Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: m50b20
Degalai: b (/g)
Sveiki, Jau kuri laika norejau RWD automobilio, juo patapo E36. Kadangi esu studentas tai labai aktuali kaina.. ir bla bla bla
Esme ta kad sioje temoj noriu butent surasyt kas nemazai kam aktualu, o rasti reikiamos info pats uztrukau ne viena diena, nors temos ir yra gan tvarkingos, paieska naudotis mokame.. Bet daug informacijos yra nekonkreti, o neturint pakankamai ziniu buna ir gerokai miglota. Cia pabandysiu trumpai aprasyti darbus, atsakyti i keleta klausimu (beabejo su jusu pagalba
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Tad nuo pirkimo iki vaziavimo (studentiska varinatas):
kur randasi kokios dalys iskosim katalogosuo ir pan. pvz:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/320i-M50/RHD/M/1991/september/browse/pirkimas: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=89565 cia yra info ir siaip galima nesunkiai sito rasti, tai apie tai nerasysiu.
DUK
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=1514Bedos su kokiomis iskart susiduriau:
Variklis siltas ant laisvu purtosi, galios nera, smirdi benzu..
1. LAMBDA. "Keisti reiktu i toki koks buvo.." o koks buvo? gi auto senas, nezinom kas cia ka jau pridares turbut geriausia butu iskoti pagal tai koks kompas. Bet as pakeiciau paga sena lambda, nes buvo su sveikais laidais (jungtis neprijungta atskirai) tad dejau universalu bosch (baltas, du pilki ir juodas laidai) Kad pakeisti greiciausiai teks nuimti duslintuva ir gerokai pavargt kol pavyks sena isukti. Gali but kad reiktu atnaujinti lambdos sriegi. Lambda gyvena uz kolektoriaus pries katalizatoriu.
Cituoti:
Jei lambda reik pakeist, o jis uzpuves mirtinai, tai su turbinke ispjaustai verzlei skyle prie seno zondo, privirini ta verzle ir isuki ta zonda, sena palikdamas.
arba paemi riezaka ikaitini iki raudonumo sena zonda ir manau tikrai atsisuks.
2. Kolektoriaus spilkos- kadangi reikes nuimti duslintuva... tos spilkos daznaiusiai buan nukirmije. pasmane buvo privirintos kazkokios plonos... taigi tes grezt kolika ir itaisyt naujas... Man tai apskritai dar reik viso naujo ismetimo, nes senasis sukirmijes Planuoju: perdaryta lambda tvirtinimas, didelis rezonatorius, galinis bakelis nuo GSI. Tik glai but kad truputi diametrai skirsis
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
3. toliau ieskom kiauru salnagu. Vakuumai, alsuokiu slangos sutrukineje.. kolkas apvyniojau izukle
4. demontuojam koki tais kuro taupymo irengini (twin kazkas... nieko blatno, termo voztuvas ir jis kraipo duomenis vakumu. pagooglinau, pasnekejau su variklio meistrasi "ziede" nuspresta kad jo nereik)
5. velenu pareguliavimas. Jie stovejo +- pakenciamai, bet grandine issitampius (reiktu pakesit..) truputuka pagerojo.. Sita dariau servise, nes man nlb aisku kaip ten su stiftavimu turi but. O siaip pati procedura ner sudetinga tik reiktu turet iranki ar nors tikslu kuba.
5* kaip patikrint ar visos babinos gerai veikia?
Po visu proceduru variklis gerokai atsigavo
Vaziuoklepriekis: Isemiau sake ir veziua perpresuot ka reik.
1. pakeiciau traukiu antgaliu gumeles, nes patis antgaliai dar sveiki buvo o gumos sutruke
2. ekscentriniai sailent blokai. Skyle gorizontaliai i isore turi buti, nes rodykle nevisada buna. po situ reik daryt suvedima.
3. didesnio korpuso ( be gumu) isoriniai sarnyrai
4. amortiko atramines gumos. Cia geriausia su pneumatika sukiot..
Galas:
1. kolkas keiciua tik kumio silentblokus (tie kur virsuje) Va situ tai tikrai glaima paciam pasikeisti reiktu varzto, jei taip glaima pavadinti tai dideliu poverziu (> silentbloko skersmens) ir plaktuko.
Q: dabar melynos h&r spyruokles. man galas kiek perausktai.. dar turiu raudonas. Tik del laiko stokos neissisifravau ka reiskia duomenys ant ju. Gal kas parasytu ar linka numestu?
Valytuvu beda: suveikia,sustoja belekur. Veikai tik ant max
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=88454&st=0&sk=t&sd=a&start=15Salono silgymas: kad ir ka nustatau pucia tik karta ora
cia yra kazkiek info..
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=20296&hilit=salono+sildymasNesunku patikrinti reguliavima: isardot (viena jungtis ten sunkiau atsijungia, atidziau ziurim, randam fiksatorius ir plonu atsuktuvu atkeliam) ir jie mokat naudostis testeriu patikrinat ar veikia reguliavimo potencas, greiciuasiai kad viskas ten bus ok. Dazniausiai beda su elektromagnetiniu voztuvu, taip vadinamu kiausu. Vat pas mane greiciaus taip ir yra. Isimsiu paziuresiu ar ji pati dar gal glaima atgaivinti..
Q. kai atjungsiu slangas neturetu daug antifrizo isbegt, ane?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
o paskum turbut reikes nuorinti?
Transmisija1. greiciu deze
II begis jungiasi kaip be sankabos, is 1 i 2 dar eina legviau atitaikyt sukius ir ijungt, bet is 3 i 2 tai jau tikrai sunkiai. Galvoju gal pavaru deze kalta, sakute palinkus arba sinchronizatoriai (gal man kas truputi imestu info apie sinchornizatirius?) ar pan.. nors kiti begaii lengvai jungiasi, galiu is 3 i 1 jungt ie viskas ok (aisku letai vaziuojant) Bet pastebejau kad kartais palikus ant ikalnes (nestacios) isminu sankaba ir nieko, auto nerieda, o beji isjungt sunkiau, kaip bandyciau isjunt be sankabos. Buvo pora kartu kad ismete 3. Dar panasu kad barska isminamasis guolis..
Faktas kad jie dar ilgiau taip vazinesiu tai tikrai pribaigsiu pavaru deze iki to kad nebegalesiu isvis pavaziuot.
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=15&t=47233Q kokia man tinka pavaru deze? pagal ideja mano turetu but tokia 23 00 1 222 069 tai galiu betkuria is tokiu deti
https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalis?dalies-numeris=23+00+1+222+069 ? o perdavimai nesiskiria?
2. reduktorius.
Na jis veikia, yra open.. Uzia panasiai truputi kaip trulas ( tik gerokai tyliau
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), bet nesu tikras ar cia reduktorius ar padangos
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
manau ir tas ir tas. Ketinu deti LSD
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=15&t=11486Benzo bako 1. bakas buvo tustokas o dabar visai tuscia? o dabar jau pilnas? nuimam galine sedyne, po ja yr metaliniai dangteliai apvalus, atsukam juos, ten yra pludziu jungtys, ties ta jungtimi luze laidai. patarciau isimint kaip buvo laidai, vargu ar butu gerai juos sujungt belekaip
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jungtis isardom, pasidarbuojam peiliu ir sulituojam laidus. izoliacijai naudojau termokembrika.
2.dangtelio uzraktas: nukirmijes ir bako dangtelis atsidaro visada: isimame centrinio ta varikliuka, kuris stumdo uzrakta ir privirinam nauja strypeli, tik neislydikim visko
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
----
Dujos daugiataskis ipurskimas STAG 300 plus
+ beveik dviguvai pigesnis kuras, sanaudos panasio kaip benzo, trauka labai panasi, nesunku paciam konfiguruoti.
- i masina dar +~70Kg, uzima papildomai vietos, siek tiek krenta trauka; nemenka pradine investicija, bet atsiperka arba glaiam i kita auto perkelti.
Info apie dujas: Svarsciua STAG ar AG. Kaina labai panasi, gamintojas irgi, nuomones taip pat daugumos panasios, gal kiek daugiau girdejau kad STAG genda, bet duomenis nera patikimi. Bet pasirinkau STAG, patiko ju puslapis ir suteikia informacija, diagnostines programos nemokamos
http://www.ac.com.pl/enKabeliu yra pirkti, bet brangus (o moket ten ner uz ka), nesunku pasidaryt paciam, as ketinu perdaryt sena nokios kabeli DKU-5
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=52842Peidzerine signalizacija. Susidejau idomumo delei, beto patogu kai auto stovi tarp daugiaauksciu ir visada galiu pasitikrinti ar nepamirsau uzrakinti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
turbut ne vienas zino ta jausma kai nepameni ar uzrakinai..
1. gal kiek nepatogu atsirinkti kur tie reikiami laideliai..
2. bagazines dangcio davikliui reikia deti dioda jie norit palikti lempute bagazineje ( as idejau ir LED lempute del visa ko, nes buvo lysna)
3. prietopaciu susitvarkaiu visus
bagazines dangcio laidus, cia jau turbut visiem beda toj vietoj kur jie lenkiasi.
Prasyciau nefoodint.
Is anksto dekoju uz pagalba ir supratinguma
p.s.
greitu metu dar atnaujinsiu, sorry del klaidu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)