Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 06:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Kosmonautai :D
Visi.
Nieko nedaryk varikliui, keisk mašiną. T.y turėk kasdieninę ir smagią, o tai smagiai daryk.
Pakeitus įsiurbimo kolektorių į tą "stebuklingą" m50b25, įdėjus m3us velenėlius, dar pora burtų padarius be čipavimo mano m52b28varikliukas vimoto ant stendo išsuko 193ag ir vitoldas buvo šokiruotas kad tiek DAUG :D Tačiau sukimo momentas tai tik 233nm. Taigi, jei ten įsidedi šalto oro filtrą ir pračipuoji ir gauni 228 ag, tai gal nebesvaikit.
Pabandykit viso labo dabar prasimatuot ant stendo arklius ir sugaudykit kad būtų kiek priklauso ir jau bus tiuningas :D Gal net ir užteks.
O čia kad iš oro neburt, jamkit popierą...
Paveikslėlis

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
Pazystamas issuko 228 su minetais modais.ir 280nm. be jokiu veleneliu tik kolektorius ir remapas.reiskia kazkas buvo padaryta neteisingai kad net tiek kiek priklauso nera.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Taspas rašė:
Kosmonautai :D
Visi.
Nieko nedaryk varikliui, keisk mašiną. T.y turėk kasdieninę ir smagią, o tai smagiai daryk.
Pakeitus įsiurbimo kolektorių į tą "stebuklingą" m50b25, įdėjus m3us velenėlius, dar pora burtų padarius be čipavimo mano m52b28varikliukas vimoto ant stendo išsuko 193ag ir vitoldas buvo šokiruotas kad tiek DAUG :D Tačiau sukimo momentas tai tik 233nm. Taigi, jei ten įsidedi šalto oro filtrą ir pračipuoji ir gauni 228 ag, tai gal nebesvaikit.
Pabandykit viso labo dabar prasimatuot ant stendo arklius ir sugaudykit kad būtų kiek priklauso ir jau bus tiuningas :D Gal net ir užteks.
O čia kad iš oro neburt, jamkit popierą...
Paveikslėlis

Tu cia kasko nesumaisei? Nes parasteje parases 323 193ag 233nm o cia skaiciai tie patys tik rasai kad b28.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 01:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Oginaliai b28 193 arklius turi tai kazkas cia ne taip. Uzdejus b25 kolektoriu tikrai 200+ gauni.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 06:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
cituoju jo zodzius is prisistatymo: Kompakte stovi gimtasis variklis - M52B25. Tik velenas, stūmuokliai ir švaistikliai nuo M52TUB28

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
O ant b25 tokio prikolo su kolektoriais neturi?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kiek pamenu tas prikolas E36 m52 2.8 varikliui ir mkiniui (s52 lyg jie vadinos)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 30 Bir 2011, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
2,8 arba 2,3 kolektoriu nuo m50b25 dedant islosi galios prie aukstu sukiu bet prarandi sukimo momenta ties vidutiniais sukiais.
O s motorams su kolektoriais nieko neprizaisi :)


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 02:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Taspas rašė:
Kosmonautai :D
Visi.
Nieko nedaryk varikliui, keisk mašiną. T.y turėk kasdieninę ir smagią, o tai smagiai daryk.
Pakeitus įsiurbimo kolektorių į tą "stebuklingą" m50b25, įdėjus m3us velenėlius, dar pora burtų padarius be čipavimo mano m52b28varikliukas vimoto ant stendo išsuko 193ag ir vitoldas buvo šokiruotas kad tiek DAUG :D Tačiau sukimo momentas tai tik 233nm. Taigi, jei ten įsidedi šalto oro filtrą ir pračipuoji ir gauni 228 ag, tai gal nebesvaikit.
Pabandykit viso labo dabar prasimatuot ant stendo arklius ir sugaudykit kad būtų kiek priklauso ir jau bus tiuningas :D Gal net ir užteks.
O čia kad iš oro neburt, jamkit popierą...
Paveikslėlis



o tai softo nenorejai naujo sustumt i auto kompa po tu BURTU? gal kompas koks programuojamas pas tave stovi ir po kiekvieno menkiausio patobulinimo reikia nauja programa rasyt.
jau vien be burtu, tik pacipavus 2.8i 193 AJ -> 203 AJ 280 NM -> 300 NM
nors galiu pasakyt, 500-700 litu ismest ant cipavimo, kad dasidetu 10 arkliu tai nesamone.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 05:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
cia dar labai nemazai tas 10ag, kiek pamenu vitoldas sakydavo kad jau del 5ag reiktu dziaugtis :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Jūs galit nuvažiuot pvz į vimotą ir ant stendo savo standartinius motorus prasukt ir būsit nemaloniai nustebę :D
O variklis M52b25 mano kompakte, tik kubatūra padidinta ių 2,5 į 2,8l, ty tas pats kas ir m52b28 variklis gaunasi.
O nečipuotas, tai todėl, kad bečipuojant 1 siemenso kompas jau užlinko, o kitas nepasiduoda, reikia dėt programuojamą. Bet tai čia ateities planai...

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
468
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30
E46
F10
Taspas rašė:
Jūs galit nuvažiuot pvz į vimotą ir ant stendo savo standartinius motorus prasukt ir būsit nemaloniai nustebę :DO variklis M52b25 mano kompakte, tik kubatūra padidinta ių 2,5 į 2,8l, ty tas pats kas ir m52b28 variklis gaunasi.
O nečipuotas, tai todėl, kad bečipuojant 1 siemenso kompas jau užlinko, o kitas nepasiduoda, reikia dėt programuojamą. Bet tai čia ateities planai...

Kodel tu taip drasiai teigi? ne visi buna nusilpe kaip kad sakai. Zinau kuriems nukrite tik po 2 arklius ir panasiai ;) Viskas priklauso nuo stovio.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Taspas rašė:
Jūs galit nuvažiuot pvz į vimotą ir ant stendo savo standartinius motorus prasukt ir būsit nemaloniai nustebę :D
O variklis M52b25 mano kompakte, tik kubatūra padidinta ių 2,5 į 2,8l, ty tas pats kas ir m52b28 variklis gaunasi.
O nečipuotas, tai todėl, kad bečipuojant 1 siemenso kompas jau užlinko, o kitas nepasiduoda, reikia dėt programuojamą. Bet tai čia ateities planai...



uzlinko kompas cipuojant? :) nu nesamone sakyciau kad programuojama kompa vien del to reiktu pirkt. visi ramiai cipuoja E36 vaiklius. tik kaip minejau reikia labai teisinga programa surasyt. jeigu nori nusichipuot neperkant jokiu programuojamu kompu tai nuvaziuok i chiptuninga, ten toks mindaugas dirba. padarys viska kaip turi buti

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Aš pats žinau kaip turi būt, bet nesigauna atgal failo į čipą įrašyt nelituojant.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
geras standartinis 2.8 be jokiu modu prisuka kelis arklius daugiau negu ant popieriaus.pats pora tokiu maciau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery