Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 09:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:318TDS (M41)
Degalai: D

Problema/klausimas:
(Paieškoje nieko konkretaus neradau)
Sveiki,
atlikus diagnostiką buvo rastos tokios klaidos:

5 Firing circuit, belt tensioner on driver's side
Resistance too high / open circuit
The fault is currently present.
The fault has occurred 1 times.

11 Coolant - sensor voltage not plausible

15 Distance signal from speedosensor not plausible

16 Engine - speed signal not plausible

18 Brake - pad sensor detected as worn down

Viskas lyg ir aišku, bet įdomu ką daryti su ta 5 klaida, dėl jos dega oro pagalvių lemputė, kaip suprantu tai čia yra kažkos vairuotojo diržo įtempiklis, bet įdomu kur jis yra? kiek kainuoja? O gal galima jį kažkaip sutvarkyti?

Beto 16 klaida irgi įdomi, kur yra tas enegine-speed sensor?

Jei kas žinote, tai pakomentuokite ir kitas klaidas :lol:

(Diagnostika atlikta AUTOdarna autoservise http://www.autodarna.lt)


Paskutinį kartą redagavo GiedriusGP 25 Gru 2009, 13:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Gal kiek nelabai į temą, bet:
Nelabai suprantu tokios diagnostikos tikslo klientui, nes tokio tipo info yra skirta serviso darbuotojui sužinoti, kur pašalinti kokį gedimą. Tau kaip vartotojui turėtų visiškai nerūpėti ką ir kur kaip parašė ( daugiau manau rūpėtų, ką ir kur keitė ).
Be to, jei ir tik darant diagnostiką ( dėl kurios būtinumo aš dar vis nesuprantu ) atsakymą turi pateikti kaip ir visose įmonėse suprantama - lietuviškai ( nemanau, kad valgytum duoną, kuri nėra pilnai iškepta ). Dabar kaip matau, gavai tik dalinai atliktą darbo rezultatą ( tipo toliau Tavo bėdos, mes parodėm ).
Kiek bandžiau suprasti ( galiu klysti )
5 kiek suprantu, tai vairuotojo diržo daviklio per didelė varža arba yra nutrūkęs laidas.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Su nuomone sutinku, o dėl klaidos tai reik patikrinti tuos laidus kur eina po sedine į tokį pailgą vamzdelį ar kur kitur? :|
Beto kur darote diagnostiką kur viską lietuviškai paaiškina?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
giedriusgp rašė:
Su nuomone sutinku, o dėl klaidos tai reik patikrinti tuos laidus kur eina po sedine į tokį pailgą vamzdelį ar kur kitur? :|
Beto kur darote diagnostiką kur viską lietuviškai paaiškina?

Tokios kaip diagnostikos nesidarau. Jei ir važiuoju pasitikrinti savo auto - prašau, kad pasakytų kas yra negerai ( ar bent jau kas buvo negerai ). Man nėra labai įdomu, ką parašo meistro kompas. Čia daugiau info skirta jam nei man.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Tai kaip dėl to diržo daviklio?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
o kiek mokejai uz diagnostika toj imonej?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dirzo itempejas po sedyne kur dirzo sagtis randasi reikia ziureti ar jis neissoves. jei neissoves tikrink laidus, jei isoves keiti pati itempeja. o del engine speed inplausible tai bus aluninio padeties davilis kaltas greiciausiai. Nirs laidai irgi gali xalturinti.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
lowrider rašė:
o kiek mokejai uz diagnostika toj imonej?


30LT ir malonus aptarnavimas


Paskutinį kartą redagavo GiedriusGP 25 Gru 2009, 13:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Arunas B rašė:
Dirzo itempejas po sedyne kur dirzo sagtis randasi reikia ziureti ar jis neissoves. jei neissoves tikrink laidus, jei isoves keiti pati itempeja. o del engine speed inplausible tai bus aluninio padeties davilis kaltas greiciausiai. Nirs laidai irgi gali xalturinti.


Tą žiūrėjau tai neišškovęs atrodo, reik turbūt pakeisti.
O alkūninio veleno daviklis tai tikrai turbūt, nes būna perjungiant pavarą (labiausiai jaučiasi perjungiant iš pirmos į antrą) variklis 1-2 sekundes taip pristapdo ir nereaguoja į akseleratoriaus paspaudimą atrodo tarsi užgęsta, bet poto vėl atgyja.

O gal kas žinote kur randasi tas alkūninio veleno daviklis?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Tai alkuninio veleno daviklis yra pirma detale, kaip suprantu :-s
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 17 Gru 2009, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
taip


StandartinėParašytas: 25 Gru 2009, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Alkūninio veleno daviklis ir kiti davikliai buvo nepatikimi greičiausiai todėl, kad buvo išsikrovęs akumuliatorius.

Problema su diržo įtempėju sutvarkyta, buvo patikrinti laidai, bet jie buvo geri, todėl buvo nupirktas kitas diržo įtempėjas nuo E46 03', nes yra toks pat ir atlikta diagnostika, ir dabar viskas vėl gerai :wink:

Diržo įtempėjas nebuvo iššovęs, bet jam vistiek kažkas buvo negerai, todėl jis (senas) buvo kaip ir patikrintas, dėl įdomumo, ir jis suveikė :lol:

Iššovęs atrodo taip:
Paveikslėlis

Neiššovęs jis yra ilgesnis ir į tą vmždelį galima įkišti pirštą


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery