Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 19:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
o pas mane atjungus lamda niekas nevyksta, ar taip turetu buti???

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 21:28 
  
 
 
kad gali buti tai zinau, nes pas mane taip pat darosi.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.18
Amžius:
42
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Bandit rašė:
lambda, temperaturos daviklis arba LEV kaltas

atjunk lambda matysi


gali nedirbti ir del temperaturos daviklio? :shock:
pas mane irgi ant laisvu kartais supulsuoja,ir pastebejau kad temperaturos rodykle sudreba,kartais isvis nukrenta ant dugno. kaip viskas su tuo susije?

_________________
E30 325


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
bet jauk kai saltas motoras jul LZ neprie ko,juk kai wariklis saltas juk kompas duomenis ima nuo oro srauto matuokles,o kai susyla tik tada nuo LZ. pas mane apsukos kai uzkuri apie 700 laikosi bet dirba grazei,o kai atjungi LEV pasoka iki 1100,ar taip turi but? beto kai atjungi LEV ir wel prijungi oro filtro dezei buna pokstelejimas,tarsi butu wakumas susidares kai atjungi LEV.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
38
Pranešimai:
576
Miestas:
Vilnius
Tai kaip supratau yra du variantai LEV arba LZ... LZ patikrint galima su diagnostika o LEV tik atjungus? Pas mane senai apsukos truputy sokineja, o sian kai uzkuriau tai mazdaug nuo 500 iki 1500 sokinejo O_o
LZ tai sako ir universalus uz 200lt veikia narmaliai, o kiek LEV kainuoja? naujas


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Pasikartosiu sia tema paskutini karta!
LEV'as remontuojasi ir tikrinamas taip: atjungi ir pasukineji i sonus, jei nekauksi, vadinas uzsikimses. Kad LEV'as sugestu yra 1 is milijono, ta prasme labai retas dalykas. Isvalymo procedura - pripurski i vidu carb cleaner'io ir uzkimsus galus paskalauji, iki sklendes viduje galima su skudureliu. Purskiama, kol pradeda laisvai vaikscioti pasukinejus (metaline sklende turi laisvai sukinetis). Darbo pabaigoj isdzioviname su spaustu oru ir supurskiam siek tiek WD-40 ar kokio kito purskiamo riebaliuko.
Sujungus turi veikti!
Ir kaip sakant ateityje - paieska ir dar kara paieska!

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 12:57 
  
 
 
vienam puslapiukyje radau aprasyma su FOTO, kaip isivalyti LEV.
jei kam idomu, eikit cia
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... icv+diy%22


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["bezo"] cia daugiau parodyta kaip isvalyti kolektoriu (ka padaryti irgi vertetu) ir labai keistai LEV'as pasleptas. Pas mane 93 IS'e LEV'as buvo lengvai matomas ir nuimamas, jokiu atsukinejimu nereikejo daryti... (cia siaip pastebejimas)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
PrakalejaS rašė:
Pasikartosiu sia tema paskutini karta!
LEV'as remontuojasi ir tikrinamas taip: atjungi ir pasukineji i sonus, jei nekauksi, vadinas uzsikimses. Kad LEV'as sugestu yra 1 is milijono, ta prasme labai retas dalykas. Isvalymo procedura - pripurski i vidu carb cleaner'io ir uzkimsus galus paskalauji, iki sklendes viduje galima su skudureliu. Purskiama, kol pradeda laisvai vaikscioti pasukinejus (metaline sklende turi laisvai sukinetis). Darbo pabaigoj isdzioviname su spaustu oru ir supurskiam siek tiek WD-40 ar kokio kito purskiamo riebaliuko.
Sujungus turi veikti!
Ir kaip sakant ateityje - paieska ir dar kara paieska!


Viskas cia butu gerai isskyrus viena - jokiu budu nepurksti WD, jas jis garuoja, jo likuciai kieteja, darosi kaip nuodegos, tokiui budu LEV vel kertasi.
WD visiskai neskirtas tepimui. WD veikiamas temperaturos padaro labiau bedos, nei naudos...

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 13:21 
  
 
 
PrakalejaS rašė:
["bezo"] cia daugiau parodyta kaip isvalyti kolektoriu (ka padaryti irgi vertetu) ir labai keistai LEV'as pasleptas. Pas mane 93 IS'e LEV'as buvo lengvai matomas ir nuimamas, jokiu atsukinejimu nereikejo daryti... (cia siaip pastebejimas)


nu prie kiekvieno mataro skirtingas priejimas prie to LEV, tai ten kur imeciau ta linka, tai norint iki to LEV prieiti, reikia ir kolektoriu nuimti.
pas mane tai M50 mataras ir tam paciam linke zmones minejo, kad LEV galima nuimti net nenuardzius kolektoriaus ;)


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
PrakalejaS rašė:
["bezo"] cia daugiau parodyta kaip isvalyti kolektoriu (ka padaryti irgi vertetu) ir labai keistai LEV'as pasleptas. Pas mane 93 IS'e LEV'as buvo lengvai matomas ir nuimamas, jokiu atsukinejimu nereikejo daryti... (cia siaip pastebejimas)

pasizek dar syki juk cia motoras ne m42 o naujasnis todel ir LEV pakistas giliau

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 16:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 '91 M50
Skype:
gkarauskas
bezo rašė:
nu prie kiekvieno mataro skirtingas priejimas prie to LEV, tai ten kur imeciau ta linka, tai norint iki to LEV prieiti, reikia ir kolektoriu nuimti.
pas mane tai M50 mataras ir tam paciam linke zmones minejo, kad LEV galima nuimti net nenuardzius kolektoriaus ;)


Teisybe, M50 galima nuimt nenuardzius (nors ne taip ir lengvai), ale karsta velniskai jeigu variklis neatsales... :)

_________________
Nobody dies a virgin, life .... everyone!


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Siaip gal ir durnas klausimas, bet paklausiu: o kas geriau jei ji isvalai, jei masinai apsukos neplaukioja? Ta prasme ar turi itakos jo pravalimas vaziuojant, o ne ant laisvu apsuku? :roll:


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 20:51 
  
 
 
PrakalejaS


o kas tas per valiklis tas kokia jo kaina mazdaug ? ar negalima butu su kokiu paprasteniu valikliu?


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 21:04 
  
 
 
Siandien is ryto nuvariau i srota, pirkt LEV, bet patare geriau diagnostika nuvaryt ir nustatys kame bedos. Tajp ir padariau. Diagnostika parode, kad visai ne LEV kaltas, o LZ. Tai va pasikeiciau as ji, lyg problemu nebeliko. Bet ačiū visiem uz patarimus:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery