Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 17:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bir 2006, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
gogy rašė:
Vanosas jungiasi prie tepalo siurblio, o voztuvas, kuris reguliuoja tepalo spaudima jungiasi prie kompo, kuris ir reguliuoja vanosa. Taip, kad per daug sudetingu perdarymu gaunasi, kad variklio "upgreidas" pasiteisintu. O po to prasideda tokios bedos, kaip misinio/degimo kampo neatitikimas, nes Vanoso sistemoj holo daviklis matuoja ne impulsa (kaip paprastam variklyje), o impulso trukme, taip nustatydamas kiek faziu velenelis pasisukes.
kaip supratau pagal ispildyma, tai vanosas valdomas solenoidiniu voztuvu, t.y. tepalas paduodamas arba ne (dvi padetys) . Todel yra dvi velenelio fazes, t.y. kai ijungtas vanos ir kai isjungtas. Jis turi buti valdomas is DME, ko varikliuose be vanoso nera.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 04 Bir 2006, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Visishkai teisingai. Tik faziu yra truputi daugiau negu dvi, nes faze dar priklauso nuo variklio sukiu, arba tepalo spaudimo. Kuo spaudimas didesnis, tuo faze labiau pasisukus.
Pagrindinis skirtumas tarp VANOS ir paprasto motoro, kad su VANOS dingsta traukos duobe 3000-3500ap/min sukiu riboje


StandartinėParašytas: 04 Bir 2006, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
ir sukimo momento max.pasiekiamas prie mazesniu sukiu...... o realiam givenime realiais sukiais,sakoma,geriau traukia :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 04 Bir 2006, 22:38 
  
 
 
na manau ysideti Vanos tai tikiu kad kainuos tikrai daug, o jei jau deti tai deti dviguba vanosa, bet vienu ar kitu atveju manau neverta... :)
siaip pas mane yra tas Vanos, tai sake kad geriau eina negu tie kurie be vanoso... na bet yra tai yram nera tai nebutu blogai ;)


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 08:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
gogy rašė:
Visishkai teisingai. Tik faziu yra truputi daugiau negu dvi, nes faze dar priklauso nuo variklio sukiu, arba tepalo spaudimo. Kuo spaudimas didesnis, tuo faze labiau pasisukus.
Pagrindinis skirtumas tarp VANOS ir paprasto motoro, kad su VANOS dingsta traukos duobe 3000-3500ap/min sukiu riboje
o tu apie tai kur nors skaites, ar cia varai is bendro issilavinimo? Man kelia itarima, kad tokia sistema gautusi truputi mechaniskai per sudetinga, nes pvz uzpili tepala kitokio klampumo ir issiderina visa sistema. Be to pagal ispildyma nelabai isivaizduoju kaip tokia sistema galetu veikti pagal tepalo slegi, nes ten velenelis ir zvaigzde yra sukabinti per vanoso krumpliarati su istrizais dantimis, o ji stumdo cilindras, kuri gali istraukti ar sustumti rankomis. Be to tavo teiginys "Vanoso sistemoj holo daviklis matuoja ne impulsa (kaip paprastam variklyje), o impulso trukme" man truputi nesuprantamas, koks tikslas matuoti ta impulso trukme, nes ji priklauso tik nuo apsuku :roll: , be to tas daviklis ant isiurbimo velenelio reikalingas tik tam, kad kompas zinotu kokioje fazeje yra variklis, nes alkuninio daviklis zino tik alkuninio padeti, o cilindrai veikia kas antra apsisukima, t.y. svarbu zinoti kurioje fazeje yra pvz pirmas cilindras - isiurbimo ar degimo.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
va tiksliai, yra taip kaip as sakiau. http://www.bmwworld.com/technology/vanos.htm

Ant M50 varikliu prie zemu apsuku faze uzvelina 12.5 laipsniu, o prie 5000 rpm faze vel atstato. Tik ant M-kiu double vanos sistema yra truputi sudetingesne.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
_minde_ rašė:
bet siaip trauka nesiskiria ar yra vanos ar nera? Kiek suprantu tik sanaudos bet ir tai nezymiai priklauso variklio stovio


pagrindinis skirtumas IMHO, kad didesnis torkas pasiekiamas prie mazesniu abarotu. kiek suprantu, nereikia tiek uzmint tapkes, kad pasiekt kazkoki greiti, cia ir gaunasi ta kuro ekonimija manau. galia sukimo momentas ir tt, tas pats kaip ir nevanos.

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:44 
  
 
 
tai gal cia ir yra tas nustebimas kai man sako nejuokinkdel kuro sanaudu? ta prasme kazkas forume labai juokesi tipo mazai labai ima kuro, nors vaziuoju tai tikrai ne kaip pencinikas, nor tie pencininkai kartais ir palaksto :D


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Tomuk@s rašė:
tai gal cia ir yra tas nustebimas kai man sako nejuokinkdel kuro sanaudu? ta prasme kazkas forume labai juokesi tipo mazai labai ima kuro, nors vaziuoju tai tikrai ne kaip pencinikas, nor tie pencininkai kartais ir palaksto :D


ko gero. dar viskas priklauso nuo masinos bukles. bet kuo toliau, tuo labiau manau, kad vanos kuro ekonimijoj jauciasi

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Rytisss rašė:
gogy rašė:
Visishkai teisingai. Tik faziu yra truputi daugiau negu dvi, nes faze dar priklauso nuo variklio sukiu, arba tepalo spaudimo. Kuo spaudimas didesnis, tuo faze labiau pasisukus.
Pagrindinis skirtumas tarp VANOS ir paprasto motoro, kad su VANOS dingsta traukos duobe 3000-3500ap/min sukiu riboje
o tu apie tai kur nors skaites, ar cia varai is bendro issilavinimo? Man kelia itarima, kad tokia sistema gautusi truputi mechaniskai per sudetinga, nes pvz uzpili tepala kitokio klampumo ir issiderina visa sistema. Be to pagal ispildyma nelabai isivaizduoju kaip tokia sistema galetu veikti pagal tepalo slegi, nes ten velenelis ir zvaigzde yra sukabinti per vanoso krumpliarati su istrizais dantimis, o ji stumdo cilindras, kuri gali istraukti ar sustumti rankomis. Be to tavo teiginys "Vanoso sistemoj holo daviklis matuoja ne impulsa (kaip paprastam variklyje), o impulso trukme" man truputi nesuprantamas, koks tikslas matuoti ta impulso trukme, nes ji priklauso tik nuo apsuku :roll: , be to tas daviklis ant isiurbimo velenelio reikalingas tik tam, kad kompas zinotu kokioje fazeje yra variklis, nes alkuninio daviklis zino tik alkuninio padeti, o cilindrai veikia kas antra apsisukima, t.y. svarbu zinoti kurioje fazeje yra pvz pirmas cilindras - isiurbimo ar degimo.


Tas bendras issilavinimas baigiasi tuo, kad galiu uzsimerkes arba prieblandoj VANOSo sistema su veleneliais pastatyt. Vat nuo tepalo spaudimo ir priklauso, kiek cilindras isstumtas ir tuo paciu kiek velenelis pasuktas. Nepamirshk, kad vienu metu veikia dvi jegos - grandine suka veleneli, o vanosas ji dar pasuka arba atsuka atgal. Del tepalo klampumo tai yra BMW rekomenduojami tepalai, kurie ir pasizymi savybemis, labiausiai atitinkanciomis variklio darbo rezima. Del daviklio - tai paprastam variklyje yra tik atsikisimas, kas leidzia pamatuoti tik impulsiuka arba padeti (taip susisinchronizuoja alkuninio ir paskirstymo velenu davikliai), o Vanos variklyje yra pusmenulio forma, leidzianti, nustatyti, kada prasideda impulsas ir kada jis baigiasi. Taip nustatoma kokie velenelio sukiai, ant kiek jis pasuktas ir kada pasuktas maksimaliai. Soleinoidas tik atidaro, kad tepalas begtu arba uzdaro.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
gogy rašė:

Tas bendras issilavinimas baigiasi tuo, kad galiu uzsimerkes arba prieblandoj VANOSo sistema su veleneliais pastatyt. Vat nuo tepalo spaudimo ir priklauso, kiek cilindras isstumtas ir tuo paciu kiek velenelis pasuktas. Nepamirshk, kad vienu metu veikia dvi jegos - grandine suka veleneli, o vanosas ji dar pasuka arba atsuka atgal. Del tepalo klampumo tai yra BMW rekomenduojami tepalai, kurie ir pasizymi savybemis, labiausiai atitinkanciomis variklio darbo rezima. Del daviklio - tai paprastam variklyje yra tik atsikisimas, kas leidzia pamatuoti tik impulsiuka arba padeti (taip susisinchronizuoja alkuninio ir paskirstymo velenu davikliai), o Vanos variklyje yra pusmenulio forma, leidzianti, nustatyti, kada prasideda impulsas ir kada jis baigiasi. Taip nustatoma kokie velenelio sukiai, ant kiek jis pasuktas ir kada pasuktas maksimaliai. Soleinoidas tik atidaro, kad tepalas begtu arba uzdaro.
tu nefantazuok, o paskaityk ta nuoroda kur cia kazkas buvo imetes, o as paskui pakartojau. Ten aiskiai parasyta, kad ant M50 variklio vanosas paankstina faze tik pajudejus is vietos ir vanosa atsijungia prie 5000 rpm, t.y. faze pastato i salygini 0. Ir nera jokiu tarpiniu reiksmiu, t.y. 12,5 laipsniu ir 0.
Cituoti:
At idle, the cam timing is retarded. Just off idle, the DME energizes a solenoid which allows oil pressure to move that cup gear to advance the cam 12.5 degrees at midrange, and then at about 5000 rpm, it allows it to come back to the original position. The greater advance causes better cylinder fill at mid rpms for better torque. The noise some people hear is the result of tolerances that make the sprocket wiggle a bit as the cup gear is moved in or out.
Cituoti:
On most BMW engines that use a single VANOS, the timing of the intake cam is only changed at two distinct rpm points, while on the double-VANOS system, the timing of the intake and exhaust cams are continuously variable throughout the majority of the rpm range.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 06 Bir 2006, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Ant M50 ir M52 varikliu visishkai teisingai - yra dvi krastines fazes - 0 ir 12 laipsniu. Ant M52TU ir naujesniu (kur yra DOUBLE VANOS), kaip ir minejau fazes yra kintamos ir priklauso nuo velenu padeciu.
Tiesiog nesusishnekejom apie koki VANOS kalbam


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery