Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 22:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Lap 2009, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
E36Coupe rašė:
Isiurbimo kolektoriuje tu turbut radai siek tiek tepalo. Jo ten labai daznai buna truputi. O sliegio reguliatoriaus zarnele pasidare istizusi del senatves ir to tepalo.
Pakiesti temperaturos davikli,kolektoriaus nuimti nereikia. Asmensikai keiciau nenuemus kolika.
Tik idomu..kaip pas tave variklis dirba normaliai su atjungta sliegio reguliatoriaus vakumine zarnele...????

tepalo budavo kazkiek, bet dabar jis kaip isplautas. palaikius truputi, tiek kolikas, tiek slangele isdziuvo. tepalas nenugaruoja taip :) slangele perpjoviau isilgai ir tu skysciu nebebuvo nei kvapo. faktas aiskus - siurbiamas kuras buvo pro ten. slangele sutrupejus.
apziurejau 2.0 koliko slangele. kaip nauja, jokios korozijos pozymiu. akivaizdus skirtumas. ir atsimenu, kad dedant varikli, slangele tikrai buvo geros bukles. visas slangas tikrinau.

o dabar del temp daviklio keitimo nenuemus koliko. kaip cia taip? :D atlaisvint koliko atrama, sklende? reik kuro trasa atjungti prie filtro? to uztenka, ar dar kazkoks kabliukas yra?
nes davikli reiktu visgi megint pakeisti, bet vel salti garaze nuiminejant kolika noro nebenoriu, o ir draugas jau pasiustu toli :D
svarbu atjungti / prijungti fyske, o is apacios prasiilginus rakta eitu prieiti ir nusukti naudojant lankscia jungti.

na vaziuojant atvira sklende vakumas mazas, tai slegiui itakos nuo vakumo kaip ir naturaliai, beveik nera. ant laisvu ~0.5bar skirtums gali buti, nes vakumas negesins slegio. max gazu vakumas = 0, tai jokio skirtumo. o ant laisvu gal truputi per zemos apsukos sakyciau. nors ten is akies nenustatysi tu rpm tiksliai. tik kazkaip galvojau su didesniu slegiu pakils truputi apsukos, bet taip nera.
o siaip motoras dirba gerai.

bet va tikrai yra tas reikalas, kad vaziuojant, iki kol sustoji, apsukos aukstesnes laikosi, kol nesustoji (taip buvo ir su slangele ir be jos). tarkim riedant laisvu begiu rodo 800rpm, o sustojus pakrenta po truputi iki ~650. tai cia kaip ir ok viskas. bet kai sokineja apsukos pas mane, tai vat ir nepakimba ties 800rmp, o pakrenta iki 500 ir pradeda pulsuoti :D (kol auto juda laisvu begiu)

o sanaudos tai kaip ir ok yra. su 10 ltr tiek anksciau, tiek dabar 80km nuvaziuoji. vaziuojant ivairiu rezimu tik mieste.

dar klausimas. kol su koliku zaidziau, draugas filtrus keite ir nuplese ta tinkleli nuo tepalo filtro pries dedamas. ar jis butinas, ar kuo greiciau reikia filtra keisti? is karto nepasake, tik vakar. matomai sazine uzgrauze :D
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... e/pic7.jpg

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2009, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Del tepalo filtro>
nemanau,kad tau reikia dabar iskarto vel keisti filtra,bet ateitije,tegul palieka ramybeje.
Del sliegio reguliatoriaus>
nemanau kad jo mebrana kiaura pas tave ir kad benzinas ejo per ten,priedo patikrinti labai paprasta ta membrana,patrauk ora burna ir pajusi kaiura jinai ar sveika...
Del zarneles>
tokios bukles zarneles maciau ir keiciau ne viena karta ir jokiu benzinu ten nebuvo :wink:

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 10 Lap 2009, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
taip, del membranos. cia vienas pazystamas tokia ideja mestelejo ir ji pasitvirtino :) jei bus reikalas, nupirksiu nauja reguliatoriu, bet kol kas, nematau skirtumo tarp vaziavimo su slangele ir be. isskyrus ta skirtuma, kad nebesiurbia bendzo :D aisku gal padarius kaip priklauso ir dar geriau vaziuotu, bet nemanau, kad laisvom apsukom labai svarbu tie 0.5bar. na dar pavazineti reikia, kad realu skirtuma pajusti, visgi adaptacijos visokios buvo ir pan (nors jau cold start buvo kelis kartus).

o kaip del temp daviklio keitimo? :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2009, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
36
Pranešimai:
70
all in music rašė:
sveiki
E36 M50b25 vanos
ilgai ieskau bedos, bet dar taip ir neradau gedimo. prasau komentuoti tu, kurie turejo lygiai tokia pat beda, o ne "cia gal tas", nes viskas patikrinta, tik gal kuri nors dalis keista irgi buvo bloga, noriu atsekt galus...
diagnostika nerodo nieko, praktiskai viskas pakeista, patikrinta (isskyrus laidus).
vedasi gerai betkokios temperaturos.
sokineti apsukos pradeda ~ nuo melyno vidurio, kartais nuo melyno galo, iki kol pasyla pilnai. kartais isvis nesokineja. sokineja atleidus gaza (vaziuojant laisva), bet tik sustoji, apsukos stabilizuojasi is karto. kartu su apsukom sokineja ir ekonomaizerio rodykle (stabilizuojasi kartu su apsuku, kai sustoji).
dar pastebejau, kad buvo ir taip, kad nesokineja, o apsukos pakimba ~1k ir kol nesustoji, laikosi. sustojus stabilizuojasi i norma (~0.6-0.7).
trauka sumazejus praktiskai visada (bukesne auto), buna kartais, kad trauka gera, bet tada apsukos ir nesokineja, bet taip l retai...

vat gal pas kurinors buvo toks atvejis, kad sokinejo iki sustojimo, cia keisciausias dalykas, tai gal kas prisimins.

Tai panasu ir i DME kalte... Gal jau atitarnavo savo.

_________________
BMWTM


StandartinėParašytas: 17 Lap 2009, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
per 2 metus toki elementaru dalyka bet kas jau butu patikrines ;)

taigi. nuvaziavau keist oro temp daviklio. nusiemiau sklende, nuemiau koliko tvirtinima, atjungiau fyske, is apacios su ilgu raktu ir lankscia jungtim atsukom davikli.. bet kadangi vietos ten labai ribotai ir daviklis ilgas, tai beisimant truputi pasilenke raktas ir luzo daviklio galas :D liko viduj koliko... nebuna remontu pas mane be nuotykiu :) jau stovejom galvas nuleide (mintyse nuimineju kolika), bet dasilo pameginti iskrapstyti, tai su 6kampiu ir iskrapsciau :D
bet apsukos ne tai kad nesokinetu, bet siandien ryte buvo sokinejimu jau ne 500-800/1000, o 200/300-800/1000. ziauru... bet pavazineti dar reikia. gal adapcatijos reikia (keliu saltu uzvedimu). jei po darbo nepasitaisys reikalai, keisiu matuokle – apsikeitem su vienu forumieciu ismeginti del skirtumo.

yra ir dar vienas kabliukas – anksciau atrode, kad vaidenasi, kad ant laisvu saltesni ora pucia, nes atsukus siluma visa, masinoj taskentas buvo. dabar jauciasi, kad pergazavus siltesni paduoda. gali buti pompa besibaigianti (elektrinis ventiliatorius neisijungia, variklis nekaista). aisku stovint skysciui ir temperaturinis truputi pievas turetu matyti. anksciau pompos pozymiu kai nebuvo, buvo keistai, kai pradejus sokineti apsukom (kartais is leto sokineja, neintensyviai), stabdant auto, apsukos pradedavo intensyviau sokineti. bet faktas yra zinomas, kad kai kaista variklis del pompos ir staigiau pastabdzius nukrenta temperatura truputi, rodo, kad taip pat gali buti ir dabar, tik efektas ne variklio ausinimui, o temperaturiniui davikliui paduodamo skyscio temperaturos skirtumu. ir pats zinau, kaip didesne temperatura gali stipriai itakoti kuro padavima ir ypac degima (kalimo garsas variklio darbe atsiranda).
na beda tame, ar ne, bet tai zenklas kad keist pompa reikia, uzkaist nenoriu :)
tai va ieskosiu pompos. pranesiu kaip sekes su eiline auksine ideja atgaivinti lupena :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Lap 2009, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
:) svx tavo apsuku sokinejimas yra gamiklinis brokas visu 2.5 vanos,uztat jie ir nejo ilgai,gamikla issprende beda pakeisdamos bosh sistema i simens,pridejo daugiau liamdu davikliu ir kompa protingesni.bent jau as jau padariau tokia isvada.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 17 Lap 2009, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne ne, senatve cia ir tiek, ne brokas. bosch metu metais naudotas buvo. na siemens bent man tobulesne. pats veikimas tikslesnis, greciau i pasikeitimus reaguoja.
dideliu nepatogumu tas sokinejimas nesukelia. kai apsukos sokineja ir trauke gera buna (truputi perpila matomai) ir vedas visada puikiai, vaziuoja, negesta. tai tos pasieskos siaip del idomumo. avinas esu, tai jei yra galimybe pasidaryti geriau, tai kodel nepabandzius :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Lap 2009, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Eoltas / Sanciai 150-160 LTL Hepu pompos (originalas >300). ar su metaliniais neaisku (bus perkamas tik su metaliniais), bet normalesni gamintojai manau nebegamina su plastikiniais, nes tai buvo pripazinta klaida ir broku (po kiek laiko byret pradeda).
o Hepu ausinimo koncentrata naudodavau, tai kazko daugiau ir nezinau apie gamintoja :) bet bent skystis vokiskas buvo :)
http://www.hepu.de/hepu/default.aspx?ID=150&CID=2

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gal kas zinot, galvoj kaip ausinimo kanalai eina? t.y. temperaturos davikliai skydeliui ir kompui yra tame pat kanale ar atskiruose? skystis galvoj vertikaliai, ar horizontaliai eina?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 20:20 
  
 
 
vertikaliai


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
zodziu siandien pradejo virs normos temp kilt :D na nedaug dar, bet jau prasideda. man rodos cia ir keistu garsu ryte priezastis bus :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
vytas123 rašė:
:) svx tavo apsuku sokinejimas yra gamiklinis brokas visu 2.5 vanos,uztat jie ir nejo ilgai,gamikla issprende beda pakeisdamos bosh sistema i simens,pridejo daugiau liamdu davikliu ir kompa protingesni.bent jau as jau padariau tokia isvada.

panasios isvados ir as priejau :)


StandartinėParašytas: 20 Lap 2009, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nestiprus pulsavimas, ar po gazo atleidimo supulsavimas gal ir taip, bet ne taip kaip pas mane... veikia kaip kad su temperaturom susije butu, o pozymiai kaip sugedusios matuokles. kai su atjungta matuokle vazinejau panasiai sokinedavo apsukos :)

nemanau, kad su siais varikliais is gamyklos su sokinejanciom apsukom isejo ir va gal del variklio daliu susidevejimo (pasikeicia parametrai), pagal esama programa nedirba kaip turetu. bet manau tokiu atveju remap (programuojant kompa vaziuojant ivairiais rezimais gatveje) sita problema issprestu. viskas bus padaryta laikui begant, tai feedback bus ir spelioti nereiks. bandomaji triusi turim, tai yra ka skersti ir testuoti :D
zinoma ir davikliai, ir kitos dalys jau ne pirmos jaunystes, gal nedirba kaip turetu. na bet nera nieko nepataisomo, ar nepakeiciamo :)
man svarbiausia kad vedas gerai ir vaziuoja, o kas knisimas masinos tai jau greiciau hobiu tapo :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Lap 2009, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
m52 taip nesviruoja ir m50 be vanoso irgi nesviruoja , nors ir prabrge daugiau :)

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 22 Lap 2009, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
cipuoti ir remapinti M50tu irgi nesvyruoja kiek esu mates :) dar be to ir pas mane ne visada svyruoja, kartais idealiai dirba, taip kad... :)

pasikeiciau pompa, tai siluma normaliai ant laisvu pucia + nebekaista.
buvau per mazai atsukes nuorinimo kamsti, tai gerai, kad pamaciau - vos variklio neuzkaitinau per oro purbula... na bet viskas gerai, kas gerai baigiasi :) sena pompa neatrode bloga, bet matomai ten jau kazkas jai negerai buvo...
ir dingo keisti garsai salta varikli uzvedus.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery