Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Sau 2025, 00:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Spa 2005, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Tame ir esmė:!: Vienas meistas sėdo šalia, pavažiavom po miestą, šnektelėjom. Jis sakė, kad pats kelis BMW automobilius turėjęs. Grįžus priėmėjas paklausė, ar reikia tepalus keisti (papildyti) ar ką tilto viduj remontuoti. Kartu važiavusio diagnozė buvo griežta: keisti tiltą. Dar pasitikslinau, ar nėra ten ko nors remontuojamo :D . Atsakymas buvo toks pat griežtas: ne, reikia keisti visą .... :?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2005, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.26
Amžius:
45
Pranešimai:
1340
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E9 3.0 CSi M30 '72
E24 635 CSi M30 '89
E31 850 Ci M70 '93
K43 K1200R '08
Visu pirma vien tik pravaziavus su automobiliu neimanoma nustatyti gedimo. Reikia ji nuodugniai patikrinti. Galinio reduktoriaus uzimo garsas gali buti panasus tiek i ratu guoliu tiek i padangu uzimo garsa, tad net labai patyres meistras (diagnostas) siuo klausimu gali suklysti. Visu pirma reikia automobili pakelti keltuvu ir pravaziuoti ivairiais begiais, ivairiais greiciais, klausantis tiek reduktoriaus srityje, tiek prie ratu (čia vienas paprasciausiu garso ieskojimo budu), jei tai visdelto tas garsas yra is reduktoriaus, reikia uzgesinus varikli sukant ratus pabandyti pasiklausyti ar tas garsas kitoks (nors tai labai bus sudetinga) o tada patikrinti tepalo lygi jame. Galiniame reduktoriuje gali uzti arba iejimo veleno guoliai (jie yra du) arba isejimo velenu guliai (po viena) arba krumpliuota pora (satelitu dezute ir varanciojo veleno krumpliutas flansas) ir kas labai mazai tketina: pati satelitu dezute (sudile satelitai arba suluzusios ju aseles) site visi gedimai tiesiogiai priklauso nuo automobilio modelio. Tad pries keiciant reduktoriu reiketu issiaiskinti is kur tas garsas. Bet kuriuo atveju, (jei tai reduktoriaus garsas) ji rekes nuimineti, jei tepalu papildymo/keitimo neuztektu, tad nuemus galima nusiimti galini dangteli ir paziureti kas ten darosi. Pirmai pradziai tiek.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2005, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Oho :) . Vienok, nuosirdziai ačiū uz nuodugnu aprasyma :wink: . Bandysiu vaziuot pas kitus meistrus, gal jie nesiulys puse automobilio keist :? .


REDline rašė:
nu neradau kad butu parasyta apie koki cia konkretu modeli kalba eina. Kad visa tilta keist :roll: :shock: ar patikimi tie meistreliai? Gal tik nori pinigu is s... ispaust? Parasyk kas per modelis (jei kartais kur praleidau sorry). Bent jau as asmeniskai kad visa tilta butu reikeje keist tai girdejau tik viena vieninteli karta.

Modelis tox, kaip tavo. Atvirai tariant, ir as buvau :shock: , kai isgirdau, kad visa tilta reix keisti... Nesubyrejo gi jis dar. Gal as ko nesuprantu :oops:


StandartinėParašytas: 18 Spa 2005, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
REDline rašė:
jei uzesys vienodas nepriklausomai nuo apsuku ir greicio - reduktorius nekaltas, tada ratu guoliai greiciausiai. O reduktoriaus tepala ir dezes tepalo as kartas nuo karto pasitikrinu vienam servisiuke. patikrina nemokamai - jei reikia dapila tada sumoku. Nors tik karta reikejo...O tepalas ne visada buna blogas, tik jei ner kur pinigu det-tada gali keist. Nu aisku jei tas tepalas nuo masinos gimimo tik koki karta keistas, ar isvvis nekeistas, tada jau zinoma keist. Senas tepals dazniausiai buna pavirtes i zele... Ir tepalo pakeitimas DEJA nevisada isgelbsti nuo rimtesnio remonto...


Jei nepaslaptis tai kur cia tau Kaune taip patikrina, ar ne kaune tai?

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 18 Spa 2005, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
BMW Power rašė:
Dėkoju visiems kolegoms už konstruktyvius patarimus :wink: .
Po apsilankymo pas meistrus diagnozė tokia: užia tiltas. Yra tokie vienos senos lietuviškos dainos ("Salomėja būk šlavėja") žodžiai: "Dezodorantas čia nepadės...", o aš turiu omeny tepalus. Meistras patarė neprasidėt su tepalais. Reikia keisti visą tiltą :shock: . Darbas - apie 300 Lt. Kiek pats tiltas, kad ir padėvėtas - neaišku. Minėjo, kad ne pigiau 500 Lt. Vienu žodžiu - prasti popieriai :x . Nežinau, ką čia daryt :( .



o prasideta viskas nuo tepalo,kuri keisti reikia ir keisti reikia reguliariai,ir sitam klausime patarejas turi buti ne kazkoks neismanelis meistras,o BMW rekomendacijos,kolegos :wink:
dar vienas patarimas,nuvaziok i kita servisa pas kita meistra,nesakant,kas buvo diagnozota kituose,gal ir liga bus kita :wink:
kartais servise parenkamas ne gedimo pasalinimas o didziausia darbu apimtis uz didziausia pinigu suma is tavo kisenes... :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 19 Spa 2005, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Taip ir darysiu :wink: . Kad mano lankytame servise megsta kiek imanoma didinti darbu apimtis jau pastebejau.


StandartinėParašytas: 20 Spa 2005, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Wilkaz rašė:
Jei nepaslaptis tai kur cia tau Kaune taip patikrina, ar ne kaune tai?

nu ne pasalptis, priesais pole, toj pusej kur ura Altas, akumu kazkoks centras dar yra , toks nedidelis garazas su iskaba "tepalu keitimas". Atvaziaves pasakai kad parekomendavo. Pirma karta gal ir paims kazka (bet tikrai ne tiek kiek "rimtam" servise), o paskui manau jau ne... 8)

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 20 Spa 2005, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
O ar pas BMW buna tiltas? Berods tik reduktorius, pusasiai ir granatos. O uzesi geriausiai nustatyti ant pekelejo. Vaziuoji ant jo, o kas nors su ausinemis (kaip gydytojo, tik su metaliniu strypeliu) ar montiruote maza, klausosi is kur uzimas didziausias. Tik taip nustatysi, kur uzia.
O kad reduktoriu pakeisti 300 LTL - brungu. Viename servisuke siule uz 120 LTL pakeisti. Juk nebus sudetingiau, nei E30? Jei klystu - persiprasau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery