Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
48
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Kratto rašė:
Kuro baka as visa diena vakar tikrinau. buvau issiemes reaktyvini siurbli, visa issardziau, nieko neiprasto nepamaciau, o ten ner kam ir gest. Man tik labai keista kad kuras su inercija gryzta atgal i baka, tarsi ji kazkas stumtu arba trauktu atgal i baka, lyg slegis uzsilaikes kazkur butu, nors degimas isjungtas. Siurbliukas po sedyne dirba tyliai, ramiai, kaip ir anksciau buvo. O del bake esancio siurbliuko nezinau - sakau ka maciau kai tikrinau, vienaip sujungus kuro lygis kilo, atvirksciai sujungus - krito.

Kokiu numeriu galetu but pazymeti tie voztuvai nurodytame pav.?


http://tis.bmwcats.com/doc1062058/

cai viskas aprasyta ir atbulinis vostuvas pazimetas 6 nr

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
tai jauciu griztamas bus, kai nuorina sistema, vistiek buna kazkiek sistemoj slegio o uzgesinus, jeigu griztamas neveikia, likes slegis isstumia link bako kura


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.11
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E46 318d, E39 530d
tauciuxxs rašė:
tai jauciu griztamas bus, kai nuorina sistema, vistiek buna kazkiek sistemoj slegio o uzgesinus, jeigu griztamas neveikia, likes slegis isstumia link bako kura


Tai reiktu tada keist visa reaktyvini siurbli? https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/1999/05 Nr. 7?

O kaip tada paaiskint toki reiskini, kad net ir uzvedus kuras tiekiamas kartu su oru (o kartais ir be), vakar prastovejo uzvesta apie 10min, oras su kuru visa laika ejo pro slangele iki siurblio. Vis tiek realus gryztamo kuro voztuvo gedimas? Ir keista, kad savaime uzgeso bevaziuojant, oro pritrauke. Dar bandysiu apeit reaktyvini siurbli pajungus atskira zarnele i magistralini ir kita zarneles gala i kuro baka.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ten toks jausmas kad pridirbta kas bake, arba sulauzita, arba pajungta ne taip kaip priklauso. vamzdeliai nuo senumo labai trupus darosi. patikrink savo bako siurbli normaliai, paziurek ka jis pucia is bako, o ne maitinima jam vietoje padavinek.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.11
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E46 318d, E39 530d
Su pajungimu viskas gerai, nuo pirkimo 2 menesius atvazinejau, nieko nelieciau, buvo ramu, tvarkinga. Ok, dabar del bake esancio siurblio. jo paskirtis tik is vienos bako puses i kita perpumpuot kura? Jeigu kuro uzpilta virs 30 litru tai jis nieko neitakoja?

Buvau nuemes nuo po sedyne esanciu siurbliu zarneles (tiek kaires tiek desines puses), magistralinis atjungas, degima ijungiu, isijungia bake esantis siurblys, kuras nedabega iki zarneliu, tai cia viskas ok, taip ir turetu but?

Paskutini karta kai ziurejau tai kairej pusej kuro buvo daugiau negu desinej (elektrinio bake esancio siurblio pusej). Teoriskai taip ir turetu but?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
skaityk tema.

viskas blogai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 21 Vas 2016, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.02
Amžius:
25
Pranešimai:
21
Miestas:
Jurbarkas
Skype:
anuskevicius.matas
Sveiki, gal kas pakonsultuos dėl E39 2.5 TDS. Įdomu, kaip su tais siurbliais? Ar dažnai jie genda, kokios kainos naujo siurblio, restauracijos kainos? Ar tas reaktyvinis siurblys čia yra brangiausias iš tų dviejų siurblių? Gal galit kas plačiau...

_________________
Dar jaunas, nepykit :)


StandartinėParašytas: 21 Vas 2016, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
gedimai su laiku nekinta, ir nereikia sakyti kad temos senos ir panasiai ..... paskaitom.
tau ne apie reaktivini reikia galvoti, o apie asks. ar cia is galvos rasai ale tik rasyti?
viskas remontuojasi, kaina iveikiama.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 21 Vas 2016, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.02
Amžius:
25
Pranešimai:
21
Miestas:
Jurbarkas
Skype:
anuskevicius.matas
DmK rašė:
gedimai su laiku nekinta, ir nereikia sakyti kad temos senos ir panasiai ..... paskaitom.
tau ne apie reaktivini reikia galvoti, o apie asks. ar cia is galvos rasai ale tik rasyti?
viskas remontuojasi, kaina iveikiama.



Vakar ir šiandien perskaičiau turbūt kokius 200 puslapių įvairiausių temų apie E39. Mane domina kainos siurblių tiek naujo, tiek restauruojamo, kiek supratau tame pagrindiniame siurblyje yra plundžerinė dalis bei elektrinė, kokias funkcijas atlieka plundžerinė ir elektrinė?? Tai kokios kainos plundžerinės dalies ir elektrinės?? Domina dabartinės kainos, o ne prieš 3, ar daugiau metų buvusios.

Jei dabar netikslu tai aš nežinau ką parašyti dar. :roll:

_________________
Dar jaunas, nepykit :)


StandartinėParašytas: 21 Vas 2016, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
paskambink ir paklausk: http://dizrida.lt/lt/kontaktai.htm
860141190 Juozas. weksmas kaune.
http://www.varikliodiagnostika.lt/kuro- ... u-remontas pasakys tau aiskiai negu cia rasinesi


StandartinėParašytas: 22 Vas 2016, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.02
Amžius:
25
Pranešimai:
21
Miestas:
Jurbarkas
Skype:
anuskevicius.matas
Nors ir nedegė sužinot tų kainų, bet susižinojau. Pilnas siurblio perinkimas - 150 eurų, mechaninys siurblys su įdėjimu 180-200 eurų pasirinkt dar gali ko nori, ar ekonomikos, ar daugiau greičio..... Na man kainos prieinamos jeigu tokios, taigi laukit gegužės mėnesį manęs su E39 :-k

_________________
Dar jaunas, nepykit :)


StandartinėParašytas: 27 Sau 2017, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.10
Amžius:
40
Pranešimai:
56
Miestas:
ISPANIJA
Automobiliai:
E46 320d '00
Tai dabar, jei galima konkreciau, kuri tu siurbli keutei? Detale nr1 ar detale nr7. As jau pakeiciau detale nr1 vienas, nes kai tas siurbliukas nusprogo, tai neuzvedziau masinos net su pilnu baku. Dar beda tokia, kad ardydamas radau, jog prie to siurblio jau buvo kisti nagai. Klausimas kaip issiima tas siurbliukas nr7? Ar jis su tom dviem slangom turi issiimti? Jei taip, kur jas atjungti, kurioj vietoj ju ieskoti pajungtu desnej bako pusej? Nepanasu, kad jos tiesiog bake permestos i kita puse ir viskas. Is kart dekoju.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2017, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
dargunai, tu cia MatasAnu klausei? zynute metu senumo, o MatasAnu paskutini karta buvo prisijunges pernai balandzio menesi. idomus zmones :-k
apie koki automobili kalba eina, tema 5er, parase E46. ten truputi skirtingai isdestimas bake.
bet kokiu atveju cia rasi paveiksliuku ka ir kaip traukti http://tis.bmwcats.com/

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 22 Kov 2017, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
ex BMW E30 320 1988.
ex BMW E34 525i 1991.
ex Audi C4 A6 1.9tdi 1996.

BMW 525D 2002
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo Giulietta 1.75 tbi 2012
Sveiki,

Automobilis BMW 525D 2002m. Šiai dienai neturiu galimybės prisijungti prie PC, todėl klausiu: Jau kurį laiką auto trukčiodavo važiuojant iki 2000 apsukų, lengvai spaudžiant gazą, traukos irgi lyg mažoka būdavo. Virš 2000 viskas OK. Kuriasi puikiai, ant laisvų dirba puikiai, nedūmina. Šiandien trukčiojimas dar labiau suintensyvėjo, ant laisvų pradėjo drebėti variklis, važiuoti tapo nelabai įmanoma. Apsukos nešokinėja, gazo davus, darbas variklio išsilygna. Ar gali būti kaltas magistralinis siurbliukas po sėdyne, ar vis dėl to tas, kuris bake? Ar galima kaip patikrinti ( ūkiškai :) ), nepasijungus kompo?


StandartinėParašytas: 22 Kov 2017, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
nei tas nei tas. purkštukai greičiau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery