Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 04:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.16
Pranešimai:
6
Sveiki, gal galetumet patart/padet sudet pliusus ir minusus abieju masinu? Skaiciau daug apie siuos variantus bet niekur neradau sulyginimo. Planuoju per menesi nuvaziuoti maziausiai 1500km, kartais iki 2000. Suprantu kad islaikymas nebus pigus bet gal vienai ar kitai jis bus zenkliai didesnis?

740d maziau valgo bet labai jau visi gazdina su taisymas turbinu ir t.t. nes visko po du pilna. O 740i situ problemu kaip ir neturi nors apie 4.4 variklius irgi atsiliepimai ne visu geriausi (duju det neplanuoju). Kapitalinio remonto nebijau nes pasiliksiu ja ilgam. Kuri man tarnaus istikimiau?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
dujas detum i 740i ar ne?

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.16
Pranešimai:
6
jogis rašė:
dujas detum i 740i ar ne?


Nelabai, kiek ziurejau reikia nemazai nuvaziuot kad atsipirktu gera iranga teisingai?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
tada nera ka lyginti, jei planuoji auto turet ilgai ir sukti po 20-30k km i metus, nes i 740i nepripilsi. sakau taip todel , nes renkiesi toki modeli, tai turbut finansai riboti , na arba tu labai myli E38.

normalios dujos kainuos na grubiai 5k. atsipirktu per 2 metus tikrai, pagal tavo kilometrazo plana. Jei visgi detum, o tai butu gana protingas finansinis sprendimas galim tada ir palyginti.

normalus 740i ( cia apie pre facelift aisku nekalbam) kainuos 4-6k euru. su komplektacija, nesupuvusiu kebulu (o jie puna ir net labai), neuzmustu salonu ir islaikytu originalumu, nemustas (bent stipriai). Su varikliais problema, bet kapitalkes sakei nebijai. 80% kad nusipirksi plakanciais Vanos, nes jie plaka visiem be isimciu (liga. baisi), jei neplaka reiskia buvo remontuoti, nu arba paimsi su 100k rida. restauravimas 1000-1500lt su siuntimu ( usa or Uk or else, kainos panasios). grandiniu kompletas su sliauzikliais ir itempejais bus apie 2000lt, plius darbas, o tokiam dar ne bet kur degima pastatysi, tai garaziuko kainom neskaiciuok( sitai nera butina, jei rida nedidele, bet netolygus darbas ir dauguma variklio pravalu buna butent del sudilusiu sliauzikliu, ypac didziojo) tarpiniu komplektas iki 500, o keisi tikrai , nes V8 pamyzt per jas megsta. tai cia tokia samatele pasiruost varikli eksploatavimui iki ledinio 5-7 metam i prieki. tepalai zvakes filtrai blablabla cia dumb knows. suma gaunasi.

740d kainuos panasiai , tie patys 4-6k eur. atsirestauruot turbinas ir purkstukus bus nuo 2500lt. grandiniu keist netikiu kad reiks, cia ne benzas. daugiau apie jo remonta pakomentuot negaliu, nes nei tvarkiau nei zinau.


Pros and cons:

740d. niutonai veza, bet lyginti su 740i jis nevalina. dyzelio ryja daug, o ziema mieste tai ir labai daug. patikimesnis, ko gero. na dyzeliai jau taip sukurti. garsas ciulpia, su 740i cia nera ka ir lygint. tiketina, kad bus geresnes komplektacijos. islaikymas (servisai) siek tiek pigesnis nei 740i. cia kalbama be rimtu remontu jau.

740i. Valit =D> . garsas =D> sanaudos dideles, bet su duju iranga vaziuoja pigiau, o ilgas distancijas zymiai pigiau nei 740d. islaikyt brangoka, daug tepalo, daug antifryzo, zvakes keiti praktiskai su kas antru tepalu keitimu, vien jos rimtos firmos nuo 300lt uz komplekta ( cia jei su dujom). na ir cia benzas, ziemos jam nebaisios, vaziavimo komfortas didesnis.


rinkis pats. jei man reiketu rinktis ar 740i ar 740d, rinkciaus 740i, bet nepirkciau, nes yra toks geris kaip 750i :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.16
Pranešimai:
6
jogis rašė:
tada nera ka lyginti, jei planuoji auto turet ilgai ir sukti po 20-30k km i metus, nes i 740i nepripilsi. sakau taip todel , nes renkiesi toki modeli, tai turbut finansai riboti , na arba tu labai myli E38.

normalios dujos kainuos na grubiai 5k. atsipirktu per 2 metus tikrai, pagal tavo kilometrazo plana. Jei visgi detum, o tai butu gana protingas finansinis sprendimas galim tada ir palyginti.

normalus 740i ( cia apie pre facelift aisku nekalbam) kainuos 4-6k euru. su komplektacija, nesupuvusiu kebulu (o jie puna ir net labai), neuzmustu salonu ir islaikytu originalumu, nemustas (bent stipriai). Su varikliais problema, bet kapitalkes sakei nebijai. 80% kad nusipirksi plakanciais Vanos, nes jie plaka visiem be isimciu (liga. baisi), jei neplaka reiskia buvo remontuoti, nu arba paimsi su 100k rida. restauravimas 1000-1500lt su siuntimu ( usa or Uk or else, kainos panasios). grandiniu kompletas su sliauzikliais ir itempejais bus apie 2000lt, plius darbas, o tokiam dar ne bet kur degima pastatysi, tai garaziuko kainom neskaiciuok( sitai nera butina, jei rida nedidele, bet netolygus darbas ir dauguma variklio pravalu buna butent del sudilusiu sliauzikliu, ypac didziojo) tarpiniu komplektas iki 500, o keisi tikrai , nes V8 pamyzt per jas megsta. tai cia tokia samatele pasiruost varikli eksploatavimui iki ledinio 5-7 metam i prieki. tepalai zvakes filtrai blablabla cia dumb knows. suma gaunasi.

740d kainuos panasiai , tie patys 4-6k eur. atsirestauruot turbinas ir purkstukus bus nuo 2500lt. grandiniu keist netikiu kad reiks, cia ne benzas. daugiau apie jo remonta pakomentuot negaliu, nes nei tvarkiau nei zinau.


Pros and cons:

740d. niutonai veza, bet lyginti su 740i jis nevalina. dyzelio ryja daug, o ziema mieste tai ir labai daug. patikimesnis, ko gero. na dyzeliai jau taip sukurti. garsas ciulpia, su 740i cia nera ka ir lygint. tiketina, kad bus geresnes komplektacijos. islaikymas (servisai) siek tiek pigesnis nei 740i. cia kalbama be rimtu remontu jau.

740i. Valit =D> . garsas =D> sanaudos dideles, bet su duju iranga vaziuoja pigiau, o ilgas distancijas zymiai pigiau nei 740d. islaikyt brangoka, daug tepalo, daug antifryzo, zvakes keiti praktiskai su kas antru tepalu keitimu, vien jos rimtos firmos nuo 300lt uz komplekta ( cia jei su dujom). na ir cia benzas, ziemos jam nebaisios, vaziavimo komfortas didesnis.


rinkis pats. jei man reiketu rinktis ar 740i ar 740d, rinkciaus 740i, bet nepirkciau, nes yra toks geris kaip 750i :)


Dekui labai uz issamu atsakyma! Meile is pirmo zvilgsnio, dar nuo tada kai mazas bumeri ziurejau :D. Taip finansai nera neriboti, antraip imciau koki M kasdien vazinetis o 730d jau per daug nevalit... Noriu patogios, dideles ir ne sraiges masinos kurios nereiktu cackint ant tiek ziauriai kaip M, o 750i kiek suprantu ir priklauso sitai kategorijai ir bus daug reiklesne?

P.s. Duju baliona pastoviai pildyt reikia ir dar vietos uzima nemazai?..


Jau priskaiciau graziu istoriju apie 750 :D Geriausiai turbut tokia pirkt jei 5k i metus nuvaziuoji..


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 08:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
jogis rašė:
jei man reiketu rinktis ar 740i ar 740d, rinkciaus 740i, bet nepirkciau, nes yra toks geris kaip 750i :)


Geras2014 rašė:
Jau priskaiciau graziu istoriju apie 750 :D Geriausiai turbut tokia pirkt jei 5k i metus nuvaziuoji..


Ir kuo jau 750i/iL reiklesnis? Taip, visko po du, einamasis aptarnavimas šiek tiek brangesnis bus. Bet iš esmės variklis pats patvaresnis, atkrenta VANOS bėdos, važiuoklė praktiškai tokia pati, bei dažnu atveju ir komplektacija pilnesnė, ypač jei kalbant apie FL modelį.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 09:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
Geras2014 rašė:

P.s. Duju baliona pastoviai pildyt reikia ir dar vietos uzima nemazai?..


Jau priskaiciau graziu istoriju apie 750 :D Geriausiai turbut tokia pirkt jei 5k i metus nuvaziuoji..


o tai salerkos ar benzo bako nereikia pildyt? :) vietos bumerio bagazinej ten tiek, kad :shock: pas mane buvo 60ltr balionas, ne zapaskes vietoj, tai org kilimas ant jo graziai uzsimeta, nei ten kas matos nei ka, o vietos lieka tikrai daugiau nei kokio E39 bagazinej. nereik bijot to 750. komplektacijom tai ten jie kosminem buna. ir varikliai tai tikrai geresni nei m62, aisku keista, kodel SOHC :shock: pats galvoju kazkada greitu metu gryzti prie E38, ir tai tikrai bus 750 :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 09:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
imciau 740d ir galvos nesukciau :D


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Didziausias 740d minusas, tai kad jei pareis turbinos ir elektroninis ju valdymas, bus hemarojus konkretus.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
Bavaras rašė:
Didziausias 740d minusas, tai kad jei pareis turbinos ir elektroninis ju valdymas, bus hemarojus konkretus.

nu jei pareis tai pareis, susitvarkai ta hemaroju ir vaziuoji toliau, nieko ner nesutvarkomo


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
Ramunis rašė:
imciau 740d ir galvos nesukciau :D

tada manau geresnis variantas yra 730d

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
jogis rašė:
tada manau geresnis variantas yra 730d

kodel 730d ? jei temos autorius renkasi is 740d ir 740i


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.16
Pranešimai:
6
Exeed rašė:



Ir kuo jau 750i/iL reiklesnis? Taip, visko po du, einamasis aptarnavimas šiek tiek brangesnis bus. Bet iš esmės variklis pats patvaresnis, atkrenta VANOS bėdos, važiuoklė praktiškai tokia pati, bei dažnu atveju ir komplektacija pilnesnė, ypač jei kalbant apie FL modelį.


Skaiciau ne vienoi vietoi kad E32/E38 750 buvo stipriai nevyke ir net nuo nauju zmones po 50k myliu jau beveik masina nusipirko. Nors kitur skaiciau kad ten nesamone..

Matau pats toki turi, gal busi prasukes jau koki 30k km?

Cituoti:
imciau 740d ir galvos nesukciau :D


Kodel manai geriau?


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Geras2014 rašė:
Skaiciau ne vienoi vietoi kad E32/E38 750 buvo stipriai nevyke ir net nuo nauju zmones po 50k myliu jau beveik masina nusipirko. Nors kitur skaiciau kad ten nesamone..

Matau pats toki turi, gal busi prasukes jau koki 30k km?


Na kuo šie modeliai nevykę, tai niekaip nesuprasiu. Kaip ir bet koks kitas automobilis reikalauja išlaidų, priežiūros, priežiūros. Teisingai prižiūrėti kainuoja nepigiai, faktas. Bet prieš tokį modelį įsigyjant reikia tai žinoti ir nusiteikti. O jei viską tik 'kuo pigiau' daryti, tai aišku, kad vien tik bėdos lįs ir nebus malonumo važiuojant.

30k km neprasukau, nuo vasaros dar tik maždaug 4k km padariau.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 17 Spa 2014, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
jogis rašė:
740d. niutonai veza, bet lyginti su 740i jis nevalina. dyzelio ryja daug, o ziema mieste tai ir labai daug. patikimesnis, ko gero. na dyzeliai jau taip sukurti. garsas ciulpia, su 740i cia nera ka ir lygint. tiketina, kad bus geresnes komplektacijos. islaikymas (servisai) siek tiek pigesnis nei 740i. cia kalbama be rimtu remontu jau.

740i. Valit =D> . garsas =D> sanaudos dideles, bet su duju iranga vaziuoja pigiau, o ilgas distancijas zymiai pigiau nei 740d. islaikyt brangoka, daug tepalo, daug antifryzo, zvakes keiti praktiskai su kas antru tepalu keitimu, vien jos rimtos firmos nuo 300lt uz komplekta ( cia jei su dujom). na ir cia benzas, ziemos jam nebaisios, vaziavimo komfortas didesnis.

740d garsas lievas ? :o turejau viena, tai garsas buvo tikrai labai geras, ant laisvu dyzelis, o uzmynus riaumoja kaip v8 benzas, tikrai garsas labai patiko, pirkau as ji su pabirusia turbina ir uz ledine naud org kita sumokejau virs 200eur ebay.de, pasikeiciau ekstremaliom salygom ant lauko kieme prie +30 silumos ir isdeginau tepalus is duslintuvo per kokias 4val. uzsidejau numerius ir isvaziavau, buves savininkas pamates tai gavo soka, nes jam uz ta remonta paprase 700eur, turbinos ten tikrai nieko ipatingo, pakeitei, jei subiro ir tuo viskas pasibaigia, priejimas, aisku, pakankamai tragiskas (bent jau paciam ant kiemo keiciant :D ) o daugiau be pakaitinimo zvakiu nzn kas ten gali pabyret, purkstukai? pakeiti naujus antgalius ir uzmirsi, zinoma nereikia pirkt su 400kkm rida, nes prie tokiu ridu pradeda viskas birt, tik uzkliuvo man tas dalykas, kad jis isibegeja iki 100 leciau nei E39 3.0d automatas :mrgreen: bet sita buga galima cipavimo budu pasalinti, nepamenu ar pas E38 yra tas, bet pas e65 4.0d yra kolektoriuj sklendes kazkokios, kuriu valdymo varikliukas buna nusprogsta, bent jau esu tokiam tvarkes kazka su tom sklendem, nepamenu tiksliai ka, jei ne v8 garsas, tai rinkciausi 3.0d +cipas, jei galvojant apie benza be duju, tai dyzelis +cipas geresne alternatyva, del garso ispjauni katalizatorius kazka padarai su duslintuvu ir bus tas garsas, nors man ir su katalizais buvo geras, be to dar pas dyzeli min kokie 4kg katalizu yra, tai dar virs 1000lt ant modu lieka :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery