Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 16:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bal 2013, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:06
Variklis:3.0
Degalai:D

Automobilis nupirktas, apie gedimą žinoma tik tiek kad galėjo būti nukentejes nuo vandens, vienintelis vandens pozymis aprasoje halogenai, daugiau niekur jokiu vandens zymiu. variklis dirba netolygiai yra vibracija, dumija sviesiais dumais, dumuose jauciamas dyzelio kvapas. Pamatavus kompresija 1-5 cilindruose 28-30 bar, 6 cilindre 25 bar, 6 cilindro pakaitinimo zvake salerkinuota (tik galiukas sausas). Pamaniau kad gali buti purkstukas, apkeiciau su kitu cilindru, suvedziau purkstuku korekcijas, problema vistiek pasiliko 6 cilindre. Pabandziau atjungti purkstukus, atjungus kito cilindro purkstuka situacija pagereja 6 cilindre, pagazavus taip pat pagereja, diagnostikos video

Gal turėtumėt kokiu ideju ką dar būtų galima patikrinti, ar jau laikas imti galva?

P.S. variklyje tik vienintele klaida


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: variklis dirba laisva eiga, ar normalios reiksmes?
bmw1.jpg
bmw1.jpg [ 64.29 KiB | Peržiūrėta 15668 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: variklis dirba laisva eiga
bmw cilindrai.jpg
bmw cilindrai.jpg [ 71.99 KiB | Peržiūrėta 15668 kartus(ų) ]
bmw3.jpg
bmw3.jpg [ 72.7 KiB | Peržiūrėta 15668 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 05 Geg 2013, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
esu isitikines 100% linkes 6- o cilindro svaistiklis. Man lygiai taip pat buvo.Kompresija mazesne dumijo baltai ypac saltas.keitaliojom purkstukus bet nieko.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2013, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Tu tikras kad tavo kmpresometras geras? pagal mane tai tau ten kompresijos per daug, pas situs variklius turetu buti ~18 bar


StandartinėParašytas: 05 Geg 2013, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
2004 metu trilitriniui tokia pati kompresija kaip jau rase temos autorius.bet del naujesnio motoro tai nznau.


StandartinėParašytas: 06 Geg 2013, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
TISe as irgi radau parasyta kad slegis 18 bar. Kompresiometras tai kinietis, pabandziau sulyginti su kompresorium ir kompresorius ir kompresiometras parode 8 bar slegi tai viskas kaip ir gerai.

Taigi po savaitgalio gedimo patikslinimas, uzvedziau varikkli be isiurbimo kolektoriaus, variklis nebesipurto dirba stabiliai ir manau pakankamai idealiai kaip be isiurbimo kolektoriaus, dingo dumijimas, purkstuku parametrai atsistojo i zalias zonas (tiesa 6 cilindre korekcijos reiksme gal +1,8)

Pastebėjau kad is intercoolerio ateina didelis dumu/garu srautas ir mano supratimu turbina pucia silnai, laisva eiga tarsi laikytum ranka prie adaros forkes :) jauciasi silpnas vejelis, daugmaz srautas matosi filmuke:


Nustaciau dumijimo saltini, nzn kaip vadinasi pavadinsiu ji alsuokliu, tai slanga kuri galvos dangteli sujungia su isiurbimo slanga, pro ja patenka visi garai/dumai i isiurbimo sistema, veliau jie degdami matomai isskiria dar daugiau dumu. kai si slanga numauta daug garu kyla ir per tepalo ilylimo dangteli, nuo variklio apsuku garu srautas galima sakyti nepriklauso lb panasiai garuoja ir laisva eiga ir prie 3000rpm. Jei ta alsuokli uzdengiu ranka tai po keliu sekundziu ten ussidaro slegis ir dumai/garai ispuciami daug didesniu srautu. Paziurejom ant 2007m 525 variklio uzdengus alsuokli slegis nesusidaro. Separatoriaus jokio nera.


P.S. turbina sukasi lengvai asele aukstyn zemyn kliba gal koki nepilna milimetra, pirmyn atgal nekliba.

Paklydesvejas, kokia pas tave buvo kompresija cilindre su linkusiu svaistikliu? Ar uzteko tik pakeisti svaistikli ar dar kazkas saugadinta buvo? Gal gali pasakyti kiek atsiejo remontas. Dar turiu plana chuligana per purkstuko skyle pasimatuoti virsutines/apatinies stumuokliu padetis, turetu pasimatyti jei svaistiklis kazkuriam nulinkes.


StandartinėParašytas: 06 Geg 2013, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Buvo apie 25-26 bar.skirtumas tarp sio ir kitu cilidru buvo apie 4-5 bar.Nuemus galva ir pamatavus stumokliu padetis sestas stumoklis buvo apie 2-3mm pasedes. Svaistikli radau uz 50e.nznau kiek pas jus LT kainuoja.Visumoj kainavo 600 euru.Niekas daugiau nebuvo sugadinta. Jau metai laiko praejo muo remonto bet masina vaziuoja puikiai


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Per purkstuks pamatavau stumuokliu padetis, 6 cilindro stumuoklis ~2mm zemiau :(

Paklydesvejas, kaip suprantu ta suma susidare uz remonto darbus, ar susirinko uz visokias tarpines, gumeles ir t.t? Ar reikejo iskelti varikli?


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Nesuk galvos del tu 2mm nepamatuosi ten tiksliai nes stumoklio pavirsius yra nelygus. Jei nuemus isiurbimo koloka dirba gerai reiskiasi bus beda sklendziu uzsidarymo sandarume arba egr voztuve gali jis buti prasidares arba jo vakumo valdymo voztuvas knisa prota.


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Na kad 5 pamatuoju ir visi rodo taip pat o vat 6-as 2mm zemiau, Arunai tai tu manai normalu, kad tiek dumu/garo eina i isiurbimo slanga. Tik vat as irgi nelabai suprantu kaip tu dumu/garo kiekis gali buti susijes su 2mm zemiau nusileidzianciu stumuokliu. EGR dirba, nuemes slanga kuri ateina is intercoolerio maciau kaip jis tai atsidaro tai uzsidaro.


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Kaip kaip, nedaspaudzia iki reikiamo spaudimo o tada kuras nepilnai sudega. Taip gaunasi dumas


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
aremigij rašė:
Per purkstuks pamatavau stumuokliu padetis, 6 cilindro stumuoklis ~2mm zemiau :(

Paklydesvejas, kaip suprantu ta suma susidare uz remonto darbus, ar susirinko uz visokias tarpines, gumeles ir t.t? Ar reikejo iskelti varikli?

suma gavosi su svaistikliu ir su tarpine ir tepalu uzpylimu.variklio neiskeldinejo . nueme karteri atsuko svaistikli ir per virsu iseme. Meistrai kalbejo kad nebedaug truko ir svaistiklis butu islendes ber bloka pasisveikint, mat jau ta skyle kur pirstas dedas issiplakusi buvo
p.s man irgi ispradziu sake kad egr grybauja.uzglusino - gal kiek ir pagerejo darbas bet galiausiai reikejo imt galva


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
EZH, pas mane dumijimo saltinis yra tepalo garai kurie patenka i oro paemimo slanga per alsuokli, jei sita slanga, su nuimtu isiurbimo kolektorium neikiek nedumija. Kaip ir rasiau paziurejom ant 2007 525 uzkimsus ta anga joks spaudimas nesusidaro pas mane uzkimsus ir palaikius po koki 7s paleidus su spaudimu iseina, vat tas man ir nelabai suprantama kaip 2mm zemiau esantis stumuoklis gali sudaryti ta slegi, nebent ten dar ziedai sugadinti.


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
42
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
aremigij rašė:
EZH, pas mane dumijimo saltinis yra tepalo garai kurie patenka i oro paemimo slanga per alsuokli, jei sita slanga, su nuimtu isiurbimo kolektorium neikiek nedumija. Kaip ir rasiau paziurejom ant 2007 525 uzkimsus ta anga joks spaudimas nesusidaro pas mane uzkimsus ir palaikius po koki 7s paleidus su spaudimu iseina, vat tas man ir nelabai suprantama kaip 2mm zemiau esantis stumuoklis gali sudaryti ta slegi, nebent ten dar ziedai sugadinti.

Stumoklis gal nebus trukes...


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
aremigij rašė:
EZH, pas mane dumijimo saltinis yra tepalo garai kurie patenka i oro paemimo slanga per alsuokli, jei sita slanga, su nuimtu isiurbimo kolektorium neikiek nedumija. Kaip ir rasiau paziurejom ant 2007 525 uzkimsus ta anga joks spaudimas nesusidaro pas mane uzkimsus ir palaikius po koki 7s paleidus su spaudimu iseina, vat tas man ir nelabai suprantama kaip 2mm zemiau esantis stumuoklis gali sudaryti ta slegi, nebent ten dar ziedai sugadinti.


Nusiramink tu del tu garu einanciu is alsuoklio, jie ten tiek ir turi eiti ir spaudimas turi susidaryti jei alsuokli uzkisi. Ne toj vetoj problemos ieskai. Jei variklis normaliai dirba be ismetimo kolektoriaus tai ieskok bedos jame.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Na jau nervas ima, pabandysiu vel viska surinkti ir ptikrinti, nes variklio ardyti nelabai noriu. Dar klausimelis, ar gali sia problema sukelti nepakankamai pucianti turbina, nes ismasciau taip, kad turbina pucia silpnai ir del to gaunasi dedele garo koncentracija ir mazai deguonies delto variklis pradeda negraziai dirbti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery