Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Geg 2025, 03:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2011, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na kad ora karsta pucia, tai oro kamstis mazai tiketinas... o cia panasu i stovinti ausinimo skysti, arba galvos / tarpines problema...
paieskok tepalu ausinimo skystyje.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2011, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
arba kaip minejau bloga cirkuliacija.
stovet jis nestovi. jei stovetu tai nesaltu visai. kazkiek juda, bet labai kudai.
koks skirtumas dujos paprastos ar tiesiogines. reduktorius tai tas pats.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2011, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nestovi, bet jos ir nelabai yra, nes vejalis ausina labiau nei radiatorius, tai vadinasi skystis iki radiatoriaus nedaeina :) mazas ratas veikia, o didysis ne. didiji atidaro termostatas, o jei ir be jo nesiausina, tai nera cirkuliacijos didziajam rate. isskyrus termostata nera kliuciu, nebent pats radiatorius...
man kaisdavo del trukusios tarpines pasatui, buvo isimtas termostatas, radiatorius tikrai geras, bet ir tepalo ausinimo skystyje apsciai ir teple skyscio ir slangas sprogdindavo. kuo daugiau gazo, tuo greiciau kaista. bet ten konkreciai privarydavo oro i sistema. radiatorius kaisdavo, bent iki uzkaitimo tai tikrai, nes termostato juk nebuvo...
man atrodo, kad arba cia kazkas netiksliai nupasakota, arba fig zino kas...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Nekuriant naujos temos, bet situacija sekanti:

Variklis M50B20, 2 litrų be VANOS, 1991 metų. Ne per seniausiai keista vandens pompa (įdėta su metaliniais sparneliais), prieš porą metų keistas termostatas ir termomova.
Prieš kokią savaitę pradėjo kaisti variklis. Tiek paliekant dirbti ant laisvų, tiek laikant aukštas apsukas (autostradoj tarkim). Visos šlangos įšyla kaip priklauso, jų nepučia. Šalto variklio aušinimo skysčio lygis normalus, laikosi tiek KALT/COLD atžyma. Nuorinta tvarkingai. Kai dirba ant laisvų, nepučia šilto oro į saloną. Prieš kokį mėnesį pastebėjau, kad aušinimo skystis dinginėja, tai supyliau marmalą įtrūkimui užtaisyti, lygtai padėjo (antifryzo lygis nesumažėja per naktį).
Nuo kaitimo "gydausi" įjunkdamas ventiliatorių pilnu pajėgumu ant max temperatūros, tuomet aušinimo skysčio temp. rodyklė stovi ties viduriu.

Kas kaltas dėl to ir kaip išspręsti šia bėdą. Kai pradžioje tik šilto oro į saloną nepūtė, įtariau "kiaušinius" (elektromagnetinius/vandens vožtuvus), bet vat dabar ir kaisti pradėjo variklis. Ar negali būti problemą, kad kai supyliau tą skystį radiatoriaus trūkimui užtaisyti, jis išsivaikščiojęs po sistemą kažką pakenkė?

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
marmalas radiatoriams pagrinde kenkia. aisku viskam, bet labiausiai radiatoriams.
nesakytum, kad visos slangos kaista, tai sakyciau radiatorius uzsikises, bet ir tokiu atveju, jei tuo metu nekaista motoras, turetu silta pusti i salona.
o kad vejalis padeda ausinti motora, tai rodo, kad cirkuliacija dar yra, bet skyscio neausina. tai vis tiek atrodo, kad radiatorius, arba nelipnai atsidarantis termostatas.
patikrink, ar tikrai visos slangos (i ir is radiatoriaus) vienodai karstos.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
as ir itarciau termostata. gal jis gryba pjauna. dar gal kokia pompa patroskus nesukelia norm cirkuliacijos.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Na va, po šviežaus pasitikrinimo. Variklis šaltas, antifryzo lygis geras. Užkuriam, temperatūra kyla, radiatoriaus viršutinė šlanga ilgai neįkaista, nors variklis pasiekęs darbinę temperatūrą. Kadangi yra Webasto, pačiupinėjus jos šlangas, jos karštos kaip turi būti. Po kurio laiko viršutinė šlanga šiltėja, apatinė vis dar šalta, gerai pagazavus pradeda šilti ir apatinė. Bet ant laisvų apsukų karšto oro į saloną nepučia, tik tokį vos drungną (nustatyta pūsti 32°C). Pasivažinėjau trumpais atstumais, kai apsukos didesnės oras į saloną pučiamas šiltesnis, tik palieki dirbti ant laisvų pučia šalta. Į autostradą nešokau, bet įtariu vėlgi, jei kurį laiką pravažiuočiau laikydamas virš 2.5kRPM pradėtų perkaitinėti variklis.

Ar elektromagnetiniai vožtuvai čia tikrai ne prie ko?

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne prie ko, arba sutapimas. del voztuvu tikrai nekaistu.
na jei pergazavus pradeda silta ora pusti, tai cia pirmas zenklas pompos. atsuk uzpylimo korke ir pergazuok, jei ciurksle i radiatoriu is sonines skylutes neis, tai arba uzsikises radikas, arba pompa nesukelia cirkuliacijos, nes normaliai ta ciurksle visada buna, bent pas mane.
gali meginti nusiimti sparnuote ir dirza, paziureti, ar pro pompos asi skyscio neleidzia, gal pro ten dingdavo (matysis ir patiokai ir seniau).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Sutapimas ar ne, bet jau ir pečiuko ventiliatorius nebepučia. Nei ant vienos padėties, nei karšto, nei šalto. Apšvietimas veikia, sklendės girdisi kaip darinėjasi.
#-o

Gal jau laikas atsikratyti E36...

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
:D saugiklius pirma pasitikrink :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
all in music rašė:
:D saugiklius pirma pasitikrink :)


Išsijunginėja jau kokia savaitė taip. Kada nori veikia, kada nori - ne.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai cia kokia fyskute atsikabinus ir tai kontaktuoja, tai ne :)
greiti reguliuoja varza, o bent ant 4 padeties pas seno tipo varzas veikia ir be varzos (spyruokline ir keramikine varza, del ezio nzn). tai jei tau isvis nei ant vienos neveikia, tai arba prie maluno fyskute atsijungineja (is kapoto puses priejimas), arba nuo valdymo iki peciaus kazkur kontakto nera. greiciausiai prie maluno.

beje, netikrinai, ar ciurksle buna pergazuojant?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Nepatingėjau ir šiandien nusiardžiau priėjimą prie pečiuko ventiliatoriaus, kad jį patikrinti. Fyškes atjunginėjau, prijunginėjau, niekas nepučia, su ranka pasukus irgi neišsijudina. Tada tiesiogiai prijungiau akumuliatorių + ir -. Ir kagi, ventiliatorius pats gyvas, sukasi kaip turi būt, o nuo fyškių kurios į jį ateina nė velnio nesisuka. Saugikliai visi sveiki...
Bėda tame, kad dabar kai variklis užkais kely, tai net kaip atvėsint neturėsiu... #-o

Kame gali būt bėda su tuo ventiliatorium?

all in music anksti temsta, tai jau šiandien laiko neturėjau patikrinti dėl tos srovės plėtimosi bakelyje. Rytoj ;)

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 30 Gru 2011, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai tada gali ir pats valdymas pjauti, arba laidai iki maluno. cia jau reiktu tikrinti, ar ijungus vejali iseina signalas is valdymo. siaip laidai tai sausai ten sedi, tai gal valdymas ir parejo... atsikrate gal koks kontaktas

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Gru 2011, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:93
Variklis: M50B20
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia.
Pas mane yra tokia problema, kad važinėjant ilgesnius atstumus mažomis apsukomis (tarkim, kamščiai ir pan), pradeda kaisti variklis. Be to, ant laisvos pavaros pradeda pūsti vėsoką vėjelį nors padėtis ant karšto. O važiuojant ilgus atstumus be didesnių sustojimų, kai apsukos laikosi normaliai - jokių problemų.
Orinau jau porą kartų, kai buvo užkaitę. Tai reiškia, kad traukia orą į sistemą?
Kur pradėti ieškoti sliekų?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery