Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 17:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2010, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Amžius:
38
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M50
E39 M54
Skype:
q-lex_lt
Nikas:
Q-LEX
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: m50b20
Degalai: b (/g)

Sveiki, Jau kuri laika norejau RWD automobilio, juo patapo E36. Kadangi esu studentas tai labai aktuali kaina.. ir bla bla bla :)
Esme ta kad sioje temoj noriu butent surasyt kas nemazai kam aktualu, o rasti reikiamos info pats uztrukau ne viena diena, nors temos ir yra gan tvarkingos, paieska naudotis mokame.. Bet daug informacijos yra nekonkreti, o neturint pakankamai ziniu buna ir gerokai miglota. Cia pabandysiu trumpai aprasyti darbus, atsakyti i keleta klausimu (beabejo su jusu pagalba ;) )
Tad nuo pirkimo iki vaziavimo (studentiska varinatas):
kur randasi kokios dalys iskosim katalogosuo ir pan. pvz: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/320i-M50/RHD/M/1991/september/browse/
pirkimas: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=89565 cia yra info ir siaip galima nesunkiai sito rasti, tai apie tai nerasysiu.
DUK http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=1514

Bedos su kokiomis iskart susiduriau:
Variklis siltas ant laisvu purtosi, galios nera, smirdi benzu..
1. LAMBDA. "Keisti reiktu i toki koks buvo.." o koks buvo? gi auto senas, nezinom kas cia ka jau pridares turbut geriausia butu iskoti pagal tai koks kompas. Bet as pakeiciau paga sena lambda, nes buvo su sveikais laidais (jungtis neprijungta atskirai) tad dejau universalu bosch (baltas, du pilki ir juodas laidai) Kad pakeisti greiciausiai teks nuimti duslintuva ir gerokai pavargt kol pavyks sena isukti. Gali but kad reiktu atnaujinti lambdos sriegi. Lambda gyvena uz kolektoriaus pries katalizatoriu.
Cituoti:
Jei lambda reik pakeist, o jis uzpuves mirtinai, tai su turbinke ispjaustai verzlei skyle prie seno zondo, privirini ta verzle ir isuki ta zonda, sena palikdamas.
arba paemi riezaka ikaitini iki raudonumo sena zonda ir manau tikrai atsisuks.

2. Kolektoriaus spilkos- kadangi reikes nuimti duslintuva... tos spilkos daznaiusiai buan nukirmije. pasmane buvo privirintos kazkokios plonos... taigi tes grezt kolika ir itaisyt naujas... Man tai apskritai dar reik viso naujo ismetimo, nes senasis sukirmijes Planuoju: perdaryta lambda tvirtinimas, didelis rezonatorius, galinis bakelis nuo GSI. Tik glai but kad truputi diametrai skirsis :(
3. toliau ieskom kiauru salnagu. Vakuumai, alsuokiu slangos sutrukineje.. kolkas apvyniojau izukle :oops:
4. demontuojam koki tais kuro taupymo irengini (twin kazkas... nieko blatno, termo voztuvas ir jis kraipo duomenis vakumu. pagooglinau, pasnekejau su variklio meistrasi "ziede" nuspresta kad jo nereik)
5. velenu pareguliavimas. Jie stovejo +- pakenciamai, bet grandine issitampius (reiktu pakesit..) truputuka pagerojo.. Sita dariau servise, nes man nlb aisku kaip ten su stiftavimu turi but. O siaip pati procedura ner sudetinga tik reiktu turet iranki ar nors tikslu kuba.
5* kaip patikrint ar visos babinos gerai veikia?
Po visu proceduru variklis gerokai atsigavo :)

Vaziuokle
priekis: Isemiau sake ir veziua perpresuot ka reik.
1. pakeiciau traukiu antgaliu gumeles, nes patis antgaliai dar sveiki buvo o gumos sutruke
2. ekscentriniai sailent blokai. Skyle gorizontaliai i isore turi buti, nes rodykle nevisada buna. po situ reik daryt suvedima.
3. didesnio korpuso ( be gumu) isoriniai sarnyrai
4. amortiko atramines gumos. Cia geriausia su pneumatika sukiot..
Galas:
1. kolkas keiciua tik kumio silentblokus (tie kur virsuje) Va situ tai tikrai glaima paciam pasikeisti reiktu varzto, jei taip glaima pavadinti tai dideliu poverziu (> silentbloko skersmens) ir plaktuko.

Q: dabar melynos h&r spyruokles. man galas kiek perausktai.. dar turiu raudonas. Tik del laiko stokos neissisifravau ka reiskia duomenys ant ju. Gal kas parasytu ar linka numestu?

Valytuvu beda: suveikia,sustoja belekur. Veikai tik ant max
:arrow: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=88454&st=0&sk=t&sd=a&start=15

Salono silgymas: kad ir ka nustatau pucia tik karta ora
cia yra kazkiek info.. http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=20296&hilit=salono+sildymas
Nesunku patikrinti reguliavima: isardot (viena jungtis ten sunkiau atsijungia, atidziau ziurim, randam fiksatorius ir plonu atsuktuvu atkeliam) ir jie mokat naudostis testeriu patikrinat ar veikia reguliavimo potencas, greiciuasiai kad viskas ten bus ok. Dazniausiai beda su elektromagnetiniu voztuvu, taip vadinamu kiausu. Vat pas mane greiciaus taip ir yra. Isimsiu paziuresiu ar ji pati dar gal glaima atgaivinti..
Q. kai atjungsiu slangas neturetu daug antifrizo isbegt, ane? :roll: o paskum turbut reikes nuorinti?

Transmisija
1. greiciu deze
II begis jungiasi kaip be sankabos, is 1 i 2 dar eina legviau atitaikyt sukius ir ijungt, bet is 3 i 2 tai jau tikrai sunkiai. Galvoju gal pavaru deze kalta, sakute palinkus arba sinchronizatoriai (gal man kas truputi imestu info apie sinchornizatirius?) ar pan.. nors kiti begaii lengvai jungiasi, galiu is 3 i 1 jungt ie viskas ok (aisku letai vaziuojant) Bet pastebejau kad kartais palikus ant ikalnes (nestacios) isminu sankaba ir nieko, auto nerieda, o beji isjungt sunkiau, kaip bandyciau isjunt be sankabos. Buvo pora kartu kad ismete 3. Dar panasu kad barska isminamasis guolis..
Faktas kad jie dar ilgiau taip vazinesiu tai tikrai pribaigsiu pavaru deze iki to kad nebegalesiu isvis pavaziuot.
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=15&t=47233

Q kokia man tinka pavaru deze? pagal ideja mano turetu but tokia 23 00 1 222 069 tai galiu betkuria is tokiu deti https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalis?dalies-numeris=23+00+1+222+069 ? o perdavimai nesiskiria?

2. reduktorius.
Na jis veikia, yra open.. Uzia panasiai truputi kaip trulas ( tik gerokai tyliau :D ), bet nesu tikras ar cia reduktorius ar padangos :) manau ir tas ir tas. Ketinu deti LSD
:arrow: =D> http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=15&t=11486

Benzo bako
1. bakas buvo tustokas o dabar visai tuscia? o dabar jau pilnas? nuimam galine sedyne, po ja yr metaliniai dangteliai apvalus, atsukam juos, ten yra pludziu jungtys, ties ta jungtimi luze laidai. patarciau isimint kaip buvo laidai, vargu ar butu gerai juos sujungt belekaip :) Jungtis isardom, pasidarbuojam peiliu ir sulituojam laidus. izoliacijai naudojau termokembrika.
2.dangtelio uzraktas: nukirmijes ir bako dangtelis atsidaro visada: isimame centrinio ta varikliuka, kuris stumdo uzrakta ir privirinam nauja strypeli, tik neislydikim visko ;)


----
Dujos daugiataskis ipurskimas STAG 300 plus
+ beveik dviguvai pigesnis kuras, sanaudos panasio kaip benzo, trauka labai panasi, nesunku paciam konfiguruoti.
- i masina dar +~70Kg, uzima papildomai vietos, siek tiek krenta trauka; nemenka pradine investicija, bet atsiperka arba glaiam i kita auto perkelti.
Info apie dujas: Svarsciua STAG ar AG. Kaina labai panasi, gamintojas irgi, nuomones taip pat daugumos panasios, gal kiek daugiau girdejau kad STAG genda, bet duomenis nera patikimi. Bet pasirinkau STAG, patiko ju puslapis ir suteikia informacija, diagnostines programos nemokamos http://www.ac.com.pl/en
Kabeliu yra pirkti, bet brangus (o moket ten ner uz ka), nesunku pasidaryt paciam, as ketinu perdaryt sena nokios kabeli DKU-5 http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=52842

Peidzerine signalizacija. Susidejau idomumo delei, beto patogu kai auto stovi tarp daugiaauksciu ir visada galiu pasitikrinti ar nepamirsau uzrakinti :) turbut ne vienas zino ta jausma kai nepameni ar uzrakinai..
1. gal kiek nepatogu atsirinkti kur tie reikiami laideliai..
2. bagazines dangcio davikliui reikia deti dioda jie norit palikti lempute bagazineje ( as idejau ir LED lempute del visa ko, nes buvo lysna)
3. prietopaciu susitvarkaiu visus bagazines dangcio laidus, cia jau turbut visiem beda toj vietoj kur jie lenkiasi.

Prasyciau nefoodint.
Is anksto dekoju uz pagalba ir supratinguma

p.s.
greitu metu dar atnaujinsiu, sorry del klaidu :)


Paskutinį kartą redagavo q-lex 12 Rgs 2010, 21:47. Iš viso redaguota 10 kartus.

StandartinėParašytas: 08 Rgs 2010, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Amžius:
38
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M50
E39 M54
Skype:
q-lex_lt
Nikas:
Q-LEX
( sitas postas tam kad info galetu likti pradzioje, manau i pirma visko nesukisiu, veliau editinsiu [-o< )


Paskutinį kartą redagavo q-lex 10 Rgs 2010, 20:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Rgs 2010, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
pagirtina iniciatyva ivesti tvarka, bet panasi tema jau yra.
viewtopic.php?f=17&t=1514

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2010, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Amžius:
38
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M50
E39 M54
Skype:
q-lex_lt
Nikas:
Q-LEX
ačiū, aha zinau, bet cia negalima diskutuoti ir pacioj pradzioj siti DUK konkreciai man menkai padejo. Aisq visiskai neturint ziniu apie auto tai jau butu sioks tos ziburys :)
mani ideja ta kad: nusiperki auto (as BMW dar nekrapste buvau) ir pradeda listi visoki galai.. Jau kai ziani kur kokia beda tai ir sprendima gali dazniausiai nesunkiai rast, bet pradzioj kol turi tik problema tai kyla labai daug klausimu ir nezinia nuo ko pradet. O dauguma, kaip ir as, turbut nera auto specialistai.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
o kas yra kolektoriaus spylkos? jeigu jom sakes jau tai kas tada nutinka? pas mane is variklio per dideis garsas eina tai gal jos kaltos?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
lowrider rašė:
o kas yra kolektoriaus spylkos? jeigu jom sakes jau tai kas tada nutinka? pas mane is variklio per dideis garsas eina tai gal jos kaltos?

spylkos tai paprasciausias varztas,nu tik sriegis be jokios galvutes ir jos isisuka i bloka tada dedi kolektoriu ir palei spylkos dydi uzsuki varzto galvute ir taip pritempi kolektoriu prie bloko.o jei spylkos nutruksta tada gali atsilaisvinti kolektorius ismetimo ir taip atsirasti pasalinis garsas :wink:bet dazniau kogero buna jog tarpine pradega ir bekeiciant tarpine da nusuka keles spylkas :D


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 08:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
Lygtais pagavau sitos nestandartines temos pagrindine minti...
Jei lambda reik pakeist, o jis uzpuves mirtinai, tai su turbinke ispjaustai verzlei skyle prie seno zondo, privirini ta verzle ir isuki ta zonda, sena palikdamas.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
arba paemi riezaka ikaitini iki raudonumo sena zonda ir manau tikrai atsisuks.

aisku reik duslerka nuimt nes masina padegt gali


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
D.S rašė:
arba paemi riezaka ikaitini iki raudonumo sena zonda ir manau tikrai atsisuks.

aisku reik duslerka nuimt nes masina padegt gali

Irgi variantas. Gal net geresnis.
Duslerkos nereiktu nuiminet. Uztektu su skarda pridengt kad liepsna daugiau nieko, isskyrus duslintuva, nekaitintu.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Amžius:
38
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M50
E39 M54
Skype:
q-lex_lt
Nikas:
Q-LEX
nu jo.. bet kadangi problema su lamda isspresta, niekas kolkas patarimu neklausia, tai nematau reikalo toliau apie tai filosofuot (patarimai itraukti, ačiū). Judam toliau :) Geriau patarkit apie tai ko dar neissiaiskinau (Q).
ačiū :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery