Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Geg 2025, 04:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Valdemaras rašė:

Reiktu kaltiniu stumokliu,galvos tarpines,varztu... jaigu
butu montuojama tikrai galinga turbo sistema
kuri galia pakeltu apie 2-3 kartus,is paziuros si sistema
nereikalautu papildomo variklio perdararinejimo,
nes manau si turbina nezenkliai pakeltu galia....
esme ne galios pakelime, o tame, kad turbokompresoriaus pagalba i cilindrus misinys paduodamas suspaustas. Be jokiu papildomu modifikaciju visu pirma galvos tarpine nelaikys ir kitas dalykas, nerasi tokio oktano benzo, kad variklis nedetonuotu. O kaip toks turbinos dejimas be kompo perprogramavimo, man isviso galvoj netelpa. Taigi visiskai pasikeicia variklio darbo rezimas.
Ir stumokliai nebutinai turi buti kaltiniai. Esme tame, kad varikli reikia deforsuoti, t.y. reikia sumazinti suspaudimo laipsni.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Nieko nedarant su varikliu ir nekeičiant variklio valdymo programos, galima pūsti 0,3 bar. O jei dar ir aukštesnę metalinę tarpinę įdėjus, tai galima ir apie 0,6-0,7 bar pūsti.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1428
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
nieko as neperdarinesiu,bus gerai ir taip


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
39
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
paziuresim kiek poto taisymas kainuos :D


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 20:09 
  
 
 
pasekmes bus tokios kad kolega nusigriaus nagus... nes kaip kad buvo mineta su paprastai stumokliais ilgai nevaziuosi jie nuo per didelio oro kiekio padavimo pradegs, o turbo stumokliai maciau kainavo 3000$ tai nemanau kad verta taip zaisti kad po to naujo motoro reiketu ieskoti...


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.04
Amžius:
42
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Taip paprastai idejus turbina be jokiu variklio tobulinimu ir kompo reguliavimu nieko gero neduos. Gal turbina ir svilps :) bet tu arkliu kurie galetu buti nebus. Visu pirma degimo kamera turi buti didesne, o kai ipuciama daugiau oro tai ir kuro misinys turi buti reguliuojamas.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2007, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
43
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Kazkur skaiciau apie skyline tai turba pucia 1.5-2 bar.Tai kad normaliai vaziuot bicas is pazystamu (veiksmas anglijoj) pirkdavo benza is kazkokios f1 komandos.Oktaninis sk. apie 120,litro kaina apie 50$.
Cia ir reiketu pylti didesnio oktaninio skaiciaus kura,bet stumuokliai degtu kaip zvakutes :D


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 09:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1556
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
ŠKODA ENYAQ
GAZ 22
Ir isvis tokie komplektai juoka kelia, pasiziurekit ponai,kiek "normalios" firmos turbinos vien kainuoja :wink:
Paziuret gal ir grazu i sita rinkini,bet ne daugiau...


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1428
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
as ir nesiruosiu varzybose dalyvaut,o pradegs stumokliai idesiu kitus no problem :)


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
41
Pranešimai:
91
Miestas:
Vilnius
Nei ten sudegs nei ka,su stockiniais viduriais zmones vazineja uzsiturbine ir viskas. Tik nereiktu uzputinet be proto. ir,kaip kazkas cia jau minejo,be chipo nieko nebus. :wink: 0.3 BAR isvis juokas. :)

Edit: anyway,slykstesnio koliko nesu mates,ir jis, manau,atims arklius o ne prides.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.05
Amžius:
45
Pranešimai:
183
Miestas:
Vilnius
Kaktusas rašė:
Nei ten sudegs nei ka,su stockiniais viduriais zmones vazineja uzsiturbine ir viskas. Tik nereiktu uzputinet be proto. ir,kaip kazkas cia jau minejo,be chipo nieko nebus. :wink: 0.3 BAR isvis juokas. :)

Edit: anyway,slykstesnio koliko nesu mates,ir jis, manau,atims arklius o ne prides.


Faktas kaip blynas... :!:

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
ogoooo kiek cia ziuriu turbo specu,o ipach isiurbimo kolektoriu aerodinamikos specialistu :)
tiesa,o kuom jums tas kolikas blogas,gal paaiskinsit :wink:


StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
E36Coupe rašė:
ogoooo kiek cia ziuriu turbo specu,o ipach isiurbimo kolektoriu aerodinamikos specialistu :)
tiesa,o kuom jums tas kolikas blogas,gal paaiskinsit :wink:

Turi but tolygus, bei vienodas oro padavimas visiem cilindram.


Paskutinį kartą redagavo Xolen 19 Spa 2007, 23:55. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Spa 2007, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
tikrai nebutinai :wink:


StandartinėParašytas: 20 Spa 2007, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
43
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Man ir atrodo kad is akies kazka pasakyti sunku.Jei turba pucia pakankamai slegio tai jis buna vienodas visam kolike,o be to vienu metu pas L varikly nebuna visi isiurbimo voztuvai atidaryti tai slegio turetu uztekti.Kazkas ismetimo klektoriui su dizainu svarbiau,nes ten neturi persidengti ismetimo fazes.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery