Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Rgp 2019, 14:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Sau 2010, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.10
Pranešimai:
286
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 520d 12'
ex E60 530d 04'
ex E46 320d 04'
ex E39 530d 99'
ex E34 525i 90'
ex E30 318i 87'
prei to pacio:)
man su varikliu viskas tvarkoj, nekaista nors 3 valandas vietoj vasara gali palikt. Sparnuote galiu uzkurus sustabdyti su ranka. Meistras keite vandens pompa ir sako termomova nusprogus, reikia keisti. Is kur jis nusprende ir kokie galejo buti to pozymiai. Noriu issiaiskint, nes galvoju ar meistrui tik darbo netruksta:)))))


StandartinėParašytas: 14 Sau 2010, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
4082
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
B_M_W rašė:
prei to pacio:)
man su varikliu viskas tvarkoj, nekaista nors 3 valandas vietoj vasara gali palikt. Sparnuote galiu uzkurus sustabdyti su ranka. Meistras keite vandens pompa ir sako termomova nusprogus, reikia keisti. Is kur jis nusprende ir kokie galejo buti to pozymiai. Noriu issiaiskint, nes galvoju ar meistrui tik darbo netruksta:)))))


jei termomova buvo gatava, tada turejo dazniau dirbti kondiskes ventiliatorius, kuris stovi priekyje, jis atlieka apsaugine funkcija, jei termomova nusilpsta.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2010, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.10
Pranešimai:
286
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 520d 12'
ex E60 530d 04'
ex E46 320d 04'
ex E39 530d 99'
ex E34 525i 90'
ex E30 318i 87'
nu kol kondiskes neijungdavau, tol jinai nedirbo, nes truputi lietesi i suluzia apsauga, tai girdedavau kada ji dirba ir dirbdavo jinai tik kondiskei ijungtai.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2014, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Sveiki. Niekaip nebesusitvarkau su ausintuvu. Pakeiciau viska, skysti, termostata,pompa, ir net nauja termomova uz 100euru. Ir vistiek pasilus iki darbines temperaturos ji beveik pastoviai uzia. Sistemoj oro nera viskas ok, slangos normoj. Temperatura 94-99c. Kada ji uzia as prarandu galios ir nemalonus garsas. Ausina reikia nereikia... Tad, kas dar gali itakoti toki padidejusi jautruma? Radiatorius gal?? Kiek zn darbine temperatura apie 100c yra norma. Kur ieskot dar slieku?


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2014, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tai ji visada sukasi, ar esi tikras kad termomova suikabine?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 09:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
ShypaZ, tai gal tau nuo dyzelinio motoro termomova ikiso??? ji turetu anksciau susikabinti nei benzininiu motoru
pas mane siom dienom auksciau 92*C temperatura nepakyla nei smaukantis po miesta nei autostradoj (530da)


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Pirkau pagal koda.tau gerai o man nesvarbu karsta ar ne kai pasiekia darbine temp. Visada sukabina. Tas pats daros ir su sena org mova pasirodo bereikalo pirkau dabar jai nebezinau ka daryt. Keist radiatoriu nesinori is lempos. Jauciu isvada kad motoras del kazko overheatina. Nors daugiau 99c nepakyla ir slangos normoj, vadinas per galva nepucia irgi...idomu kur ras oficialiai darbines temp. Normas??


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
Pirkau pagal koda.tau gerai o man nesvarbu karsta ar ne kai pasiekia darbine temp. Visada sukabina. Tas pats daros ir su sena org mova pasirodo bereikalo pirkau dabar jai nebezinau ka daryt. Keist radiatoriu nesinori is lempos. Jauciu isvada kad motoras del kazko overheatina. Nors daugiau 99c nepakyla ir slangos normoj, vadinas per galva nepucia irgi...idomu kur ras oficialiai darbines temp. Normas??



Trumpą patarimą "su barzda" duosiu tau: pasitikrink katalizatorius (ar yra, ar neužsikišę).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Jie yra. Ar uzsikise nezinau kaip patikrint. Salta masina eina kaip vejas karsta ne...ir uzia pastoviai


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
termostatas atsidaro prie 92 laipsniu. prie tokio karscio variklio temperatura gali buti (ir yra) siek tiek aukstesne. pvz pas mane termostatu atidarymo temperatura 88 berods, o ant skydelio rodo 92 ir pastoviai po variklio uzgesinimo el. ventiliatorius dar "dapucia".

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Cia pas dyzeli?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kas pas dyzeli? speju tave domina tavo variklio duomenys, tai ir parasiau kad tavo termostatas turi atsidaryti prie 92 laipsniu. o toliau jau apie save, apie dyzeli ....

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Nu supratau. Zodziu mistika niekas nesusidures. Teks paskutini nekeista komponenta radiatoriu keist ir ziuret kas bus :/

Beje kaip patikrint ar neuzsikimse katalizatoriai?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
Beje kaip patikrint ar neuzsikimse katalizatoriai?


Reikia temperatūros matavimo įrangos, kai kurie servisai, kurie tuo užsiima, turi turėti, pabandyk kreiptis į tiuningo kontoras rimtesnes. Esmė kame: užsikimšusiame katalizatoriuje (kalbame apie benzinus), arba katalizatoriuje, kuriame išdegė tinklas, varikliui dirbant vyksta kuro degimo procesai, dėl ko pakyla katalizatorių ir automatiškai išmetimo sistemos temperatūra, dėl ko kyla temperatūra variklio skyriuje, pirmiausia į tai reaguoja termomova. Teko susidurti su tokiais atvejais. Nesakau, kad čia tavo atvejis, bet tik sakau, kad tokie dalykai egzistuoja.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2014, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
31
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Einoras R. rašė:

Reikia temperatūros matavimo įrangos, kai kurie servisai, kurie tuo užsiima, turi turėti, pabandyk kreiptis į tiuningo kontoras rimtesnes. Esmė kame: užsikimšusiame katalizatoriuje (kalbame apie benzinus), arba katalizatoriuje, kuriame išdegė tinklas, varikliui dirbant vyksta kuro degimo procesai, dėl ko pakyla katalizatorių ir automatiškai išmetimo sistemos temperatūra, dėl ko kyla temperatūra variklio skyriuje, pirmiausia į tai reaguoja termomova. Teko susidurti su tokiais atvejais. Nesakau, kad čia tavo atvejis, bet tik sakau, kad tokie dalykai egzistuoja.


Gera info, dekui. Bandysim istestuoti. Tik aisku reikia rast normalius zmones kurie supranta ir zino normatyvus kad vien pagal temperatura nuspresti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery