Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 19:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tu tikrink nespeliojes :) atjunk koki alsuokli, pamatysi kaip dar truputi pakris apsukos ir drebet prades.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
blin tu slangu ten belekiek #-o o gal yra koks budas kuris akivaizdziai parodo,kad traukia ora :D


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
juoduxx rašė:
blin tu slangu ten belekiek #-o o gal yra koks budas kuris akivaizdziai parodo,kad traukia ora :D

tai bandyk su purškalu kokiu

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Artūras V. rašė:
tai nuo šito ir pradėk, paskui galėsi giliau kapstyti :mrgreen:
Mano atveju irgi panašiai buvo, pašilus varikliui apsukos nukrisdavo ~600 ir pradėdavo drebėt.
Paskui radau įtrukimą šlangoj už oro srauto matuoklės, pro kurį oras patekdavo. Sutvarkius apsukos šiek tiek padidėjo ir variklis pradėjo dirbti normaliai

Na matai kelis kartus buvo tikrinta, bet ne mano pačio, kai atlikinėjo komp. diagnostika, purškė purškalą kažkokį, sakė oro netraukia pašalinio, tai šitą variantą atmetėm ir palikom ramybėj, bet čia jau buvo senai :)
Nes įsivaizduoju, jei orą trauktų, tai automobilis būtų pridusęs, netrauktų, nepriimtu apsukų ar apsukos svyruotų ir pan.
Na, Tavo nupasakota situacija labai panaši, reikės pabandyti pasitikrinti pačiam. :wink:


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
mano atveju ir su trūkusia šlanga traukė gerai. tik va ant laisvų žemos apsukos būdavo ir drebėdavo variklis.

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
o tai kas per skystis yra,su kuriuo galima patikrinti tas slangas?


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
juoduxx rašė:
o tai kas per skystis yra,su kuriuo galima patikrinti tas slangas?

Tai, kad ir su tuo pačiu oro gaivikliu, va: http://www.primogroup.cz/images/vyrobky/air_refresh/air_refresh_air_romar_kopie.gif :D


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Ginchius rašė:
Tai, kad ir su tuo pačiu oro gaivikliu

aha, citrininis geriausiai šlangoms tikrint tinka. :lol: :mrgreen:

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Paklausiau Artūras V. patarimo, ir nusipirkau citrinos kvapo oro gaiviklį :lol: , vizualiai apžiūrėjau visas šlangutes, pabandžiau papurkšti to purškalo, ypač tose vietose kur priėjimas prastas, variklio darbas nesikeitė.
Keli pastebėjimai: užvedus šaltą automobilio variklį, girdimas stiprus oro traukimas, šniokštimas, jei taip galima pasakyti, čia ko gero taip ir turi būti, dar pagalvojau gal per oro įsiurbimo kolektoriaus tarpines traukia, bet papurškus, jokio pakitimo. Kitas pastebėjimas, pakeliant šiek tiek apsukas, ta vibracija vizualiai sumažėja, bet pridėjus ranką ant variklio, ji vis tik jaučiama. :roll:
Radau "All in music" postą, ten aprašęs, kaip patikrinti "babinas" ar jos geros. Tai tą progą, nusprendžiau visas patikrinti, varžos visų apylygės 1,1-1,2 omų, nors lentelėje buvo pateikta apytikriai nuo 0,4-0,8 omų, bet čia dėl to problemos neįžiūriu.
Pagalvojau, kad ne pro šalį būtų nuimti kolektorių ir apžiūrėti kokia situacija po juo, prie to pačio pasikeisčiau kolektoriaus tarpines ir purkštukų gumeles. :roll:
Any ideas?


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 01:42 
  
 
 
Jau gaunas,kad viska perrinkai :D


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
o kokie pozymiai uzsikisusio alsuoklio? to kur virsuj bent pas m42 buna

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
del alsuoklio uzsikisusio taip pat dust gali.
siemens sistemos varikliui (b20tu) laisvos apsukos laikydavos kaip ikaltos ir drebedavo ant laisvu tik tada, kai kuro perpilimas buvo (temp daviklis mano atveju).
jei su kibirkstim butu beda, tada trukciotu, ypac prie zemesniu apsuku.
o kai toks gesimas buna, tada neteisingas kuro padavimas. visi davikliai, kompas, mechanines dalys, net del kiauro duslintuvo gali buti (jei pries LZ skyle).

pala, o tu degimo kameros valyma dares? (wynns per vakuma) del kompresijos nelygumu tarp cilindru buna vibracija taip pat. bent po valymo visada geriau dirbt pradedavo variklis.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
1. Pasitikslinu dėl alsuoklio, čia "All in music" kalbi apie tą alsuoklį kur po kolektorium, detalė Nr.2? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/323i-M52/LHD/M/1995/july/browse/engine/crankcase_ventilation_oil_separator/
Skaitinėjau vieną temą, ir radau parašytą, jei būtų užsikišęs alsuoklis, tai turėtų traukti tepalą į įsiurbimo kolektorių, o iš jo jau varytu į oro filtrą ir pūstų viską lauk. Ir dar vienas pastebėjimas, nuorodoje, šlangelėje Nr.1 yra nedidelė skylutė, atrodo lyg būtų specialiai pradurta, ir ta vieta nežymiai apsitepalavus, bet čia ko gero nereiktų taip sureikšmint. :)

2. Dabar dėl temp. daviklio, kalbi apie kurį, kur sukasi į bloką, ar kur statosi į kolektorių? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/323i-M52/LHD/M/1995/july/browse/engine/cylinder_head_vanos/ detalė 14?
Ar čia apie šitą, detalė Nr. 14? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/323i-M52/LHD/M/1995/july/browse/engine/intake_manifold_system/
Bet darant komp. diagnostika turėtu tuos daviklius matyt?

3. Trukčiojimo nesijaučia jokio, na nebent tik pajudant iš vietos kartais apsukos krenta vos ne iki užgesimo, bet čia suprantu ne apie tokį trukčiojimą kalba eina? :)

4. Aš pats asmeniškai tokio valymo nedariau. Bet man įpurškimo meistras darė taip, kiek pamenu, tai numovė kuro padavimo ir grįžimo šlangutes, ten prijungė kitas iš tokio aparato, į tą aparatą supylė "Wynns" produkto, po to aš užvedžiau variklį ir su juo variklis dirbo apie 1h. Čia kaip suprantu visos kuro sistemos valymas, ir purkštukų ir degimo kameros. :roll: Po tokio valymo, nepastebėjau jokio teigiamo rezultato...


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
1) jo, Nr 2 yra ta membrana, ar kaip ja ten... na bent M50 motore slangutese nera jokiu skyluciu. per nezinojima nenoriu tvirtint, bet nemanau, kad ir pas tavo sistema turi buti kas panasaus :) bet cia kiti patikslins...
2) taip, 14 dalis. diagnostika mato, bet svarbu, kad ir netrumpintu, o to diagnostika gali ir nematyti...
3) na del neteisingo kuro padavimo gali tokie pridusimai buti, bet man taip buvo kai alkuninio daviklio klaida buvo. reikdavo daugiau gazo duoti, kad pradedant judet neuzgest. del jo ir gest gali. ivairus simptomai.
4) tau purkstukus vale. galetum prasivalyti su tuo wynns degimo kamera - ziedus atlaisvint. per slangele bako ventiliacijos, kur i sklende eina geriausia maitint ta skysti. na bet cia jei kompresija netolygi per cilindrus. nors ir kai kompresija buna norma, vis tiek teigimas poveikis buna. graziau apsukos vaiksto, astriau reaguoja pedalas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
1. Tai taip, tos skylutės ten ir neturi būti, galvoju ar ten ką nors betvarkant kažkas netyčia ją pradūrė, ar ten dėl kokių kitų priežaščių ji kažkieno padaryta. :)
2. Dar klausimas, pavyzdžiui atjungus daviklį ir pasukus raktelį į ON padėtį, kompas jau pasigauna klaidą, ar pasigauna tik tada kai užvedi automobilį? Nes galvoju su testeriu pasitikrinti daviklius ir nesinori, kad kompas prisigaudytų klaidų.
3. Alkūninio velen. daviklis keistas, nes iš pirmo karto nebeužkurdavau auto arba l. retai, ir šiaip trauka buvo dingus, pasijautė iš karto, kad kažkas negerai. Diagnostiką padarius, gedimas buvo iš karto nustatytas.
4. Domėjaus tuo valymu anksčiau, bet taip ir nesiryžau. Pala, o po tos procedūros, būtinas variklio alyvos keitimas, ar aš ne apie tą procedūra kalbu? :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery