Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Geg 2025, 04:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Kov 2012, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
33
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
Bet pakelus masina ir užkisus mantiruotę jis nei biški nejuda


StandartinėParašytas: 26 Kov 2012, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
40
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
gal ne taip uzkisai, sarnyrus irgi reikia moketi tikrinti, ne visi meistrai mato bloga, kaikuriuos gal net isimti reikia kad tiksliai patikrinti :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 01 Bal 2012, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
pas mane ta pati beda - viskas pakeista prie abieju ratu priekiniu (isskyrus atraminius), bet vistiek barska. Tai atsakymas kaip ir aiskus, o barska taip lyg absoliuciai varztu nebutu vaziuoklej susukta...

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2012, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
siaip del atraminiu negali but labai dideli garsai nebent jau jie i vidu lenda. didziausi garsai kai salenbloko nelieka (garsas panasus kaip su vezimu kad vaziuoji). traska jei reduktoriaus tvirtinimas luzta.
asmeniskai pas mane nekeista ne viena guma prie rato o jos visos baisios ir jokiu garsu nera pasaliniu.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2012, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
siaip labai neblogai barska ir stabilizatoriaus sarnyriukai. Siulyciau juos pirmiausia pasiziureti, nes ju gumo sgreiciausiai plysta, o kai suplysta ir sarnyrai neuzilgo barsketi pradeda.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 09 Bal 2012, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
Rytisss rašė:
siaip labai neblogai barska ir stabilizatoriaus sarnyriukai. Siulyciau juos pirmiausia pasiziureti, nes ju gumo sgreiciausiai plysta, o kai suplysta ir sarnyrai neuzilgo barsketi pradeda.


na pas mane, kaip ir minejau, viskas jau pakeista isskyrus atraminius, tai lieka arba jie, arba mano paranoja, bet kiek zinau, tai lyg bedu su paranojom neturiu :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Laba diena visiems,

Nekursiu naujos temos, nes mano yra praktiškai šios temos pratęsimas.
Automobilis BMW 316i E36 touring (1998 03)

Prieš mažiau nei metus ir ~5000 km ridos po ilgos kelionės į užsienį man atsitiko tokia pati situacija, kaip ir temos autoriui pačioje pirmoje žinutėje. Užvažiavus ant kiek įdubusio šulinio, galinę vairuotojo pusės amortizatoriaus atramą išmušė vidun, išplyšo atramos guma ir visas amortizatoriaus štokas atsidurė bagažinėje. Keleivio pusės atrama irgi buvo arti finišo. Nusipirkau naujas atramas Meyle HD (Heavy Duty), amortizatorius (lygiai tokius pat, kokie buvo originalūs, SACHS Super touring, susipirkau ir įdėjau originalias galinių stakanų sustiprinimo plokšteles nuo BMW Z3, visas naujas reikiamas tarpines ir varžtus, naujas amortizatoriaus apatines atramines lėkšteles (kirios užsideda ant amortizatoriaus štoko ir remiasi į atramą iš apačios). Viską pasikeičiau ir laimingas sau važinėjau, tikėdamas, kad dabar bent 50 000 km bus visiška ramybė su šia vieta. Tačiau tų 50 000 km neprireikė, nepraėjo net ir 5000 km, kaip važiuodamas išgirdau stiprų bildėjimą iš galo. Pakėlus mašina labai nustebau - problema pasikartojo. Vėl suplyšo naujo Meylė HD atraminio guma, toje pačioje vairuotojo pusėje, kaip ir pirmą kartą. Štoko neįgrūdo į bagažinę, kaip anksčiau, nes Meyle atrama taip sukonstruota, kad jos išmušti vidun praktiškai neįmanoma, bet štokas atsilaisvina, keliaudamas apačion, nes guna suplyšusi aplink ta vieta, kur štokas įsistato į atramą.

Klausimai:
1) Kodėl taip vyksta?
2) Ar jums dažnai tenka keisti E36 galines amortizatoriaus atramas?
3) Kodėl naujos Meyle HD (teigiama, kad sustiprintos, būtent atsižvelgiant į šią E36 silpną vietą) atramos neišgyveno ir 5000 km? Pirmosios originalios atramos iki išmušimo išgyveno 14 metų ir 280 000 km.
4) Kokias atramas reikia pirkti, kad galėčiau jas pamiršti bent 40 000 km?

Ačiū už konsultacijas.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
1. ...
2. keiciau profilaktiskai kai dejau naujus amortizatorius, nors senos buvo visai padorios dar
3. HD meyle stovi ir pas mane. jau koks 50-60k pravaziavau jokiu bedu :)
4. ne atramose cia beda matyt

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
For Hellscream
sudek visas detales kaip turi buti ir bus tau laime.
Kalbu apie :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
kalbu apie 7,6,10

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2013, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
E36Coupe rašė:
For Hellscream
sudek visas detales kaip turi buti ir bus tau laime.
Kalbu apie :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
kalbu apie 7,6,10


Visos šios detalės yra sudėtos kaip reikia. Be to, visos išvardintos detalės buvo nupirktos naujos. Visos naujos atraminės lėkštelės, poveržlės po lėkštelėmis ir t.t. Parašiau apie tai aukščiau savo žinutėje. Puikiai žinau, ką turit omeny: nesudėjus apatinių/viršutinių atraminių lėkštelių ar net poveržlės po apatine lėkštele, amortizatoriaus štokas labai lengvai išmuša bet kokias naujas atramas. Taigi, visos detalės savo vietoje, sudėtos kaip reikia ir yra naujos. Taip pat, visos lėkštutės ir poveržlės liko savo vietoje. Tiesiog atramos guma plyšta. Plyšiai matosi tik pakėlus mašiną ant keltuvo, kai štokas traukia atramą žemyn.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2013, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
O kas tau sake, kad Meyle HD labai geras daiktas? ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2013, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Tikriausiai, reklama. :) Na, bet kuriuo atveju, dabar bus keičiama į Lemforder. Dar galvoju apie BMW originalą, bet nežinau, ar kuo nors skirsis nuo Lemforder'io ar būtų tuščiai išleisti papildomi litai.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2013, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
40
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
siais laikais pavadinimas manau nieko nebesako :} bent jau as pagal kaina perku, paziuriu kiek pigiausias kainuoja ir kiek brangiausias, o tada jau orentuotis galima kas ten per kokybe uz 15lt bus ir kas uz 50 ar daugiau :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2013, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
deja kaina lemia labai daug, jei mes kalbam apie kokybe ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Toliau ieškant situacijos kaltininkų, buvo dar kartą peržiūrėta visa galinė pakaba. Rezultatas toks:

Toje pačioje pusėje, kur plyšo naujas atraminis, visiškai subyrėjo galinę svirtį prie kėbulo laikantis sailentblokas Nr. 4. Nežinau, kodėl man to nepastebėjo servise, bet atsiradus įtarimui ir ikišus ten ranką, sailentblokas tiesiog pradėjo byrėti dalimis. Faktiškai iš jo liko tik palaidi gabalai, subyrėjo net metalinės dalys. Taip pat tos pačios pusės šarnyras Nr. 2 jau visai laisvas. Todėl, manau, įvyko grandininė reakcija. Subyrėjus sailentblokui Nr. 4 ir Nr. 2, visa galinė svirtis pradėjo judėti išilgai (stabdant) ir kažkiek skersai (manau, ypač ant posūkiu ir užvažiavus ant nelygumų) mašinos atžvilgiu. Visas šis judėjimas persiduodavo per štoką į amortizatoriaus atramą ir būtent todėl guma labai greitai plyšo aplink štoko tvirtinimo vietą.

Paveikslėlis

Dvi išvados:
1) Keičiant detales, visada reikia nuodugniai patikrint visas susijusias pakabos dalis, nes jei kažkas netvarkoj, nauja detalė bus užmušta labai ir labai greitai. Jei susijusios detalės kelia bent kokį įtarimą, reikia keisti viską kartu vienu metu.
2) Jei bent kažkiek nusimanote automobilyje ir turite tam galimybių, techninę būklę reikia tikrinti pačiam, o ir remontuotis, ką leidžia galimybės. Prieš tai vasarą ir pavasarį du kartus prašiau patikrinti man pakabą. Vienoje vietoje pasakė, kad pakeitė detales, kurias aš pats atvežiau ir paprašiau pakeisti (ir dar pasakė, kad ir senos nebuvo labai blogos), o visa kita yra tvarkoj, kitame servise net ir pasakius apie garsus iš galinės pakabos, nepamatė ar patingėjo pamatyt byrantį sailentbloką, o plyšusį atraminį teko parodyti pačiam.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


Paskutinį kartą redagavo Hellscream 22 Rgp 2013, 19:41. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery