Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 04:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Vakar prie bokalo isikalbejom apie classic ir ne tik kebulo restauravimo darbus. Zodziu reikalas tas, kad nei vieno musu tarpe neatsirado kuris butu smeliaves automobili, visu automobiliai megavosi cinko voniomis. Nors restauratoriu pas mus forume ne kazka, bet restauruotu masinu ziurek ir pirstu neuzteks. Tad dabar jus man durnam paaiskinkit viena dalyka. Procesas tipo turetu atrodyt taip... pazeistu vietu virinimas, smeliavimas, padengimas kokia antikorozine danga arba siaip gruntavimas na ir dazymo darbai? :roll: Viskas cia kaip ir suprantama, bet noreciau sulaukt keletos nuomoniu kurie su tuom susidure ir tada padiskutuosim toliau, nes vakar realiai palikau chebryte sedet su daug apmastymu... :)

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
Apie smeliavima yra daug nuomoniu, cia tiesa rasi tik pats isbandes :) Didziausias smelio minusas, kad jo lieka rudziu porose ir uzgruntavus/ uzdazius po kurio laiko gali iskelti. to sprendimas dali po smeliavimo deti ant vibro plokstes, bet jei tai visas kebulas ka tada? Antras minusas jei smeliuojana plona skarda ja lengva pazeisti-isbanguoti, pridaryti skyliu. Trecias minusas, kad automobilio bent jau vaziuokle turetu but isrinkta, nes po smeliavimo to smelio buna visur, net ir pacio triusikuose :D Dar kiti teigia, kad smeliavimas pakeicia metalo strugtura ir poto greiciau rudyja, bet cia manau moksline fantastika :) Smeliuoti ar ne reiktu rinktis pagal situacija. O eiga butu kazkas tokio: jei baisus kebulas, smeliavimas, gruntavimas epo gruntu, virinimas, siuliu apliejimas lydmetaliu, tada vel epo gruntas, glaistas,gruntas, kontrolinis dazymas, kasiaku surinkimas ir tikrasis dazymas. Kitu vietu duno, slenksciu zodziu kur reikia antikorozijos: susitvarkius su siulem iskart epo gruntas, akrilinis, dazai (kiti net lakuoja) ir kazkokia tai danga tepama ar purskiama priklauso nuo noru, galimybiu ir butinumo :) Berods nieko nepraleidau.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Iš man kontoros pastebėjimas toks ( blogasis :( ) - smeliuojant rūdys užplakamos, tokiu būdu jos nepašalinamos.
Kiek teko domėtis, tai geriausias būdas panaikinti rūdis yra cheminis jų apdorojimas. Tokiu būdu skystis patenka net ir į mažiausius tarpelius ir jas naikina. Kokia chemija geriausia - neatsakysiu, neradau dar vieningos nuomonės tuo klausimu.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
Tas tai taip, pas amerikonus esu kazkada mates filmuku visa kebula merkia i volia, chemija isgrauzia viska, dazus, antikorozines medzegas zodziu imerkia tik isrinkta o istraukia po paros plika metala poto dar i kita vonia merkia, bet manau pas mus tokiu bajeriu nera ir greitai tikrai nebus :(


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Cinkuoja lenkuose, bet karštuoju būdu, tai :(

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
Ten gal ir cinkuoja po visko, bet pradziai tai viska nugrauzia kazkokiu sarmu poto matyt ji neutralizuoja, bet efektas nevaikiskas :) pries merkiant atrodo dar gant gyvas kebulas tik parudyjes o istraukia reti.Karstu budu tai nebent koki rema ar vaziuke.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Kas vyksta kai automobilis merkiamas i vonias nedomina, procesa mates, naudojes ir t.t. Vakar pagrinde del ko kilo diskusija, kad pagal mane visu pirma automobilis turetu but smeliuojamas, o tada tik virinamas, nes didesne tikimybe rast bepradedancius formuotis rudziu zidinius, ko praktiskai neimanoma pastebet kai automobilis vis dar su dazu sluoksniu nekalbu jei auto buvo dazytas kelis kartus... Kitas dalykas, ka daryt nusmeliavus, jei as turiu zmogu kuris gerai smeliuoja taske A, o auksiniu ranku zmogus, suvirintojas Petras, dirba taske B? Taip parastai imu ir vezu? Pliko kebulo salytis su oru, dregme ir t.t. :roll:

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Aš nesmėliuočiau visai. Nei prieš nei po. Kodėl - atsakiau pirmiau.
P.s. čia mano tokia nuomonė

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
:cry: Cheminis budas naudojamas po mechaninio isikisimo... ir naudojant vien tik chemija pasislepusiu rudziu zidiniu nepamatysi. :roll:

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2013, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
G1ntas rašė:
Kas vyksta kai automobilis merkiamas i vonias nedomina, procesa mates, naudojes ir t.t. Vakar pagrinde del ko kilo diskusija, kad pagal mane visu pirma automobilis turetu but smeliuojamas, o tada tik virinamas, nes didesne tikimybe rast bepradedancius formuotis rudziu zidinius, ko praktiskai neimanoma pastebet kai automobilis vis dar su dazu sluoksniu nekalbu jei auto buvo dazytas kelis kartus... Kitas dalykas, ka daryt nusmeliavus, jei as turiu zmogu kuris gerai smeliuoja taske A, o auksiniu ranku zmogus, suvirintojas Petras, dirba taske B? Taip parastai imu ir vezu? Pliko kebulo salytis su oru, dregme ir t.t. :roll:

Pasiskaityk ka parasiau... Po smeliavimo eina EPOKSIDINIS GRUNTAS, poto tik virinimas. Jei smeliuojama kokioj normalesnej imonej jie dazniausiai tau ir atiduoda jau nugruntuota. Epoksidinis gruntas kaip teigiama yra nelaidus dregmei, netgi orui, va tau cia ir yra kuo puikiausia apsauga. Virinti pries smeli sakyciau neprotinga, nes po smelio greiciausiai vel reiks virint, atsiras nauju skyliu, pasidarysi dviguba darba.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2013, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
G1ntas rašė:
:cry: Cheminis budas naudojamas po mechaninio isikisimo... ir naudojant vien tik chemija pasislepusiu rudziu zidiniu nepamatysi. :roll:

Minejai esi bandes ta chemini buda, butu idomu placiau. Kur visas tas veiksmas vyko, nardinai visa kebula, kaip rezultatas, kiek +- tas reikalas kainuoja (pati procedura, be isrinkimo, transportavimo), kaip manai kai isbandes verta ar ne?


StandartinėParašytas: 22 Bal 2013, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Čia jau sakė, bet po smėliavimo reikia per kelias val. atitinkamai apdoroti. Nes kitaip bus dar blogiau - atidaro metalo poras, jos pradeda traukti drėgmę ir visogero.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2013, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Vaziavo i RU, maudesi vonioje visas kebulas, elektrolizes budu salinta senoji danga, naikintos rudys, pavirinta kur reikia ir atgal i vonia cinkavimui. Garantija 10 metu naudojant iprastinem salygom... Visas sitas malonumas jei gerai pamenu gavosi truputi virs 7 k.lt.

Julius P. rašė:
Čia jau sakė, bet po smėliavimo reikia per kelias val. atitinkamai apdoroti. Nes kitaip bus dar blogiau - atidaro metalo poras, jos pradeda traukti drėgmę ir visogero.


Kaltas, neuzskaiciau sitos vietos... :oops: Ir kelias valandas reiketu sutrumpint, nes po 10 minuciu jau turime danga kuri traukia visa blogi... Ir gruntavimas iskart po smeliavimo mano atveju netinka, del galimai blogos darbu kokybes, smelio dulkiu uzdengimas gruntu ir t.t.... Kol kas galvoje sukasi dvi mintys - fosfatavimas arba kazkokio tokio kas laikinai padetu apsaugot kebula ir ka galetu salyginai lengvai pasalinti pries automobiliui patenkant i dazymo kamera. :roll:

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2013, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.21
Pranešimai:
1
del merkimo i sarmus ir cinkavimo , as pats asmeniskai su dideliu entuziazmu susizinojau pacioj pradzioj kas ir kur man smeliuos ir uz kiek ( nuo 800 iki 3500lt priklausomai nuo esamu bituminiu ir panasiu dangu ant dugno ir posparniuose ,nuo esamu sluoksniu dazu ir glaistu), antras reikalas buvo antikorozija -pirma zinia buvo apie epoksidini grunta arba su cinko dalelem ,kaina nuo 35 iki 90lt uz 1ltr. ties tuo nesustojau ,nes prisiminiau draugo cinkuota audi, tada nusprendziu pasidometi cinkavimu , suzinojau begale ju budu taciau praktiskai visi yra skirti maziems gabaritams t.y iki 2m ilgio ir 0.5 metro plocio ir mazesniems iskyrus seniausia Karsto cinkavimo buda ( garantija viska atlikus technologiskai nuo 50iki 150 metu)ir juo kaip tik cinkuoje vilniuje zemuosiuose paneriuose ,1kg kaina ~1.80LTL su pvm, ( jie merkia i sarminia vonia o poto i cinko vonia ) ,tada atidaviau kebulistui kebula sutvarkyti ,pervirinti arkas ,slenkscius ir pan. atejus laikui smeliuoti nutariau viska pertikrinti , susiradau per forumus tokio Raimio smeliuotojo kontaktus vilniuje ir nupasakojau ko as noriu ir kad po smeiavimo vesiu kebua cinkuoti , jis man atsake taip , Karstas cinkavimas vyksta prie 460 laipsniu temperaturos pagal celsiju ir kebulas tiesiog issikraipys ( stogas ,galiniai sparnai , nekalbant apie dugna ) tada dar karta pasiskaminau i panerius ir perklausiau, jie taip pat atsake kad kebulo susikraipymo tikymybe labai didele nes skarda plona ir vonioje prie 460 laipsniu jai tektu prabuti nuo 2 iki 3val. perskaiciau ,kad mersedes gamykla isigyjo Termodifuzinio cinkavimo budo kamera ,radau Uab Koroza taciau ir ten man atsake kad kebulas susivartys nes prie 360-460 temperaturos metalui reiks isbuti apie 2,5val., taigi susinervinau ir palikau prie sudilusios geldos t.y. smelaivimo ir epoksidinio grunto . jei kas turi patirties su Karstu cinkavimu ir tikrai galite pasakyti kad kebulas kurio metalo storis yra apie pora milimetru nesusivartys prie pustukstantines temperaturos butinai atsiliepkite .


StandartinėParašytas: 14 Bal 2014, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Vakar apturejau vizita i siuolaikiskas dirbtuves. :) Kebulas nardinamas i chemija, nulupa dazus. Nuplauna. Kita vonia rudziu salinimas, vel kazkokia chemija. Kebulo plovimas. Apdorojimas pries gruntavima. Ir gruntavimas vel spec. vonioje. Dar vienas plovimas ir i orkaite. :) Vienuolika procesu, 9000 litu ir 10 metu garantija.

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery