesi bedos su radiatorium.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali buti, kad pradege tarpines kanalai. jei bega ausinimo skystis per sujungima, vadinasi greitu laiku gali pradeti ji leisti ir i tepalus...
kol kas nera velu ir greiciausiai nieko rimto, uztektu gal tik tarpine pakeisti. na nuardzius butu aiksiau. prie to pacio ir daugiau pasikeisk ardant motora. ziedus ir pan, kad nebekist nagu ten.
ieskoti tokio motoro vargas, o pigiau nesigaus. tikrai geriau remontuoti, jei zadi vazinetis, negu kad kita deti neaisku koki ir pigiau nesigautu...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
siaip net ir jei i tepalus varys ner da labai blogai tik reikes pora kart tepalus pakeist. ner labai ir jei i cilindrus varys. tik greit uzpils zvakes ir bus vsio. blogiau jei kompresija varys i antifriza. prades viskas saudyt kas silpnai laiko.

jei kompresija gera kam keist tuos ziedus. aisku yra tepaliniai bet situ varikliu jie kartu dyla. be to ziedus pakeist galima ir nenuimant galvos. jie gi is apacios keiciasi.

P.S. jei tikrai buvo uzvires galva nuemes siulyciau paslifuot kad tikrai butu gerai. ir siaip jei lesos leidzia galvai kapitalke padaryt. visokios gumeles, karomislai ir t.t.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
Na bus matyt. Reikia kompresija pasimatuot. Jei ir jos ner, tai tada jokiu remontu nebus garantuotai. Ir tai vien esamos bedos remontas kaip minimum 800lt, kai tuo tarpu pats auto vos 3000lt vertas max. Aisku, butu lesu, tai susitvarkyciau ir viskas, nes myliu ta senute.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Nusipirksi pitaką kokį gerą ir pamirši tą kregždę varganą.

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
Nenoriu 5tako. Noriu bumerio. Ir kad ir kokia vargana ta E36 bebutu visvien ja myliu.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Na tai bumerį...

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 11 Geg 2012, 07:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
49
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
vyrai, cia techninis forumas, o ne psichologines ar socialines rupybos. burtininkams ir aiskiaregiams atskiras forumas taip pat :)

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Spa 2012, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
O va dar vienas klausimas: ar atkreipet kas demesi per kiek laiko pas jus termostatas atsidaro? T.y. per kiek laiko atsidaro pilnas ratas ir abi slangos tampa karstos? Per kiek laiko mazdaug TURETU atsidaryt?
Ir dar klausimas. Nusipirkau radiatoriu. Neoriginala zinoma. Nelaike slegio. Kodel svarbu, kad slegis laikytusi? Kas nuo to keiciasi?


StandartinėParašytas: 07 Spa 2012, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
As dar pabandyciau galvos varztus paverzti kokia 15 laipsniu kiekviena ir tada paziureciau rezultatus ar nedingo visi varvejimai.

p.s. anksciau rase kazkas, kad pas turbo mazesne kompresija. Tai ir turi buti, nes suspaudimo laipsnis mazesni pas juos.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2012, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.09
Pranešimai:
85
Automobiliai:
Ex: BMW E36 318i M43b18 automatas, sedanas, benzinas 93m.
BMW E39 530i touring, automatas, 2003m.
Galvos paveržimas nepadėjo. Antifryzas dingsta, bet niekaip nesuprantu kur. Nes prilašėjusio po mašina nerandu. O dabar kai lietingi orai tai irgi sunku pastebėt. Dūmint nedūmina. Tepalų nedaugėja. Ir antifryzas dinginėja lėtai ir įdomiai. Pripili tarkim norma. Po kiek laiko lieka panašiai per pusę sprindžio nuo bakelio apačios. Ir toks lygis laikosi. T.y. nebemažėja.
Taip pat lauksiu jūsų pamąstymų apie termoastatą (pakeistas prieš pora mėn. į naują ne šrotinį).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 77 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery