Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Rgp 2014, 05:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2011.05.01
Pranešimai:
44
Auto:
E61 525d
Diagnostika rado, kad dvi pakaitinimo žvakės nedirba. Greičiausiai rėlė, nes žvakės visos keistos. Bet meistras sako, kad to nepastebėsi iki kol nebus -20 C - ta prasme vesis labai gerai.

Na gal tai ir taip, bet mano galva, kad tai labai nesveika varikliui saltu oru - nepilnai sudeges dizelis kemsa turbina, agr voztuva, dpf filtrus ir pan., kol variklis užkaista. Kokie komentarai būtų ?


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2011, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2008.04.03
Amžius:
38
Pranešimai:
6022
Miestas:
Klaipėda
Auto:
e60 525xd M57N2 '08
nezinau tiksliai kaip ant e60, bet E39 jei pagaunama klaida pakaitinimas tuo paciu momentu atsijungia. o tai reiskai kad nebus pilno priespaleidiminio pakaitinimo ir visiskai popaleidiminio. ir nesvarbu kiek zvakiu nusprogo. klaida - pakaitinimas nutaukiamas.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2011, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2006.02.11
Pranešimai:
2434
Miestas:
Vilnius
Auto:
E83 X3, 3.5d, 07'
M-sport

ex - E61 525d, 04'
DmK rašė:
nezinau tiksliai kaip ant e60, bet E39 jei pagaunama klaida pakaitinimas tuo paciu momentu atsijungia. o tai reiskai kad nebus pilno priespaleidiminio pakaitinimo ir visiskai popaleidiminio. ir nesvarbu kiek zvakiu nusprogo. klaida - pakaitinimas nutaukiamas.


pas e60 tikrai taip nera, bet abejoju kad ir pas E39 taip bus :wink: Logikos visiskai sitam teiginyje nematau.. Sakykim salyginai be pakaitinimo sis dyzelis vedasi iki -8 laipsniu. Ir jei nors viena zvake butu perdegusi tai prie -16 jau visai neuzvestum. Zodziu arba vedasi arba eini pestute.. Bet taip nera. su perdegusia zvake tikrai uzkuria prie mineto ir didesnio salcio, nors variklis ir purtosi, kratosi bet jis vedasi... ne vienas pavyzdys buvo :wink:


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2011, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2008.04.03
Amžius:
38
Pranešimai:
6022
Miestas:
Klaipėda
Auto:
e60 525xd M57N2 '08
kokie dar pavyzdziai? buvo patikrinta su diagnostine iranga, 100% kad pakaitinimas nutraukiamas. istorija cia viewtopic.php?p=977032#p977032
pagavus klaida, kaitinimas nutraukiamas. kita kart vedus vel tas pats, bandoma pakaitinti, gaunama klaida ir pakaitinimas nutraukiamas vel. todel nuskaitant klaidas parodo tam tikra kieki klaidu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2011, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2006.02.11
Pranešimai:
2434
Miestas:
Vilnius
Auto:
E83 X3, 3.5d, 07'
M-sport

ex - E61 525d, 04'
Pagal tave gautusi taip: numire viena zvake ir psio masina uzrakines pedini i autobusa.. Automatines dezes turi avarinius rezimus kad davaziuotum, o cia del vienos zvakes lieki ant ledo! NETIKIU!!! :lol:
O pavyzdziai mano gyvenimiski, is praitos ziemos kai buvo -18 draugo E39 po nakties purtydamas ir drebedamas bet uzsivede! Akivaizdu buvo kad ne visos zvakes veike, tai pagal tavo teigini jis turejo ta masina palikti iki pavasario, bet taip nebuvo..
Gal ArunasB tars zodi, jo zodziai daug svorio turi. :mrgreen:
O tavo atveju tikriausiai visiskas "trumpas" buvo todel atjungdavo, kad pati masina neuzsikurt, t.y. Laidai nesusviltu. Cia zinoma spejimas..


StandartinėParašytas: 01 Spa 2011, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2008.04.03
Amžius:
38
Pranešimai:
6022
Miestas:
Klaipėda
Auto:
e60 525xd M57N2 '08
nors tema apie e60, bet padiskutuojam.
E39 pakaitinimas neturi nieko bendro su e60. absoliuciai skirtingai viskas viksta.

apie E39 jau pasakiau, gali speti ka nori, matyt nesi skaites kur nuoroda daviau. jokio trumpo ten nebuvo, konturas apsaugotas saugikliu. klaida sitoje sistemoje tik viena: "glow plugs or relay" nepriklausmai kas sugedo. buvo matuota itampa paduodama zvakems, kai tik gaunama klaida, maitinimas nutraukiamas. cia ne pats vienas sugalvojau, aiskinames su elektriku. sistema bloga, pats nustebes. gaunasi kad jei neveikia pora zvakiu (del vienos vargu ar bus klaida), nera kaitinimo isvis. E39 nera galimybes paduoti pliusa atskirems zvakems, arba visiems, arba nevienai. rele paziurek atidziau.

e60, paziurejau wds, ten nera reles, yra valdymo blokas. zvakes 5v, greito kaitinimo. maks kaitinimo laikas 2,7 sek. maitinimas paduodamas atskirems zvakems. voltazas skiriasi priklausomai nuo temperaturos, apsuku ir dar bele zino ko. algoritmas tikrai sudietingas, todel ir nera aprasytas. E39 pvz viskas priklauso tik nuo ausinimo skyscio temperaturos (ne nuo lauko kaip daugelis mano). e60 sistemoje tikiu (bet nezinau tiksliai) kad neveikiant vienai ar kelems zvakems kitos bus kaitinamos.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 01 Spa 2011, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2008.06.13
Amžius:
38
Pranešimai:
6490
Miestas:
Lietuvoi iki rugsejo pirmos
EZH001 rašė:
Pagal tave gautusi taip: numire viena zvake ir psio masina uzrakines pedini i autobusa.. Automatines dezes turi avarinius rezimus kad davaziuotum, o cia del vienos zvakes lieki ant ledo! NETIKIU!!! :lol:
O pavyzdziai mano gyvenimiski, is praitos ziemos kai buvo -18 draugo E39 po nakties purtydamas ir drebedamas bet uzsivede! Akivaizdu buvo kad ne visos zvakes veike, tai pagal tavo teigini jis turejo ta masina palikti iki pavasario, bet taip nebuvo..
Gal ArunasB tars zodi, jo zodziai daug svorio turi. :mrgreen:
O tavo atveju tikriausiai visiskas "trumpas" buvo todel atjungdavo, kad pati masina neuzsikurt, t.y. Laidai nesusviltu. Cia zinoma spejimas..


Sitoj vietoj del E39 tai lyg ir atjungia kai nors viena zvake numirus nes irgi kazkada senei buvo zaista su situ reikalu. E60 neesu taip testaves reiks kada prie progos isbandyti. Bet kad kuriasi sitos masinos be pakaitinimo zvakiu tai faktas. O kad jas naudoja tam tikrais monetais e60 net vaziuojant autostradoje tai irgi lyg tis buvau rades ar kazkokiam papildomam pdf bmw informaciniam lape.


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2010.10.06
Amžius:
34
Pranešimai:
127
Miestas:
anglija
Auto:
bmw e60 530d 05'
siandien pasidariau diagnostika,nedirba 1 ir 5 pakaitinimo zvakes visiskai,del to man ir kratos saltas variklis,kitos kaitina normaliai,bet keisiu visas 6,man patare NGK nes tipo geriausios ka manot jus,dar prie to pacio ar lengva paciam separatoriaus filtra pasikeist?


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2009.05.17
Pranešimai:
2771
Auto:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
renault espace 3.0dci
E36 328 cabrio
vel satis 3.5
bmw e61
grand voyager 3.3

w220 320cdi
bmw 325 cabrio (E30)
andrelis530 rašė:
siandien pasidariau diagnostika,nedirba 1 ir 5 pakaitinimo zvakes visiskai,del to man ir kratos saltas variklis,kitos kaitina normaliai,bet keisiu visas 6,man patare NGK nes tipo geriausios ka manot jus,dar prie to pacio ar lengva paciam separatoriaus filtra pasikeist?

pala kai lauke +10 ar +20 zvakes net neveikia :wink: as vazinejau nuo geguzes iki daba isvis su uzlinkusia rele ir daba ja pakeitus,jokio skyrtumo.o siaip pakaitinimo zvakes originalios beru firmos :wink: o separatoriaus filtra pakeisti,tai pat sunku kaip ir oro filtra :wink:


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2008.04.03
Amžius:
38
Pranešimai:
6022
Miestas:
Klaipėda
Auto:
e60 525xd M57N2 '08
klysti vytai. e60 pakaitinimo zvakes pradeda veikti nuo +25. uzrasas skydelyje atsiranda nuo nulio ar +5, tingiu tiksliai ieskoti dabar.
NGK gal ir geros, bet as apsigavau su jais. visuose katalagose buvo nurodytas neteisingas numeris, zvakes buvo silpnesnes, del ko teko vel keisti geras zvakes i naujas. patarciau Beru.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2008.06.13
Amžius:
38
Pranešimai:
6490
Miestas:
Lietuvoi iki rugsejo pirmos
andrelis530 rašė:
siandien pasidariau diagnostika,nedirba 1 ir 5 pakaitinimo zvakes visiskai,del to man ir kratos saltas variklis,kitos kaitina normaliai,bet keisiu visas 6,man patare NGK nes tipo geriausios ka manot jus,dar prie to pacio ar lengva paciam separatoriaus filtra pasikeist?


Alsuoklio keotimas lyginant su zvakem tai vaiku darbas :D


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2011.02.11
Pranešimai:
368
Miestas:
Kaunas
Auto:
ex.E70 LCI 3.5Xdrive
F10 530d M
Arunas B rašė:

Alsuoklio keotimas lyginant su zvakem tai vaiku darbas :D



Bosch zvakes? kuo blogiau nei Beru? :?:


StandartinėParašytas: 07 Spa 2011, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Užsiregistravo:
2009.05.17
Pranešimai:
2771
Auto:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
renault espace 3.0dci
E36 328 cabrio
vel satis 3.5
bmw e61
grand voyager 3.3

w220 320cdi
bmw 325 cabrio (E30)
DmK rašė:
klysti vytai. e60 pakaitinimo zvakes pradeda veikti nuo +25. uzrasas skydelyje atsiranda nuo nulio ar +5, tingiu tiksliai ieskoti dabar.
NGK gal ir geros, bet as apsigavau su jais. visuose katalagose buvo nurodytas neteisingas numeris, zvakes buvo silpnesnes, del ko teko vel keisti geras zvakes i naujas. patarciau Beru.

nu gal klystu,bet esme,kad vasaros metu del zvakiu neveikimo,neturetu buti variklio purtymosi :wink:


StandartinėParašytas: 07 Spa 2011, 01:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2008.06.13
Amžius:
38
Pranešimai:
6490
Miestas:
Lietuvoi iki rugsejo pirmos
Vforvendetta rašė:


Bosch zvakes? kuo blogiau nei Beru? :?:


Bosch isviso pirma kart girdziu del pakaitinimo zvakiu. Beru dedi ir nesuki galvos.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2011, 01:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Užsiregistravo:
2008.06.13
Amžius:
38
Pranešimai:
6490
Miestas:
Lietuvoi iki rugsejo pirmos
vytas85 rašė:
nu gal klystu,bet esme,kad vasaros metu del zvakiu neveikimo,neturetu buti variklio purtymosi :wink:


Priklausomai nuo variklio ir purkstuku stovio. Jei viskas tvarkoje tai neturetum jausti nieko bet jei slubuoja kas dar apildomai tai tada jauciasi net ir vasara.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery