Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 22:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
as jau nebelaukiu, liko tik sportinis interesas :) bet beknisant viska patirties kiek gavau... o ir masina geriau vaziuoja. jei pavyktu sutvarkyti iki galo, manau zveriukas gyvas butu :) dabar nesuprasi, kartais nuotabiai vaziuoja (to ir ieskau), o kartais uzplaukia... skirtumas akivaizdus buna.
uzvedimas is naujo kartais padeda. jau tik uzvedus matosi, jei apsukos suplaukioja, vadinasi gerai nevaziuos. uzvedi is naujo, jei graziai pakrenta apsukos, tada trauks gerai.
toks uzvedimo skirtumas budavo tiek del holo davikliu, tiek del temperaturino, o ir del siurbliu kuro pasitaiko. ir visada gali buti kazkoks nezymus mechaninis gedimas, del ko viskas taip ir vyksta...
jei vaziuoja gerai, tai trauka puiki nuo pat laisvu apsuku, o jei ne, tada tapke mint reik ir ta trauka buna grynai kaip is litrazo, jokios elektronines sistemos pazangos pozymiu :) net is variklio garso skirtuma pajust galima, nes blogas kuro padavimas, ar nesavalaikis degimas keicia garsa.

ir yra keistas dalykas. nutinka retai. varikliui dirbant laisvom apsukom, kartais apsukos staigiai pakrenta ant kokiu 200-300rpm ir vel stabilizuojasi.
panasiai pakrenta jos kai sokineti apsukos pradeda vaziuojant, tik tuo metu is karto jas kazkas stengiasi sukelti. ant ekonomo matosi, nes ekonomo rodykle pakyla anksciau, nei apsuku - koreguoja apsukas.
stovint vietoj, isskyrus ta pridusima keista, laisvos apsukos idealios, nei truputi nejuda, dirba lygiai, tyliai variklis.

jei oro temp daviklio keitimas nepades, tada visos viltys bus dedamos i remap. variklis nera naujas, gamykline programa neatitinka realaus variklio stovio, uzprogramavimas is naujo gali truputi pagyvint varikliuka. prie to pacio pakelciau ~50rmp laisvas apsukas, gal laikys tada ir nebesukris.

tai vat tokios naujienos :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
Tokius dalykus kaip oro temperaturos daviklis tai pamatytu betkokia diagnostika. Arba jai gaila pinigu tai pigiau butu issitraukti saviski ir su testeriu pamatuot varza. Paputus i davikli varza turetu keistis is ko ir suprastum ar jis geras ar blogas. O neoriginalus daviklis, kuri greiciausiai pirksi, niekada nepasizymejo savo tikslumu ar tarnavimo laiku. Pats nustebau kai diagnostikoj pasake kad parejas variklio temp daviklis kuri pries puse metu keiciau :?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
davikli gavau originalu naudota. diagnostika ne visada parodo ju gedimo, nes jei trumpintu, tai rodo pastovia info, ne kintancia (per greit jei kinta).
klaidu pas mane 0. tikrinta per paskutinius metus kokius 5 kartus ivairiom irangom. oro paemima rode ~40 prie 30C (o kiek turetu? :D na svarbu ne 120 )
sakau, visi sako, kad variklis dirba idealiai (tuo labiau, kad darant diagnostika, masina stovi vietoj, o tuo metu ji ir dirba praktiskai idealiai), bet taip nera, todel keiciu viska is eiles su draugu pagalba, arba minimaliom islaidom.

jei keisiu davikli, palyginsiu abieju davikliu (mano esamo ir gautojo) varzas del idomumo.

o siaip varzos menkai ka teparodo, jei nera visikai sugedes daviklis.

temperaturos, tai ne holo davikliai, jie paprasciau veikia ir puikiai tinka ir neoriginalas :) pats ant b20tu dejaus, vazinejau virs metu, o ir keli draugai dejo neoriginalius temp daviklius ir bedu nebuvo. bet oro temp daviklio neoriginalaus net ir neradau pirkt cia klp.
bet issukant neoriginalu davikli, nusisuko fyskes galvute (automatiskai nutruko viduje esantys laidai). jie skysti yra :)

zinociau kas kaltas, pirkciau nauja originalia dali nors ir uz 1k LTL. bet jei taip buciau pirkinejes visas dalis, E46 butu isejes :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
Tas tavo uzsispyrimas rasti problema ziauriai kerta per kisene. Jei tas daviklio pakeitimas nepades, tai beliks ieskot diagnostines irangos kuri mato live data ir pasiujunges vazinet kol prades kazkas darytis.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
39
Pranešimai:
308
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
E36 M43B16 cupe ex E36 328is M52B28 ex E36 316i M40B16 92m
Graff rašė:
Tokius dalykus kaip oro temperaturos daviklis tai pamatytu betkokia diagnostika. Arba jai gaila pinigu tai pigiau butu issitraukti saviski ir su testeriu pamatuot varza. Paputus i davikli varza turetu keistis is ko ir suprastum ar jis geras ar blogas. O neoriginalus daviklis, kuri greiciausiai pirksi, niekada nepasizymejo savo tikslumu ar tarnavimo laiku. Pats nustebau kai diagnostikoj pasake kad parejas variklio temp daviklis kuri pries puse metu keiciau :?

labai klysti ant E36 ypac iki 1995 m. ta diagnostika tik grynas spejimas nes ji nieko ten nerodo. naujasniem modelem taip rodo senesniem tik laiko gaisimas.

_________________
Jei matai sviesa tunelio gale, pasitrauk nuo begiu...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
pritariu wertas neseniai skambinau y Krasta kad pasiziuretu nes nedirba variklis lygiai, tai sako ka mes ten matysim, zonda ir laidus. o pas mane viskas pakeista.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
wertas rašė:
abai klysti ant E36 ypac iki 1995 m. ta diagnostika tik grynas spejimas nes ji nieko ten nerodo. naujasniem modelem taip rodo senesniem tik laiko gaisimas.

Pats klysti. Buvau pasijunges gera diagnostini aparaciuka prie savo 92m E36 ir ten matesi visu davikliu darbas. Gaila buvo rusiskas ir pats nesupratau daugko. Rode tiek lembda parodymus, tiek osm, degimo ankstuma, vanos, temperaturas ir t.t. Rode visus parametrus gyvu laiku. Kas man uzkliuvo, tai degimas ant laisvu apsuku budavo tai 0, tai -0,04 ar kazkas tokio.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tiek bmw autocentras, tiek ir kitos irangos mato ir 92 kompa ir jo life, tuo labiau cia 3.3.1, vis sis tas daugiau. pas visus viskas normose ir jokiu klaidu nera.
buvo ant carsoft ismete temp davikli, bet jis keistas ir pravodke keista, o dabar dariau vel us carsoft ir tuscia. tas nepades :) nebent per laika kazkas tiesiog iki galo uzsilenks, jei tai ne mechaninis gedimas :) bet pagal viska - elektronika.
o siaip iki ~95m diagnostika = manualas + testeriukas :D tik keleta dalyku life galima paziureti... nebent dar + papildoma iranga, osciografai ar kaip jie ten ir pan :)
jei kas turit iranga ir galvojat, kad ras ka nors, tai sakykit :) bet nebent jei nieko neranda, isvaziuoju nemokejes, nes cia ir gaunasi pinigu svaistymas ieskant vaiduoklio :D
niekas ten per isene nekerta, davikliai is draugu isbandymui, arba ten pavienes dalis keiciant. :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
galvojau pabandysiu pasikeisti oro temp davikli, jei eis nenuimant koliko - neisejo. bet radau idomu dalyka. vienas buvo minejes toki atveji, bet tada buvo dubakas kieme + sirgau ir nesinorejo sklendes nuimineti. dabar sklende buvau nuemes ir pastebejau, kad turbut bendzas buvo isiurbimo kolike :)
plysta kuro slegio reguliatoriaus membrana ir per vakumine slangele i kolika bendza siurbti pradeda ir paduoda ora kartu su bendzu. cia teorija, o kas gausis, bus matyt :)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_system/
nr 1 slangele

realus variantas, bet daug nesitikiu, nes tokiu variantu jau belekiek buvo :D rasau del to, kad kiti zinotu galimus variantus ir galetu pas save pasitikrint, jei bedu yra :)

savaigali gal meginsiu atjungt ta slangele ir tuo paciu oro temp davikli pasikeisiu. jei bus kas teigiamo, pranesiu :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Greiciausiai cia ir bus tavo problema nes jei tas kuro slegio reguliatorius kiauras tai spaudimas purkstukams netoks kaip priklauso prie atitinkamu variklio darbo rezimu ir plius kuras papildomai paduodamas ne per ten kur reikia :)


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na slegi tai normalus, ten speju daug neprisiurbia to kuro, siurbliukas speja dapumpuoti, bet jei ten tikrai kuras, tai ne tik kad riebesnis misinys yra paduodamas, bet dar ir ta per riebu misini elektra nori liesint, del to prasideda nesamones.
o jei isvis is fantastikos lygio, tai dar pripiestu butu galima ir kad ta kura purskia ant oro temp daviklio, juk grynai pro ji ten turi praeiti kuras :D tai ir del to dar gali buti kazkokios itakos (kazin ar jauciamos).
bet esu vazinejes ir su kiaura slangele ta vakumine, tuo metu turetu nebetraukti kuro, tada turejo nebebuti tokiu nesamoniu. nors ka cia zinosi, tada vadinasi ora trauke papildomai :D
kolike radau: skystas skystis, lyg ir kuru smirda, sunku nustatyti. pats kolikas atrodo kaip isplautas :) truputi smirda kuru is koliko, bet cia gal ir del pacio degimo, ar per riebaus misinio.

na bet kokiu atveju reiks nuimineti kolika temp davikliui pakeisti, tai ir slangele atjungsiu. uzglusinsiu abu galus. reiks nuimta kolika palaikyti lauke tam tikra laika, ziuresim, ar nugaruos kuras is ten :) (jei ten kuras, tada nugaruos)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Spa 2009, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gal kas zinot, kiek kuro slegis keisis esant vakumui, jei slangele bus atjungta? t.y. kai vakumas nebegesins slegio. ant kiek bar +-. gali truputi laisvos apsukos pakilti?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2009, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
atjungiau slangele. ji buvo prakiurus (pastebejau, kai pravodke keiciau) ir apvyniojau izoliacija. tai dabar nuimant jau matesi, kad ji per tiek laiko isvis supuvo. slangele pilna kuro, kolikas taip pat. matomai kuras ir suede ta slangele.
uzglusinau abu galus. laisvos apsukos kaip ir anksciau. apsukos sokineja kaip ir anksciau, bet trauka tolygesne. pamaitindavo matomai kuru papildomai ta slangele :D
pavazinesiu daugiau, bus matyt, kas is to gero iseis :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2009, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Isiurbimo kolektoriuje tu turbut radai siek tiek tepalo. Jo ten labai daznai buna truputi. O sliegio reguliatoriaus zarnele pasidare istizusi del senatves ir to tepalo.
Pakiesti temperaturos davikli,kolektoriaus nuimti nereikia. Asmensikai keiciau nenuemus kolika.
Tik idomu..kaip pas tave variklis dirba normaliai su atjungta sliegio reguliatoriaus vakumine zarnele...????

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 09 Lap 2009, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
all in music rašė:
atjungiau slangele. ji buvo prakiurus (pastebejau, kai pravodke keiciau) ir apvyniojau izoliacija. tai dabar nuimant jau matesi, kad ji per tiek laiko isvis supuvo. slangele pilna kuro, kolikas taip pat. matomai kuras ir suede ta slangele.
uzglusinau abu galus. laisvos apsukos kaip ir anksciau. apsukos sokineja kaip ir anksciau, bet trauka tolygesne. pamaitindavo matomai kuru papildomai ta slangele :D
pavazinesiu daugiau, bus matyt, kas is to gero iseis :)

Zinok kazkodel abejoju ar ten susitvarkys savaime... :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery