Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Sau 2025, 20:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Bir 2005, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
IMHO galima ir matuoja... pagal TIS i L-zondo (priesh katalizatoriu) vieta isukamas manometras ir testuojama... normaliai neturi virshyti 1.5 psi arba 0.1 bar... o jei yra 2 psi (0.14 bar) ir daugiau, tai gaunasi shiknos kamshtis ir reikia ar katalizatoriu keisti arba kazhkur kazhkas uzhsikimshe (pvz.: kahzkas pripurshke macroflekso i dulintuva)...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 09 Bir 2005, 13:52 
  
 
 
O bmw centre pasakytu kazin?Kaip tik antradieni i Krasta ASC diagnostika varau daryti.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2005, 10:54 
  
 
 
sveiki visi :) ,na va ,jau arteja pabaiga darbu su mano varikliu.buvo vat kas:
tepalo siurblis del kazkokiu priezasciu pasidare nesandarus,t.y. praleisdavo dali tepalo per savo korpusa.ivyko taip ,kad neustekdavo spaudimo sutepimui viso variklio(bet tepalo davikliui uzteko :twisted:,kad nerode nieko! ).nukentejo indiklai,nes alkuninis velenelis jau pradejo trinti virsutini ju sluoksni-bobita.is akies matesi ,kad ten, kur alkuninis lietesi su indiklais buvo duobutes ir pazeistas sluoksnis,o dulkes is sito sluoksnio nusesdavo ten,kur buvo maziau trinties ir pasidare toks savotiskas sluoksniukas,kuri nesunkiai nukrapsciau nagais(idomu,ar variklio priedai pvz.XADO panasaus principo?).vat tas sluoksnis man is stabde varikli.
meistriukas sako kad man ,galima sakyt, pasiseke ,nes alkuninis dar nespejo perkaisti ar nusidrozti.laiku zodziu klina gavo variklis :) .jau vakar gavau visu indiklu komplekta ,tai pirmadieni pradesim remontuoti.tik reiks dar tepalo siurbli patikrint po remonto,kad vel tas pats neatsitiktu.

o katalizatoriu is kvapo ir akies nenustatisi ,geras jis ar blogas-tik matuojant spaudima kolektoriuje.bmv kolektoriai turi specialios "zaglushkes" ant kelniu,tai issukus galima isukti manometra ir tikrinti.
as nesenai viena forda remontavau,tai uzsiknisau.tai valit ,tai nivalit.ir taip sutampa dar:ka nors surandu ,ka reiktu remontuoti,sutvarkau -vaziuoja kaip zveris.galvoju,na va ,as saunuolis.po puses dienos vel grizta!ir t.t.
tada kylo man mintis ,kad tai katalizatorius kaltas.issukau lambda zonda ir ...ten spaudimas is jo skyles vare gal 3 bar. net su tokia skyle jau vaziuot pradejo zimiai geriau.tada katalizatorius shnai(o ten jie kazkokia dvigubi "two ways katalizators").ir viskas!vaziuoja dabar kaip reikia. :)


StandartinėParašytas: 29 Bir 2005, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
o gal meistriukai paaiskino kodel ten taip idomiai su kompresija buvo, is pradziu, pries remonta?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2005, 13:24 
  
 
 
vasja rašė:
sveiki visi :) ,na va ,jau arteja pabaiga darbu su mano varikliu.buvo vat kas:
tepalo siurblis del kazkokiu priezasciu pasidare nesandarus,t.y. praleisdavo dali tepalo per savo korpusa.ivyko taip ,kad neustekdavo spaudimo sutepimui viso variklio(bet tepalo davikliui uzteko :twisted:,kad nerode nieko! ).nukentejo indiklai,nes alkuninis velenelis jau pradejo trinti virsutini ju sluoksni-bobita.is akies matesi ,kad ten, kur alkuninis lietesi su indiklais buvo duobutes ir pazeistas sluoksnis,o dulkes is sito sluoksnio nusesdavo ten,kur buvo maziau trinties ir pasidare toks savotiskas sluoksniukas,kuri nesunkiai nukrapsciau nagais(idomu,ar variklio priedai pvz.XADO panasaus principo?).vat tas sluoksnis man is stabde varikli.
meistriukas sako kad man ,galima sakyt, pasiseke ,nes alkuninis dar nespejo perkaisti ar nusidrozti.laiku zodziu klina gavo variklis :) .jau vakar gavau visu indiklu komplekta ,tai pirmadieni pradesim remontuoti.tik reiks dar tepalo siurbli patikrint po remonto,kad vel tas pats neatsitiktu.

o katalizatoriu is kvapo ir akies nenustatisi ,geras jis ar blogas-tik matuojant spaudima kolektoriuje.bmv kolektoriai turi specialios "zaglushkes" ant kelniu,tai issukus galima isukti manometra ir tikrinti.
as nesenai viena forda remontavau,tai uzsiknisau.tai valit ,tai nivalit.ir taip sutampa dar:ka nors surandu ,ka reiktu remontuoti,sutvarkau -vaziuoja kaip zveris.galvoju,na va ,as saunuolis.po puses dienos vel grizta!ir t.t.
tada kylo man mintis ,kad tai katalizatorius kaltas.issukau lambda zonda ir ...ten spaudimas is jo skyles vare gal 3 bar. net su tokia skyle jau vaziuot pradejo zimiai geriau.tada katalizatorius shnai(o ten jie kazkokia dvigubi "two ways katalizators").ir viskas!vaziuoja dabar kaip reikia. :)


Kokiam tu cia mieste darbuojiesi?Man irgi galetum katalika paziureti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery