Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Lap 2024, 22:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1234 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 83  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.18
Pranešimai:
54
Automobiliai:
E36
kiek domejausi jei gerai pamenu abudu warikliai iki 100 isibegeja per 8 sekundes todel idomu man ar tai tiesa ar ne nes zadu pirkti automobili dar neapsisprendziu ar su tuo 125kw ar 141 kw :s


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.11
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E39 525 97'
ir as dabar ieskau bet ziuriu i silpnesnius. o del gerumo tai draugas turi 323 95 metu tai patare geriau pirkt 325, nes geriau sake traukia


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6968
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Ovka rašė:
ir as dabar ieskau bet ziuriu i silpnesnius. o del gerumo tai draugas turi 323 95 metu tai patare geriau pirkt 325, nes geriau sake traukia

325 senesnis, 323 naujesnis, tai geriau ziuret 328 :)


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Andrius S. rašė:
325 senesnis, 323 naujesnis, tai geriau ziuret 328 :)

Va, labai teisingas pastebėjimas, ir čia jau nekils klausimų, kuris geresnis ar geriau traukia. :)


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.11
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E39 525 97'
ka galit pasakyti apie 2,0i varikli?


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6968
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Ovka rašė:
ka galit pasakyti apie 2,0i varikli?

6 cilindrai eileje, 24 voztuvai. Ryja kaip du su puse, traukia kaip viens astuoni :)
Nu jei variklis tvarkingas tai gerai.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
bondas rašė:
kiek domejausi jei gerai pamenu abudu warikliai iki 100 isibegeja per 8 sekundes todel idomu man ar tai tiesa ar ne nes zadu pirkti automobili dar neapsisprendziu ar su tuo 125kw ar 141 kw :s


del to isibegeja abu vienodai kad reduktorius kitoks pas 125kw trumpesnes pavaros


StandartinėParašytas: 02 Spa 2010, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6968
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
_minde_ rašė:

del to isibegeja abu vienodai kad reduktorius kitoks pas 125kw trumpesnes pavaros

sakai? nu dar karta pagalvok dabar ir vel pasakyk :)


StandartinėParašytas: 02 Spa 2010, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Norėjo mus visus apgauti. :)
Pas 323i reduktoriaus perdavimas yra mažesnis, nei pas 325i, pavaros bus ilgesnės.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2010, 09:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
na zinau, kad pas 328 perdavimas 2.91 o pas 325 3.15, siaip kazkas cia diskutavo anskciau apie ta dalyka minejo jog perdavimas skiriasi del to isibegejimas vienodas. Nes 125kw ir 141kw manau lygiai nesibegetu jei neperdavimas :) , kas turite 323 pasakykite tada koks perdavimas :?


StandartinėParašytas: 02 Spa 2010, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
_minde_ rašė:
na zinau, kad pas 328 perdavimas 2.91 o pas 325 3.15, siaip kazkas cia diskutavo anskciau apie ta dalyka minejo jog perdavimas skiriasi del to isibegejimas vienodas. Nes 125kw ir 141kw manau lygiai nesibegetu jei neperdavimas :) , kas turite 323 pasakykite tada koks perdavimas :?

Aš turiu, jau aprašiau aukščiau, kaip yra. Perdavimas pas 323i tiek pas 328i yra vienodas 2,93. I=41:14=2,93.
O Tu galvoji, kad 323i nuo 325i skyrėsi vien tik reduktoriaus perdavimu, jei taip, tai stipriai klysti. :wink:


StandartinėParašytas: 02 Spa 2010, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
daug kuom skiriasi variklis su vanosu jau ir tt., kuom tik idomiai cia su tais 125kw ir 8s isibegejimu vienodu :)


StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
325i - 8s,. 323i - 8s, 328i - 7.3s.
Tavo 2l tikrai į 7s netilps nebent atlikta kažkokių pakeitimų. Gamintojo duomenys yra tikri ir sena mašina nebus greitenė ;)

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Galiu paaiškinti, kodėl 323 įsibėgėja vienodai per 8 sec. kaip senesnis 325, nors ir 323 reduktoriaus perdavimas mažesnis (pavaros ilgesnės) ir variklio galia mažesnė. Kažkada mane šis klausimas labai kankino, nes negalėjau apsispręsti, kurį variantą pirkti - 323/325/328.

Akys prašviesėjo patyrinėjus šiuos Prakalėjo įdėtus straipsnius:
viewtopic.php?f=28&t=33297&hilit=+palyginimas+328+palyginimas+voki%C5%A1kai

Nors palyginimas vokiškai - tačiau sukimo momento diagramos visiems aiškios. Sukimo momento kreivė pas 323 prie žemų apsukų žymiai pranašesnė nei senojo 325. Iš esmės ji prilygo 328 kreivei (žemuose sūkiuose). Tą suvokus, žymiai paprasčiau rinktis - miesto sąlygomis dėl sukimo momento žymiai pranašesni yra m52 motorai. Jų pagreitis nuo 1 - 4 tūkst. rpm geresnis.

Pavyzdys, kad būtų lengviau suprasti: senasis 325 turi 141 kw. Naujasis 328 - 142 kw. Atrodo galia vienoda, tačiau sukimo momento kreivė:
- pas 328 pranašesnė nuo 1000 rpm iki 5300 rpm (142 kw/ 5300 rpm);
- pas 325 pranašesnė (arba apyligė) nuo 5300 rpm iki 5900 rpm (141 kw/ 5900 rpm);
Kadangi 325 išlaiko sukimo momento kreivę geresnę šiek tiek ilgiau, jis arklio galiomis supanašėja su 328. Bet tas supanašėjimas tik nuo 5300 rpm..... Galima sakyti 325 vienodai "eina" su 328 nuo 5300 rpm.

Lyginant 328 su 323 ir 325 sukimo momento kreives:
- pas 323 sukimo kreive labai panasi kaip pas 328 nuo 1000 - 3500 rpm (va cia 325 ziauriai atsilieka);
- nuo 1000 iki 3500 rpm 323 vaziuoja taip kaip 328. Šiame diapozone 325 atsilieka. Dėl geresnio sukimo momento m52 vairuotojams nereikalingas toks didelis reduktoriaus perdavimas kaip pas 325, todėl jis pas 323 ir 328 modelius yra mažesnis.
- prie 3950 rpm 323 modelis pasiekia savo 245 nm. 325 modelis tuos pačius pasiekia prie 4200 rpm. Tačiau iki šio taško 323 yra atlikęs didesnį darbą dėl geresnės nm kreivės ir turi didesnį greitį dėl reduktoriaus perdavimo.
- nuo 4200 rpm 325 niutonmetrų kreivė geresnė. Tačiau jam iki AG piko liko nei daug nei mažai - tik 1700 rpm (141 kw/ 5900 rpm);
- nuo 4200 rpm 328 pasidaro tikra raketa. Iki tol vaziaves kaip 323, prie 4200 sugeneruoja 280 NM!! ir jis skrenda :D. Be to nepamirškite, 328 (manau lygiai tas pats su 323) 100km/h pasiekia 2 bėgiu. Aš su savo 328 prie 2 bėgio redline pasiekiu 110 km/h. Spėju pas 325 reikalinga 3 pavara???

Šios pasakos reziume:
- 325 daugiau panašesnis į sport car'ą. Trumpesnės pavaros, AG maksimumas aukštesniuose sūkiuose. Tačiau dėl tų pačių priežasčių tam kad važiuotų reikia daugiau "gręžti". Todėl sąnaudos didžiausios tarp lyginamų modelių.
- 323/328 daugiau daily car'ai. Ilgos pavaros, visas sūkio momentas sufokusuotas žemoms apsukoms. Reiškia mažiau reikia "gręžti", kad važiuotų. Dėl to ekonomiškesnės mašinos.

Čia pateikta nuomonė - asmeninė patirtis. Išvedžiojimai patiekti neakcentuojant Vanos naudingumo (kuris aišku irgi prisideda). Visa tai privedė prie to, kad nuspirkau 328.

The end. :D

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
dar faktas, kad gamykloje visada uzmeta rezervo, pvz kuro sanaudas paraso truputi didesnes nei gali pasiekt is tikruju.
gal ir su begejimusi taip pat :)

_________________
...nes tai BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1234 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 83  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery