Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Geg 2025, 07:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Hmmmmmm.... sunku patart kai gyvai nematai :)
Del reguliavimo gal kazkas panasaus?

viewtopic.php?f=29&t=115043

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Manijakas rašė:
Hmmmmmm.... sunku patart kai gyvai nematai :)
Del reguliavimo gal kazkas panasaus?

viewtopic.php?f=29&t=115043


Beskaitant tavo atsakymą ir temą apie reguliavimą kilo idėja. O mintis tokia: kai išiminėjau senąjį mechanizmą iš po kapoto varikliukas buvo neutralioje 'park' padėtyje, t.y. kaip šioje foto:

Paveikslėlis

Keičiant pačias žirkles ant motoriuko (ar kaip ten pavadinti) greičiausiai naujasias pastačiau taip kaip šioje foto:

Paveikslėlis

Tad dabar kaskart varikliukas 'park' padėtyje atsistoj būtent tokiu kampu. Aš manau ir veiksmų planas šiandienai (3 diena iš eilės #-o ) bus toks, kad išimti mechanizmą eilinį kartą ir nureguliuoti žirkles taip, kad mtoriukui esant 'park' padėtyje, jos stovėtų vienoje linijoje, kaip pirmame paveiksliuke.

P.S. Iki darbo šiandien myniau kaip Mercedes'as - su vienu valytuvu ir dar tas pats į viršų žiūrėjo ant stiklo.

Kaip manot, teisingai mąstau dėl to reguliavimo?

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
37
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
nu čia reikia imt ir reguliuot, stebuklų nebūna. jei tiksliai pameni kaip buvo ištraukus, tai žinoma taip ir šitam daryk ;)

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Manau teisingai mastai, reguliuot paprasciausia butu taip atsileidi ta varzteli kur varikliukas prisuktas prie zirkliu jungi valytuva kad varikliukas sudirbtu pilnai ir atsistotu neutralioj padeti, tada tereiks paslinkt zirkles iki tos padeties kurioje jos turi buti mano atveju su E46 tai buvo lygioj linijoj su ta skarda nuo varikliuko :) Na matosi is foto :)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Na pasižaisiu šiandien vėl, be to užsakiau naujas veržles, tai dar po kelių dienų tikiuosi su valytuvais pabaigti iki galo, nes su issidrožusiais sriegiais ir tos šoninės įvorės nesitvirtina iki galo.

Neardžiau E46, bet E36 valytuvų mechanizmo keitimas tai komplikuotas darbas, priėjimo prie mazgų beveik nulis sveikų. Bet dabar jau po tiek ardymų ko gero ir užsimerkęs juodą naktį galėčiau pakeist :D

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Sveiki šarnyro broliai, taigi tęsiam istoriją su valytuvais.

Visgi kaip rašiau ryte, taip po darbo ir padariau, vėl nusiardžiau priėjimą, tik šįkart nereikėjo valytuvų mechanizmo išiminėti, priėjimas pakankamas buvo prie tos detalės jungiančios motoriuką su žirklėmis. Motoriukui esant 'park' padėtyje nureguliavau žirkles kaip paveiksliuke pateiktame ankstesniame post'e (vienoje linijoje), pritvirtinau veržlę, na ir viskas veikia kaip priklauso, valytuvai valo.

Su valytuvų mechanizmo pakeitimu išsisprendė ir ta problema, jog keleivio pusės valytuvas palikdavo nenuvalytą tarpą ant stiklo (dėl to iš esmės ir ėmiausi keisti mechanizmą, klausimas buvo užduotas Smulkių klausimų temoje). Dabar viskas veikia puikiai, dar laukiu kol ateis užsakytos veržlės, kad užtikrinti, jog mechanizmas tvirtai laikysis prisuktas prie kėbulo ir neleis įvorėms išsidrožti.

Dėkui pasisakiusiems ir pagelbėjusiems ;)

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 27 Bir 2013, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
37
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
visada prašom =D>

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 27 Bir 2013, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
318-1,8-84
Teko susidurti su sia problema,prie varikliuko tas liezuvelis turi buti lygiai gorizontaliai kairei pusej, o dabar jis beveik apacioi. o del veikimo tai sumaisyta laidai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery