Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 23:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Kov 2008, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
586
Automobiliai:
ex E46 320i
ex E36 compact
e90
ir dar sumasciau juk kai suki rakta uzrakindamas masina ijungi ta orginalia signalizacija tai ten juk ir i spynele ateina laidai kurie impulsa duoda,o ten neina ka nors suzaist su kita signalizacija?isjos paduot inpulsa?tik vat nezinau i kury ten laida gal kas zino?ar dar kokiu varijantu yra?nes kazkaip kai yra orginali signalizacija nesinori ten det kita ir viska is naujo vest,bent as jau taip manau


StandartinėParašytas: 20 Kov 2008, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
NerkaBMW rašė:
issiardes radau gnome 2k parasyta bet interne neradau niekur jos scemos jungimo tik radau gnome 3 scema http://www.autoelectric.ru/autoalarm/gnome/3+/3+.htm as galiu ja vadovaudamasis jungt?nes kiek ziurejau tai ten viskas vos ne tas pats atitinka dauguma laidu ar gnome3 daug kuo skyres nuo gnome2?

Tiksliai nieko nepasakysiu apie sita signalizacija, bet regis gali jungti pagal 3 serijos schema. Nes kiek ziurejau savo EagleMaster skirtingu signalizaciju schemas, jos daugmaz atitikdavo. Bent jau laidu spalvos buvo tokios pat. O seip, ta gnome signalizacija ne taip ir daug turi tu seriju, tai tikriausia ta 3 serija, buvo isleisti su papildomais laidais, pajungti papyldomus navarotus ir firmware`o pataisymais...

NerkaBMW rašė:
ir dar sumasciau juk kai suki rakta uzrakindamas masina ijungi ta orginalia signalizacija tai ten juk ir i spynele ateina laidai kurie impulsa duoda,o ten neina ka nors suzaist su kita signalizacija?isjos paduot inpulsa?tik vat nezinau i kury ten laida gal kas zino?ar dar kokiu varijantu yra?nes kazkaip kai yra orginali signalizacija nesinori ten det kita ir viska is naujo vest,bent as jau taip manau

Jeigu taip butu paprastai, tai ta schema kuria siuliau pradzioje, turetu suveikti. Bet atidziau paskaicius apie EWS sistemas, isaiskeja, kad tie raktai turi viduje chip`a. Kuris kaip suprantu bendrauja pagal savo algoritma. Nezinau, cia kokioje versijoje EWS, bet skaiciau, kad kiekviena karta atidarius durys, generojamas vis naujas kodas, ir atitinkamai, atliekama panasi procedura, kuriant masyna. Jeigu kodai netiko, masina uzgesta po 5-10 sekundziu.
Seip, butu gerai surasti zmoniu, kurie daugiau zino apie gamyklines BMW signalizacijas...


StandartinėParašytas: 20 Kov 2008, 18:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
586
Automobiliai:
ex E46 320i
ex E36 compact
e90
bet juk tik nuo 94m pas E36 buna raktely cipas,o pas mane 91m ir ten paprastas raktelis ir tikrai viduje nera jokio cipo,ir ten pas mane kai uzrakini tik sujungia kontaktus ir viskas netikiu kad ten taip viskas sudetinga gali but naujesniu metu tai tikiu kad ten sudetingiau gali but,jauciu teks paciam ardyt ir bandyt ekspermentuot,jei iskils klausimu tai klausiu


StandartinėParašytas: 20 Kov 2008, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
NerkaBMW rašė:
bet juk tik nuo 94m pas E36 buna raktely cipas,o pas mane 91m ir ten paprastas raktelis ir tikrai viduje nera jokio cipo,ir ten pas mane kai uzrakini tik sujungia kontaktus ir viskas netikiu kad ten taip viskas sudetinga gali but naujesniu metu tai tikiu kad ten sudetingiau gali but,jauciu teks paciam ardyt ir bandyt ekspermentuot,jei iskils klausimu tai klausiu


kai konstravau signalke, buvo kilus mintis nuo neorginalios signalkes pajungti rele, kuri sujungtu orginalia BMW signalke. Tik kazin ar verta...

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
586
Automobiliai:
ex E46 320i
ex E36 compact
e90
o tai ka darei?atjungiai orginale ir dejai kita?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
NerkaBMW rašė:
o tai ka darei?atjungiai orginale ir dejai kita?

neatjungiau orginalios, dejau eaglemaster berods del draudimo (kazkada draudziau KASKO), ir man orginali nepatiko kad nebuvo nuotolinio uzrakinimo, norint ijungti signalke, reikedavo pasukti rakteli.

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Norejau padekoti Grill uz issamius atsakymus, kurios as uzdavinejau jam per PM, beto zadejau, kad kai istatysiu signalizacija, butinai ikelsiu nuotraukas, kurios galetu padeti kitiems. Surades daugiau laiko, pabandysiu juos ikelti ir siek tiek pakomentuoti. Tiesa visos nuotraukos platinamos AS IS, norintis padaryti aprasyma, bus tik sveikintini.


Prikabinti failai:
signal_03.jpg
signal_03.jpg [ 111.27 KiB | Peržiūrėta 22241 kartus(ų) ]
signal_02.jpg
signal_02.jpg [ 106.57 KiB | Peržiūrėta 22260 kartus(ų) ]
signal_01.jpg
signal_01.jpg [ 114.92 KiB | Peržiūrėta 22247 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Placiai, kaip atrodo ZVM modulis, kuris naudojamas BMW E36 iki 94 metu komplektacijoje


Prikabinti failai:
signal_06.jpg
signal_06.jpg [ 112.21 KiB | Peržiūrėta 22194 kartus(ų) ]
signal_05.jpg
signal_05.jpg [ 111.71 KiB | Peržiūrėta 22191 kartus(ų) ]
signal_04.jpg
signal_04.jpg [ 89.53 KiB | Peržiūrėta 22191 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Dar viena nuotrauka su ZVM viduriais ir parodyta, kaip as pratempiau laidus i varyklio skyriu... Cia bus BMW E36 318i, 91 metu, paskutinis vaizdas padarytas nuemus akumuliatoriu.


Prikabinti failai:
signal_09.jpg
signal_09.jpg [ 102.69 KiB | Peržiūrėta 22102 kartus(ų) ]
signal_08.jpg
signal_08.jpg [ 94.15 KiB | Peržiūrėta 22100 kartus(ų) ]
signal_07.jpg
signal_07.jpg [ 110.41 KiB | Peržiūrėta 22149 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Pirmoje nuotraukoje parodyta, kaip sumontavau signalizacijos bloka. Is anskto per daug nesiruosiau, tiesiog nusprendziau, kad reikia jau ideti ta signalizacija, tai isejau i kiema ir pradejo darbuotis. Su dirzeliais pririsau pati bloka, prie plasmasiniu daliu, nes nesinorejo nestis dreles su akumuliatoriu, bet vistiek teko atsinesti, nes reikejo tvirtinti sirena ir smugio jutikli prie metaliniu daliu. Jutikli nusprendziau pritvirtinti varyklio skyriuje, kad prireikus, galeciau ji suregulioti, neardant paneliu.

Del pacios paneles, uzsukti ja atgal pasirode ne toks paprastas dalykas, su vienu atsuktuvu as neissisukau, pradziai prireike mazo, kad galima atsukti 2 varztus, prie bardacioko asies, veliau teko pasinaudoti daugiafunksinio atsuktuvo, teleskopiniu magnetuku, kad galima butu lengvai prisukti varztus, esancius peciuko viduje. Idomiausia pasirode tai, kad virsutine grotele, per kuria as atsukinejau, varztas nepralenda, nes turi 2-3mm juosta, kurios neturi visi kiti, del to ji reikia istraukti ir ikisti per bet kokia kita groteliu ispjova.

Juolab tingejau, ieskoti tvirtinimus 24 ir 25 kontaktams, kurie buvo tusti, kaip ir sake Grill, todel teko issisukti ikisdamas pacius laidus, gerai kad ju skersmuo buvo tinkamas, todel papildomai sutvirtinau juos dirzeliu, paprasciausiai istaciau i kistuka, lygiai nukirpau ir ispyniau gyslas su adata. Kolkas veikia, papildomai sutvirtinti laidai ir gerai uzsifiksuojanti fishke, turetu atlikti savo darba. Papyldomai, galima buvo priklijuoti laidus, bet kontaktas gana geras, istraukus kistuka, beveik nebuvo ispaustu i vidu gysleliu...

Daugiau nuotrauku nedariau, visa kita priklauso nuo to, kas montuoja signalizacija, kokius ir kaip daro kontaktus ir kuria vieta pasirenka. Pats montavau signalizacija pirma karta, tad tiek ir zinau apie jas :) O jeigu sitos nuotraukos bus kam nors, kaip atsispirimo taskas, puiku, ne veltui buvo sugaistas laikas... Svarbu pradeti, veliau viskas gausis savaime. Sekmes!


Prikabinti failai:
signal_12.jpg
signal_12.jpg [ 112.86 KiB | Peržiūrėta 22137 kartus(ų) ]
signal_11.jpg
signal_11.jpg [ 113.33 KiB | Peržiūrėta 22104 kartus(ų) ]
signal_10.jpg
signal_10.jpg [ 113.32 KiB | Peržiūrėta 22126 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Bir 2008, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
=D> Pasidariai pats ir žinai, kad nebus haltūros :)

P.S. dėl automatinių langų uždarymo, negaliu konkečiai pasakyti kuris kontaktas, nes pats dar nespėjau pasidaryti šio varianto. Jei sužinojai tai pasidalink info ;)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2008, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Grill rašė:
=D> Pasidariai pats ir zinai, kad nebus halturos :)

P.S. del automatiniu langu uzdarymo, negaliu konkeciai pasakyti kuris kontaktas, nes pats dar nespejau pasidaryti sio varianto. Jei suzinojai tai pasidalink info ;)

Tai, kad del sito ir neveziau kitiems daryti, nes klausiau keliu montuotoju, tai pasidare ispudis, kad iskapos visus laidus, prijungs nezinia kur, tai nusprendziau padaryti savo jegomis. Noro buvo, bet kad su laiku sunkiau...

Pradziai geriausia pasiziureti istrauka is aprasymo:
From Bentley Manual rašė:
Two versions of central body electronics are used depending on model year.

1992 and 1993 models are equipped with a central locking module (ZVM) which incorporates control of the following systems:
    Interior lighting
    Central locking with double lock feature
    Output relays for power windows and sunroof
    Electronic power protection

E36 cars since the 1994 model year are equipped with ZKE IV. This is an electronic comfort and convenience system that includes the following additional features:
    One touch up/down power window operation
    Power window and sunroof closure from driver or passenger door lock
    Vehicle locking or unlocking from the trunk lock.


Ten parasyta, kad ZVM II modulis neturi nieko panasaus i stiklu uzspaudima. Beto pats turiu irklus :) todel siai problemai, neskyriau daug laiko. Rezultatas toks, kad su ZVM II be papyldomu, vadinamo "komforto" modulio padaryti automatini stiklu ir liuko uzdaryma nepaviks, nebent tas modulis bus idiegtas i pacia signalizacija. Su ZKE IV situacija visai kita, nes i ta moduli sueina visi davykliai ir valdymo blokai. Ir jeigu su raktu uzdarant duris, uzlaikyti ji toje pozicijoje, turetu uzsidaryti stiklai ir liukas, tai taip vadinama: Power window and sunroof closure from driver or passenger door lock funkcija. Tikimybe, kad ten yra dar vienas laidas maza, bet kad siunciamas atitinkamo ilgio impulsas, labiau tiketina. Reikia surasti pagal signalizacijos aprasyma, reikiama kontakta, kuris siuncia toki pat impulsa ir sujungti su tuo laidu, kuris eina nuo spyneles. Cia ziurint is teorines puses, realiai reikia bandyti. Grizes is darbo, pabandysiu pasiziureti ZKE IV pin`u schema...


StandartinėParašytas: 16 Bir 2008, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Ziurejau skirtinguose forumuose, varciau schemas, bet normaliai nepasiziurejau, nes BMW-ETM heroglifus raso... Suradau informacija, kuri labiau panasi i tiesa, pasiziurek, gal pades:
Cituoti:
Try pulsing pin 4 or pin 17 of X13253 with +12v to unlock and single-lock the car, respectively. You can first try that through a 1K resistor while you are getting oriented to avoid burning something out. (The ZKE is an expensive thing to replace.)

You should be able to comfort close the windows and a later, one-touch sunroof if you apply +12v to pin 17 for a second or two, plus however long it takes to close them.

You should be able to double-lock the car by applying +12v to both pins 4 and 17 through a pair of diodes. You need to use diodes or remove the lock pulse last or you may unlock the car at the end. The inputs are sensitive to small amounts of timing skew.

Visai aktualus klausymas, nes kiek pastebejau visur jeigu ir aptariamas, tai elektorniniu langu idejimas, ZKE IV modulio naudojimas vietoje ZVM II, bet apie komforto funkciju panaudojima, visi tyli, arba tik zada uzsiimti tuo artimiausioje ateityje. Grill turi gera galimybe pakeisti sita situacija :wink:


StandartinėParašytas: 22 Bir 2008, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
prie temos apie centrini irgi noriu paklaust. kai pirkau masina buvo atjungtas centrinis, atseit sake tvarke durelese muzika ir pamirso sujungt fiskes. as susijungiau, centrinis kaip ir veikia. Bet uzrakina tik is antro ar trecio karto, nu pasuku rakteli durelese uzrakint dureles uzrakina ir iskart atrakina, antra kart rakinant uzrakina nebeatsoka atgal. Tas pats jei ir is vidaus uzpaudi viena ir uzrakina visas duris bet iskart atrakina, antra kart uzrakina normaliai. cia gal taip turi but?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2008, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Gali būti durų uždarymo daviklis. Jis susidėvėjęs ir siunčia signala, kad durys neuždarytos ir todėl tik iš antro karto užsirakina. Nesenai mačiau temą, kurioje apie tai kaip tik šnekama ;)

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery