Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F30 ir F31 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Kov 2017, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Zmogau, pasakiau visa esme kaip yra. Vazineju su e90 3 su virsum metu. Pirma buvo variklis n47d20a su kuriuo pravaziavau tikrai nemazai. Tuo tarpu kol su juo vaziavau keiciau 2 kartus grandine. 1 karta pas meistra, kita karta kai buvo bmw recall'as ir keite for free. Buvo jau nemazai pravaziuota, sakau nemokama pasikeisiu, blogiau nebus. Atlaike gal 70-100k ir prasoko grandine, pasekmiu nereikia pasakot.
Toliau buvo idetas n47d20c variklis su kuriuo vazineju metus laiko. Buvo pirktas su +-50k km(30k myliu). Nuvaziuota su juo jau virs 100k, tai reziume 150k km. Grandine caksi nejuokingai..

Visa sios diskusijos esme yra ta, kad variklio grandine ir jos komponentai yra ant durniaus padaryta. Prancuzu forume bmwone yra labai didele tema sukurta apie 500puslapiu butent apie n47 varikli ir timing chain problemas. Nezinau kaip su b47 bet visa n47 serija nevykus, jaigu su masina ketini pravaziuot 200k ir daugiau.

Ir kaip sakai tau juokinga, isivertini rizika ir panasiai, taip rizika ivertinta viskas ok ne pirmi metai vazinejama zinomos problemos ir niekas nedejuoja kad kazkas ten labai blogai ar pans. Tiesiog pats faktas yra aiskus. Tai va kolega ;)


StandartinėParašytas: 12 Kov 2017, 02:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.05
Pranešimai:
16
Automobiliai:
F10 520 13'
F30 320 13'
E39 530 99'
Bet tai mes skirtingas šiek tiek mašinas vertinam. E90 ir F30. Aišku, iš esmės tai tik kėbulas, bet ir metai ne mažiau svarbūs. Gi visur ne veltui rašomi 2011 kovas berods, kad nuo tada ale jau išspręsta buvo grandinių problema. Bet kadangi F30 išėjo 2012, tikėčiau, kad pirmieji modeliai vis tiek galėjo turėti (ir tikrai turėjo) tų problemų, nes varikliai galbūt dar senesni buvo dedami. Bet sakau, maniškis F30 buvo 2012 vasario gamybos, nors registracija pirma tik 2013 sausį, tai realiai irgi buvo abejonių, ar nebus bėdų su timing chain'u, bet 130 000 pravaziuota ir nieko, jokio garselio, nieko. Aišku, rida nėra kosminė, bet kaip jau minėjau, nežinia kas per 50 000 km gali nutikti.

O dėl pačios grandinės, tai aš kiek irgi skaičiau, tai didžiausia problema ne garndinėje, o žvaigždutėje, kuri ir suėda grandinę taip greitai. Bet čia irgi, nėra vienos tiesos, vieni taip kalba, kiti kitaip. Aišku, abydna būtų, jeigu reiktų keisti, bet kiek įmanoma, darau viską, kad neprireiktų, bet čia nieko negali daugiau padaryti, nei keisti tepalus dažniau, nei rekomenduoja ir pilti kokybiškus. Visi kiti patarimai, tokie kaip "nesmaugti, kol šaltas variklis" ir pan. neaišku kiek yra realus ir t.t.

O dėl rizikų ir įsivertinimo - nieko asmeniško, tiesiog iš pradžių taip nuskambėjo :)


StandartinėParašytas: 12 Kov 2017, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Nieko viskas ok. Del metu, tai kaip minejau antrasis variklis n47d20c yra 2013metu gamybos. Jo gamybos pradzia berods nuo 2010-2015.

Siap kalbant apie zvaigzdes tai pastebejau idomu dalyka, kad kodai vienodi bet matyt jos skirias kazkuom. Oem kodas identiskas visu tiktai salia jo iskaltas dar vienas skaiciukas 3;4;5 tai as itariu cia revizija. Kuo skaiciukas naujesnis tuo zvaigzde labiau patobulinta.Bet cia vel gi tik mano itarimai.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2017, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.05
Pranešimai:
16
Automobiliai:
F10 520 13'
F30 320 13'
E39 530 99'
Dėl žvaigždžių - gali būti. Aš irgi esu girdėjęs, kad jos buvo tobulintos, bet labiau per metalo lydinį berods, kad šiek tiek pakeitė sudėtį, kad neėstų taip grandinės. Kiek tame tiesos - nežinau.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2017, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
N47 ir N57 islaike tas pacias technologijas, yra visu sistemu aprasymai RU kalba....
Image
is kitos puses BMW Group neapsimoka, kad JUS vazinetumet tuo paciu auto 10metu be remonto, patikimumas pasibaige su E39.....


StandartinėParašytas: 13 Kov 2017, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
BigMan rašė:
Nieko viskas ok. Del metu, tai kaip minejau antrasis variklis n47d20c yra 2013metu gamybos. Jo gamybos pradzia berods nuo 2010-2015.

Siap kalbant apie zvaigzdes tai pastebejau idomu dalyka, kad kodai vienodi bet matyt jos skirias kazkuom. Oem kodas identiskas visu tiktai salia jo iskaltas dar vienas skaiciukas 3;4;5 tai as itariu cia revizija. Kuo skaiciukas naujesnis tuo zvaigzde labiau patobulinta.Bet cia vel gi tik mano itarimai.


Pas pirmuosius f10 2d tai tikrai trukineja servise stovejo su trukusia


StandartinėParašytas: 29 Kov 2017, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Ziuriu pfg kiek kas ka bekalbetu bet vistiek atsiranda tokiu su roziniais akiniais prisiskaite bullshito apie situ varikliu ale isprestas broblemas ir tt. Viskas ka skaitot apie tobulinimus yra didele [CENZŪRA] kruva. Keiciu as tas grandines tiem eFam ir 14-15 metu ir taskosi ten viskas lygiai taip pat kaip pas pirmus 07 metais isejusius N motorus.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2017, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
o kodel niekas nemini geruju N47 cp.4.1 kuro siurbliu, megsta jie susigrauzti del sudinos konstrukcijos/medziagu kokybes ir visa kuro sistema nuo a iki z reikia keisti, kartais ir prie 100kkm, bmw centre 5000-6000eur saskaita


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Tai jei dal labiau gilintis i n motoru kokybe ir ilgaamziskuma tai grandines problema sakyciau yra maziausia, tiek kuro siurbliai tiek vakumo pompos zudancios teplo siurblius, "patobulintu" sklendziu ašys nutruke ir nueja pas stumoklius i svecius ir tt. Ten galima vardint be galo viska, tumpiausias ir tinkamiausias apibendrinimas tai motorai pagaminti is popieriaus nu gal nevisai popieriaus sakykim kartono.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
o kas idomiausia, kad masinu su sitais varikliais, turbut, netoli puses visu seriju bmw dyzeliu vazineja tu metu, po 5-10m bus vargo vakariene, nes nebus jau sveiku varikliu like


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
O blokas trunkantis? Dar nkeks nesusidures? ;-)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
siomka rašė:
o kodel niekas nemini geruju N47 cp.4.1 kuro siurbliu, megsta jie susigrauzti del sudinos konstrukcijos/medziagu kokybes ir visa kuro sistema nuo a iki z reikia keisti, kartais ir prie 100kkm, bmw centre 5000-6000eur saskaita

Klysti. Cp4.1 BMW dar laiko gan ilgai, bet vw/audi varikliuose va tikrai mėgsta ties 200k uzsilenkt ir čia jau faktas kaip blynas, o BMW kiek rečiau. Pats atvariau su cp4.1 350k matė ir žalios ir normalios ir važiavo.

O siap kaip arunka sakė aitie varikliai yra gaidziu gaidys ir nereik tu rožinių akinių. Va įdomu kaip su b48 varikliais nes asmeniškai neteko girdet, kad būtų trukus kažkam..o siap ką domina yra prancūzų forumas bmw-one tai ten labai daug diskusijos apie n47 timing chain problemas ir daug naudingos info. Pasiskaitykit.

Beja pastebėjau, tarkim su velenelio žvaigždėm. Kodas oem vienodas tik šalia būna skaičius. 2,3,4 tai tie skaičiai reiškia patobulinima. Nzn ar kas atkreipė į tai dėmesį.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
E36Coupe rašė:
O blokas trunkantis? Dar nkeks nesusidures? ;-)

Blokas trukt netruks, bet jaigu per stebuklą atlaiko 500k issivaiksto gilzes.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
BigMan rašė:
Klysti. Cp4.1 BMW dar laiko gan ilgai, bet vw/audi varikliuose va tikrai mėgsta ties 200k uzsilenkt ir čia jau faktas kaip blynas, o BMW kiek rečiau. Pats atvariau su cp4.1 350k matė ir žalios ir normalios ir važiavo.

O siap kaip arunka sakė aitie varikliai yra gaidziu gaidys ir nereik tu rožinių akinių. Va įdomu kaip su b48 varikliais nes asmeniškai neteko girdet, kad būtų trukus kažkam..o siap ką domina yra prancūzų forumas bmw-one tai ten labai daug diskusijos apie n47 timing chain problemas ir daug naudingos info. Pasiskaitykit.

Beja pastebėjau, tarkim su velenelio žvaigždėm. Kodas oem vienodas tik šalia būna skaičius. 2,3,4 tai tie skaičiai reiškia patobulinima. Nzn ar kas atkreipė į tai dėmesį.

Nieko tie siurbliai nelaiko, yra ju ne vienas modelis, vieni geriau kiti blogiau laiko, nors is esmes jie visi praktiskai vienodi, pats turiu 123d su 166kkm ir siurbliui ragai, paemiau kita naudota su 40kkm rida rankose kelis kartus prasukus kad atitaikyt aseles ispjova i zvaigzde girdejosi keistas spyruokles garsas issiardau atsirade ibrezimai nuo 2 apsisukimu, tai cia metalas? Aisku idejus dirbo 5min kol jam buvo visiski ragai. Apskritai rida 166kkm, dpf uzsikises, tepalais apibeges per greitas jungtis, smagratis jau pradeda barsket, visas isiurbimas iki voztuvu koses sluoksniu apsineses, tragedija ten ne variklis patikimumo klausimu


StandartinėParašytas: 30 Kov 2017, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
BigMan rašė:
Blokas trukt netruks, bet jaigu per stebuklą atlaiko 500k issivaiksto gilzes.

500k sitam varikliui gali tik prisisapnuoti :)
Image

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery