Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2020, 14:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 868 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Gru 2016, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
109
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Su adapteriu 195 EUR (laidas-164+adapteris-31) . Seni modeliai nebegaminami. Cia ibs laidas jungiamas per 2 adapterius. Man elektrikas sujunge graziai laidus (sulitavo, su kazkuo uzlyde) per viena adapteri. 2 adapteris (2 laidai) kainuoja virs 16 EUR.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
27
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Pas mane ant E39 530D, 2001m, matuojant prie akumo ant laisvų nieko nesujungus krovimas būna 13,9 , kai sujungi visą elektronika ir šviesas nukrenta iki 13,4. Klausimas ar čia ne per silpnai krauna?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
33
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Panasu, jog viskas čia OK. Šiaip paieškok TIS'e kaip reiktu ivertinti generatoriaus darba, bet iprastai tai matuojama sujungus atitinkamus el.prietaisus, bet prie tam tikru variklio sukiu (gal 2000rpm).


StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
27
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Kas tas TIS'as visų pirma ? :D Tai kaip suprantu padidėjus variklio sūkiams krovimas taip pat dar turėtų padidėti?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
33
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Taip, krovimas visgi turėtų būti apie 13,9-14,3 prie betkokiu sukiu (tam skirtas krovimo reguliatorius), tik kai tu sujungi visa elektra, o variklis sukasi vos 700-800rpm, generatoriui nebeuztenka apsisukimu, ko pasekoje kraunama mazesne itampa, pakelus apsukas, turetu viskas atsistoti i normos ribas.
p.s. gali buti, jog krentant apsukoms, krovimo itampa bus mazesne (cia vien del to, jog krovimo reguliatorius "nespeja" tvarkytis su besikeiciancia itampa), bet laikant vienodas apsukas, itampa neturi sokineti (nebent ijungtum avarini :D)

p.s. čia eina kalba apie E39. E60 su IBS jau kitoks krovimo algoritmas, ir ten normalu, jeigu kraunama 13,8-15v (priklausomai, nuo akumuliatoriaus išsikrovimo būklės, temperatūros ir t.t.)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2017, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
41
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Dabar DDE uzregistruotas 90Ah akumas, noriu nusipirkti Varta Silver Dynamic 12V/110Ah/920A. Gal yra vilnieciu galinciu man viska sukoduoti?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2017, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.19
Amžius:
42
Pranešimai:
88
Miestas:
Baznytkaimis
Automobiliai:
E61 525D AT 2004 - Ex
E61 530D AT 2007
virgis.bb rašė:
Laidas pakeistas. Viskas tvarkoje ir krovimas susitvarke iki 15.0-15.1.

TAi su krovimu pas tave ne viskas tvarkoje. Per didelis krovimas irgi nera sveika.
Pries 2 savaites pasikeiciau generatoriaus rele. Susitvarke.

_________________
Paziurekit i Grazuli ir suprasit, kuo uzaugus buvo lemta tapti anekdotu herojui Petriukui.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
109
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Kiek cia skaiciau, tai AGM akumuliatoriaus su IBS ir turi buti toks krovimas!


Paskutinį kartą redagavo virgis.bb 23 Sau 2017, 21:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Sveiki,
Ar nieko neatsitiks jeigu istrauksiu akumuliatoriu nakciai pakrauti? 2008m 520d


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
109
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
O tai kas gali atsitikti?


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
33
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Atsitiks - laikrodį ir datą teks nusistatyt iš naujo. Na ir kuro sąnaudos nusimuš :)


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.06
Amžius:
32
Pranešimai:
120
Automobiliai:
e60 530d
Del krovimo irgi pastebejau kad AGM akumui ir pas mane krauna 14.9v - 15.1v galvojau perdaug pajungiau ctek mxs10 prie akumo kraut be termo daviklio garaze kur buvo temp apie nuli tai rode 14.5v. Tik ijungus termo davikli iskart pakilo iki 14.9v tai sakyciau normaliai krauna masina. Ziema galbut daugiau sektiek krauna del salcio.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2017, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
41
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Kaip ismatuoti sroves nuoteki su ijungta signalizacija? Kaip cia kazkas ir rase, nuemiau minusini laida nuo akumo ir tarp jo ir akumo minusines klemos pajungiau multimetra, nustaciau amperu matavima, jei signalizacijos neijungiu, viskas OK, uzmigus masinai rodo 0.05 - 0.06 A. Bet kai tik ijungiu signalizacija arba net raktu uzrakinu masina, pradeda kazkas skleisti garsus (spragseti) priekineje paneleje bei po kapotu ir signalizacija kaukia su pertraukomis. Ar sis matavimo budas paprasciausiai netinka matavimui su ijungta signalizacija ar cia jau ir yra pozymis, kad signalke kreivarankiu pajungta? Problema pas mane ta, kad naujas AGM akumas idetas pries keleta dienu, o po nakties itampa ant neuzvestos auto buna 12.1 - 12.2 V.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2017, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
e90 320 '06
dyrix rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti: BMW E61
Pagaminimo metai:2007
Variklis:3.0 xd 173 kW

Buvo senutis orginalus akumas (taip taip, vis dar), bet artėjo paskutinioji, net jei naktį -5, ryte sunkiau kurdavosi.
Prasiklausinėjau (Eoltas, Tanagra ir pan.) kokio man reikia, tai visi pasiūlė 2 tipų, paprastą 110Ah ir 95Ah AGM.
Kadangi pas mane buvo AGM, tai tokį ir užsisakiau.
Buvo akumas BMW 90Ah 900A
Nusipirkau Bosh S5 A13 95Ah 850A (EN).
Idėjo man jį patikimas žmogus, prijugė prie kompo ir...kiekvieną kartą vos įkišus raktą į spynelę iš karto išmeta auto ant keltuvo ir rašo "increased battery discharge" o užkūrus ir laikas būna --:-- nuresetintas.
Netinkamas akumas, meistras neatliko darbo iki galo, ar dar kas blogiau?



Sveiki, pas mane identiška bėda, identiški automobiliai. Pakeistas akumas iš originalaus, į irgi gerą, AGM, bet po pakeitimo rytais vis erorras kad per didelė iškrova akumuliatoriaus, o vieną rytą iš vis laikas nusiresetinęs buvo. Akumas iš tiesų nenusėsta, suka puikiai, generaturius krauna gerai, akumas visada pakrautas (žiūrėjo elektrikas). Krastoj diagnostika 120e, apsimoka ten varyt, ar kažkokių patarimų turit, ar geriau jau iškart tas laidas nusipirkt ir bandyt laime?


StandartinėParašytas: 20 Vas 2017, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1551
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pakeites akumuliatoriu atlikai jo registracija???
Prikabintas failas:
AGM.pdf [319.69 KiB]
Atsisiųsta 909 kartus(ų)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 868 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery