Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 23:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 213 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
donce258 rašė:
Manuala paskaityk geriau, neispeja sita masina del zvakiu neveikimo, tau cia dega nes lb greit sukiesi

o kam manualas? čia gi nieko nėra daugiau nei žiguly...


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
nu čia yra tokių teorijų, kad jau atseit atidarius duris vairuotojo tas žvakes turėtų kaitint, bet galiu tiek pasakyt, kad net po kelių minučių tarp atidarymo ir degimo įjungimo vistiek meta Preheating įspėjimą.
Antra, tas preheating nebūna pastovus ,dėl to ir abejoju, ar nebus jau kažkuri žvakė į pabaigą.

PS rėlė nauja, tvarkinga.


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
o tu dar daugiau pagalvok, kaip čia tie bmw inžinieriai padarė, kas ir ką reiškia, bet neduok dieve neatsiversk ir nepaskaityk manualo, nes nu gi čia ne cool,


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
esme kad klaidu nebus, jos tik dde kompe saugomos, bet cheko ner del zvakes, ta spirale islenda priklausomai nuo temperaturos, ir kaip greitai kuri masina isedes i ja, atsirakink isesk, suskaiciuok iki 15 ir manau nebus simbolio, pas mane nebuna, cia gal ir variklio kompo programos versija itakoja tai, tikrai nzn. ista raso kad lemputes intervalas tik skiriasi nuo ausinimo skyscio temp, gali degti nuo puse sekundes iki 2.7s

Cituoti:

Function
The glowplug control unit communicates with the DDE control unit via the bit serial data interface.

The required heating output is determined by the DDE control unit on the basis of the following operational parameters:

Coolant temperature

Vehicle voltage

Two other operational parameters determine the point at which glowplug function is activated and deactivated:

Engine speed

Injection volume

The DDE control unit transmits the heating request to the glowplug control unit via the bit serial data interface. The glowplug control unit puts the request into effect by activating the glowplugs by means of a pulse-width modulated signal. In addition, the glowplug control unit sends diagnostic and status information back to the DDE control unit.

Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.

Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.

After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.

Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.

Troubleshooting
The DDE control unit monitors communication with the glowplug control unit. In the event of a fault on the bit serial data interface, the DDE control unit stores the following fault code:

4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface

The glowplug control unit monitors activation of the individual glowplugs and is able to detect the following faults and store them for each glowplug:

Short circuit to earth

Break

Excess temperature output stage

If the glowplug control unit detects a fault, it reports it to the DDE control unit which stores the fault in its fault memory.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2017, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Masina e60 lci 520d. Diagnostika rodo jog neveikia visos pakaitinimo zvakes.Atrodytu kad glow plug control unit nuejes butu bet kuriasi puikiai tiek salta tiek silta. Ar gali taip buti problema su pakaitinimo zvakemis. O gal pas kita meistra diagnostika reiketu pasidaryti? Any suggestions ? ačiū


StandartinėParašytas: 03 Sau 2017, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
paklydesvejas rašė:
Diagnostika rodo jog neveikia visos pakaitinimo zvakes.

paklydesvejas rašė:
Ar gali taip buti problema su pakaitinimo zvakemis.

:? net pasimeciau

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 03 Sau 2017, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
DmK rašė:

:? net pasimeciau

Jo as irgi pasimeciau. Zinau kas buna kai zvakes neveikia. Masina sunkiai kuriasi salta. Variklis purtosi is pradziu kol truputi pasyla. Bet faktas tas kad simptopu nulis o diagnostika rodo visai ka kita.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2017, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Prie tokios temperatūros, dar ir Dubline, niekas ten nesupurto išvis. Common rail gali drožt iki kokių -15 kursis jei akumas gyvas ir kompresija dar gera be jokių žvakių.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2017, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.14
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E61 530 '09
sveiki

Mašina prie -19 kuriasi, nesipurto ir t.t.
Nekeista niekad nei rėlė nei žvakės

Klausimas:
Ar reikia profilaktiškai pakeisti rėlę ir visas žvakes, ar tik žvakes? Ar verta daryti diagnostiką ir tikrinti veikiančias/neveikiančias?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
36
Pranešimai:
480
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
F07 530d 10
Jeigu prie -19 kuriasi reiskias viskas tvarkoj nesuk kiausu


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
kajus rašė:
Jeigu prie -19 kuriasi reiskias viskas tvarkoj nesuk kiausu

Aš tai sakyčiau nėr pas JĄ kiaušų. Nors teoriškai sukt gali.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.14
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E61 530 '09
:lol: :lol: taiklus pastebėjimas


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 16:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tai o kabeli pajungti ir klaidas nuskaityti sunku? speju rezultatas butu greiciau, nei cia rasyneti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Duokit moteriškėms moterimis pabūt. Kabelius dar jungsis :D negana to, kad kiaušus suka..


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.14
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E61 530 '09
oij siaubas .... :D

man nėra sunku nuvaryti auto į diagnostiką. Bet ar duos man ką tas klaidų nuskaitymas, jei parodys,kad viena ar kita žvakė neveikia,jei mašina pas mane 2,5m, prieš tai gyveno Italijoj, faktas,kad nei anksčiau, nei aš nekeičiau tų žvakių.

Dar kartą kartoju klausimo esmę:
Ar reikia profilaktiškai pakeisti rėlę ir visas žvakes, ar tik žvakes nepaisant to, kad ir prie didelio minuso auto vedasi gerai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 213 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery