Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Sau 2025, 20:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Kov 2005, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.22
Amžius:
44
Pranešimai:
55
Miestas:
Panevėžys-Vilnius
Kai vazhinejau M40, turejau ir ash tokia problema. Nupirkus mashina ir pakeitus tepalus, pradejo kalenti velenelis(garsas buvo kaip dyzelio). Po kiek laiko pradejo kalti indeklai, po dar kazhkiek laiko pakeichiau visa varikli :)

Shiaip, M40'iem shaltiem kalenti gali kompensatoriai, ypach su sintetiniais tepalais, jei pashylus garsas ishnyxta, tai nieko blogo.

_________________
Guns don't kill people. People kill people.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2005, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Hollow rašė:

Shiaip, M40'iem shaltiem kalenti gali kompensatoriai, ypach su sintetiniais tepalais, jei pashylus garsas ishnyxta, tai nieko blogo.


Būtent :wink: . Man lygiai taip pat Krasta auto`je paaiškino: jei varikliui sušylus "perkusija" baigiasi - dar viskas O.K. 8) .


StandartinėParašytas: 29 Kov 2005, 21:02 
  
 
 
dar pries pora metu dede parvares turejo kregzdes dvi 318i, abiem ta pati beda buvo bet kalendavo velenelis ir su karstu varikliu. isardes nuveze veleneli su visais pribombasais prie VLRI Klaipedoj ten atejo meistriukas paziurejo ir pasake kad reikia tvarkyt veleneli o viskas kitkas darlaikys be problemu kainavo 50 ar 60 lt. uz vieno velenelio apvirinima, nutekinima, ir apslifavima (kaip kapitalinis), pasake jei blogai bus atvezk toliau ziuresim, bet uzgarantavo, kad problemu nebebus ir laikys kai naujas. Viena is tu kregzdziu turi pazystamas tai jau du metai vaziuja jokio garso ir problemu :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2005, 08:52 
  
 
 
Cituoti:
nuveze veleneli su visais pribombasais prie VLRI Klaipedoj ten atejo meistriukas

Gal zinai to meistro adresiuka ar telefona?
Ar bent kurioj vietoj jis ten prie VLRI randasi?
Nes pas mani tas garsas vis dideja, speju irgi velenelis bus, reikia tvarkytis...
Isanksto dekoju.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.28
Amžius:
48
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Na, jei kalenimas linkęs didėti, gal tuomet ir reikėtų susirūpinti, bet jei išnyksta įkaitus varikliui, nieko baisaus - taip skaičiau BMW eksploatacijos knygoje. Ten parašyta, kad po ilgo stovėjimo kompensatoriai gali kalenti. O štai kitoje knygoje skaičiau, kad jie gali kalenti ir nebūtinai po ilgo stovėjimo, o tiesiog iškart užvedus variklį.
Tik visuose literatūros šaltiniuose paminėta, jog varikliui pasiekus darbinę temperatūrą kalenimai turi pranykti.
Manasis M40 taip pat kol šaltas kartais mėgsta pakalent, kai išyla - viskas tvarkoj. Įdomu būtų realybėj Andrejauss variklio kalenimo paklausyt...


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.28
Amžius:
48
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Beje, Andrejuss, ar pavyko susitvarkyti kalenimo problemą? Parašyk būtinai.


StandartinėParašytas: 01 Bal 2005, 09:23 
  
 
 
buna kad nuo tepalo (negauna pilnai tepimo kol saltas variklis) pabarska cia nieko tokio reikia susirupint jei karstam varikliui barska


StandartinėParašytas: 05 Bal 2005, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.01.31
Amžius:
45
Pranešimai:
26
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 530d M57 00'
kiek teko susidurti su m40 varikliu, visi daudiau ar maziau kalena. visada buna vienas is dvieju arba kompensatoriai, o daznaiusia velenelis. tai sio variklio blogybe. o jau m43, nuo 93.10 visai kita tepimo sistema ir siems varikliaims kalenimas jau nebudindas.

dziaugiuosi kad iskeiciau E36 su m40 varikliu i naujesne su m43, visai kitaip dirba. be to jame jau nebe dirzas, o grandine.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2005, 10:39 
  
 
 
truputi OT: senesni varikliai, tokie kaip M10 eina su grandine, naujesni pvz. M40 su dirzeliu, kaip minejo, o dar naujesni (pvz.M43) vel su grandine. Taip kaip cia yra ir del ko? :roll:


StandartinėParašytas: 20 Bal 2005, 09:53 
  
 
 
Sveiki kalegos nu ka cia buvau senokai uzvedes diskusija, kad pas mane kazkas variklyje cakci (variklis m40) vis galvojau, kad hidro kompensatoriai, o pasirodo ne cia priesh savaite gera ziuriu temp rodykle pakilusi kai stoviu vietoje atidarau varikli ziuriu: virsutine slangele truputi slapia ties sujungimu ir kitur baltu neaishkiu nuosedu, antifrizo mazay buvo. Kita diena uzpyliau antifrizo vel tas pats vietoje pradejo kaisti, nu ir poto nuodugniau paziurejes varikly pamaciau, kad apibegusi dar ta vieta kur tvirtinasi gen dirzhelis, paskambinau pazystamuj pasake, kad toje vietoje statosi vandens pompa i variklio vidu nu ir ka viskas aishku pasidare.

Pasikeiciau vandens pompa, cakcejimas dingo temperatura ir antifrizas susitvarke. Dabar varikliukas dirba liuks :)

p.s. vandens pompa tanagroje truputi skyles neatitiko tvirtinimo tai autoservise reikejo pagreshti tvirtinimo skyles, kad atitiktu ir prisivershtu gerai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery