sveiki visi
,na va ,jau arteja pabaiga darbu su mano varikliu.buvo vat kas:
tepalo siurblis del kazkokiu priezasciu pasidare nesandarus,t.y. praleisdavo dali tepalo per savo korpusa.ivyko taip ,kad neustekdavo spaudimo sutepimui viso variklio(bet tepalo davikliui uzteko
,kad nerode nieko! ).nukentejo indiklai,nes alkuninis velenelis jau pradejo trinti virsutini ju sluoksni-bobita.is akies matesi ,kad ten, kur alkuninis lietesi su indiklais buvo duobutes ir pazeistas sluoksnis,o dulkes is sito sluoksnio nusesdavo ten,kur buvo maziau trinties ir pasidare toks savotiskas sluoksniukas,kuri nesunkiai nukrapsciau nagais(idomu,ar variklio priedai pvz.XADO panasaus principo?).vat tas sluoksnis man is stabde varikli.
meistriukas sako kad man ,galima sakyt, pasiseke ,nes alkuninis dar nespejo perkaisti ar nusidrozti.laiku zodziu klina gavo variklis
.jau vakar gavau visu indiklu komplekta ,tai pirmadieni pradesim remontuoti.tik reiks dar tepalo siurbli patikrint po remonto,kad vel tas pats neatsitiktu.
o katalizatoriu is kvapo ir akies nenustatisi ,geras jis ar blogas-tik matuojant spaudima kolektoriuje.bmv kolektoriai turi specialios "zaglushkes" ant kelniu,tai issukus galima isukti manometra ir tikrinti.
as nesenai viena forda remontavau,tai uzsiknisau.tai valit ,tai nivalit.ir taip sutampa dar:ka nors surandu ,ka reiktu remontuoti,sutvarkau -vaziuoja kaip zveris.galvoju,na va ,as saunuolis.po puses dienos vel grizta!ir t.t.
tada kylo man mintis ,kad tai katalizatorius kaltas.issukau lambda zonda ir ...ten spaudimas is jo skyles vare gal 3 bar. net su tokia skyle jau vaziuot pradejo zimiai geriau.tada katalizatorius shnai(o ten jie kazkokia dvigubi "two ways katalizators").ir viskas!vaziuoja dabar kaip reikia.