Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 09:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos X1, X3, X5, X6, modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
8
Automobiliai:
F07 535GT '2012
ex E65 '2004
Sveiki,
planuoju pirkti ~2010 metų X6(E71) su V8 4.4 benzininiu varikliu.
Mane domina :
* Ar į šituos variklius statosi dujos? Jei taip tai ar normaliai viskas veikia ir negenda ar nelabai patartina to daryti ar kaiptik viskas normaliai bus?
* Kokios ~ sąnaudos jei važinėjant tik benzinu ir tik dujom? Gal kas turit ir žinot realius skaičius? Nes gamintojo nurodyti 16litrų skamba perdaug optimistiškai.
* Kokie dar trūkumai su šitais varikliais, kokios bėdos, ką žinoti prieš perkant - jei galvojant į poros metų perspektyvą - nes automobilio nesiruošiu turėti ilgiau nei pora metų.
* Gal išviso neapsimoka dėti dujų jei per metus nuvažiuoju ~20tūkst. ir važinėsiu max pora metų?

Dėkui už idėjas!


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
neapsimoka deti duju jai 20k vaziuoji, dujos jam min 2k uz tiek bendzo geriau ipilt :) bedos pagrindines yra varikliai. perkaista, eda tepala, uzklinija ir pan...

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Visu pirma, i si varikli duju neidesi. O pagrindines bedos - perkaitinimas, skylinejantys variklio blokai, alyvos sanaudos, trukstancios grandines. Pirkti masina su tokiu varikliu, nebent nauja arba su itin maza rida. Kitaip tariant nerekomenduoju, nebent turi labai daug pinigu ir nori leisti laika juos leisdamas :) Sis variklis turi nuostabu skambesi ir geras dinamines charakteristikas, o kas liecia patikimuma - labai nedadirbtas.


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
8
Automobiliai:
F07 535GT '2012
ex E65 '2004
vytas123 rašė:
neapsimoka deti duju jai 20k vaziuoji, dujos jam min 2k uz tiek bendzo geriau ipilt :) bedos pagrindines yra varikliai. perkaista, eda tepala, uzklinija ir pan...

Bavaras rašė:
Visu pirma, i si varikli duju neidesi. O pagrindines bedos - perkaitinimas, skylinejantys variklio blokai, alyvos sanaudos, trukstancios grandines. Pirkti masina su tokiu varikliu, nebent nauja arba su itin maza rida. Kitaip tariant nerekomenduoju, nebent turi labai daug pinigu ir nori leisti laika juos leisdamas :) Sis variklis turi nuostabu skambesi ir geras dinamines charakteristikas, o kas liecia patikimuma - labai nedadirbtas.


Na va aš apie tą ir galvojau, kad jei dujas įdėti kainuoja 2k eurų, o per du metus jas įsidėjus tiek ir sutaupyčiau ir ant galo gautųsi, kad tiek kiek išleidau, tiek sutaupiau tik visą laiką and dujų važinėjau ir kam tas dujas tada dėti.

Tik labiausiai mane tikrai domintų koks maždaug yra realus suvartojimas? Nes visur skirtingus skaičius rašo.

O dėl dujų ar tikrai 100% neįmanoma įdėti? Nes mačiau autoplius X5 ne vieną su 4.4 varikliu ir su dujom, tai galvojau, gal čia ir panašiai išeitų.

O dėl variklių, tai žinau, kad visi tie 300kw ir galingesni varikliai netarnauja labai ilgai tik įdomu kiek tempia, ar pvz 80tūkst rida yra didelė jiems ar dar normaliai jei 40tūkst pats važiuoti žadu


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
norkodeo rašė:


Na va aš apie tą ir galvojau, kad jei dujas įdėti kainuoja 2k eurų, o per du metus jas įsidėjus tiek ir sutaupyčiau ir ant galo gautųsi, kad tiek kiek išleidau, tiek sutaupiau tik visą laiką and dujų važinėjau ir kam tas dujas tada dėti.

Tik labiausiai mane tikrai domintų koks maždaug yra realus suvartojimas? Nes visur skirtingus skaičius rašo.

O dėl dujų ar tikrai 100% neįmanoma įdėti? Nes mačiau autoplius X5 ne vieną su 4.4 varikliu ir su dujom, tai galvojau, gal čia ir panašiai išeitų.

O dėl variklių, tai žinau, kad visi tie 300kw ir galingesni varikliai netarnauja labai ilgai tik įdomu kiek tempia, ar pvz 80tūkst rida yra didelė jiems ar dar normaliai jei 40tūkst pats važiuoti žadu


Bus nuo 22l mieste ir i virsu. 4.4 galejai matyti su dujom nebent seniasniame kebule E53, E70 galejai matyti dujas nebent tai buvo 4.8 paprastas atmosferinis V8 variklis. O tie naujesni jau yra V8 TWIN TURBO, jie eina su dviem turbinom ir ten duju tikrai neidesi, tokia ten technologija. Jei kas nors ir idetu, tai naudotu dujas ir benzina vienu metu. Zodziu, sitoj vietoj apie dujas reik pamirsti. Jei nori duju, tai paskutinis V8 tam tinkamas yra butent 4.8i N62B48 variklis.

Jei toliau kalbeti apie problematiskus N63 variklius, tai yra kas 200k pravaziaves, o kam ir 80k neprasuko, ten labai daug techniniu niuansu, kaip ji eksploatuoti kad nepabirtu iki varztu.


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
8
Automobiliai:
F07 535GT '2012
ex E65 '2004
Bavaras rašė:
Bus nuo 22l mieste ir i virsu. 4.4 galejai matyti su dujom nebent seniasniame kebule E53, E70 galejai matyti dujas nebent tai buvo 4.8 paprastas atmosferinis V8 variklis. O tie naujesni jau yra V8 TWIN TURBO, jie eina su dviem turbinom ir ten duju tikrai neidesi, tokia ten technologija. Jei kas nors ir idetu, tai naudotu dujas ir benzina vienu metu. Zodziu, sitoj vietoj apie dujas reik pamirsti. Jei nori duju, tai paskutinis V8 tam tinkamas yra butent 4.8i N62B48 variklis.

Jei toliau kalbeti apie problematiskus N63 variklius, tai yra kas 200k pravaziaves, o kam ir 80k neprasuko, ten labai daug techniniu niuansu, kaip ji eksploatuoti kad nepabirtu iki varztu.



Dėkui už atsakymą. Supratau, kad reikia pamiršti šitą modelį ir dujas. O pilti po 22litrus kuro irgi nelabai logiška, nes aš tik mieste važinėju daugiausia.
O gerai - jei mąstant apie E71(2010-2011 metų) ir dyzeliniu variklius ar 3.0 ar 3.5 ar 3.0 benzinas geriau ar kas geriausia ir logiškiausia būtų dėl stabilumo ir kad nenusipirksi daikto kuris po poros mėnesių sugrius


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
norkodeo rašė:


Dėkui už atsakymą. Supratau, kad reikia pamiršti šitą modelį ir dujas. O pilti po 22litrus kuro irgi nelabai logiška, nes aš tik mieste važinėju daugiausia.
O gerai - jei mąstant apie E71(2010-2011 metų) ir dyzeliniu variklius ar 3.0 ar 3.5 ar 3.0 benzinas geriau ar kas geriausia ir logiškiausia būtų dėl stabilumo ir kad nenusipirksi daikto kuris po poros mėnesių sugrius


Sitie variantai geri, pas kiekviena savi niuansai, ant kiek uzmusti, bet bent jau nebus taip, kad bevaziuojant mintis galvoje vis suksis, kad tuoj subyres :) Ka pirkti, is siu, benzina ar dyzeli, jau paciam spresti. Ne tiek svarbu kuris is motoru bus, kiek svarbu suprasti, jog E71 eksploatacija nera pigi, jei su tuo bus viskas ok, nebus labai didelio skirtumo, ka pilti i baka :)


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.14
Pranešimai:
8
Automobiliai:
F07 535GT '2012
ex E65 '2004
Bavaras rašė:
Sitie variantai geri, pas kiekviena savi niuansai, ant kiek uzmusti, bet bent jau nebus taip, kad bevaziuojant mintis galvoje vis suksis, kad tuoj subyres :) Ka pirkti, is siu, benzina ar dyzeli, jau paciam spresti. Ne tiek svarbu kuris is motoru bus, kiek svarbu suprasti, jog E71 eksploatacija nera pigi, jei su tuo bus viskas ok, nebus labai didelio skirtumo, ka pilti i baka :)


Na, kad pigiai bus tikrai nesitikiu, ne dėl pataupymo dairausi į jį, bet visgi nesinori poto pastoviai į servisą važinėti apynaują mašiną perkant ;D
Bet su šitais trim nėra kažkokios kaip taisyklės, kad vieno neimti tikrai, o kažkuris vienas geriausias (nes su kitais modeliais taip būna, sako į tą 3,5 nežiūrėk blogi, va 3.0 neužmušami ir t.t. )

Gal kažkiek atmesčiau ir labiau žinočiau į ką koncentruotis ieškant


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
3.0d ir 3.5d tie patys varikliai, skirtumas tik tas, kad vienas turi viena turbina, kitas dvi.
3.5i benzas su dviem turbinom, sesi cilindrai eilej


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
variklis ne su tiesioginiu įpurškimu, iš kur traukiat, kad nesidujina? O ir 2k eur kainuos nebent koks išreklamuotas prins vsi, yra ir kitų dujų įrangų, kurios dirba ilgai ir be problemų.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
kosmoz rašė:
variklis ne su tiesioginiu įpurškimu, iš kur traukiat, kad nesidujina? O ir 2k eur kainuos nebent koks išreklamuotas prins vsi, yra ir kitų dujų įrangų, kurios dirba ilgai ir be problemų.

parodyk N63 uzdujinta varikli, tu kazka painioji, mes ne apie N62 kalbam. N63 SU TIESIOGINIU


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
nu jo, būsiu nusišnekėjęs, kažkodėl giliai galvoje buvo mintis, kad pirmieji twin turbo 4,4 dar buvo daugiataškis, ir tik po poros metų gavo tiesioginį ir daugiau galios :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2016, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
dedasi dujos i twin turbo, bet vartoja ir bendza ir dujas. Pasukit i BRC ir patys pasiklauskit. o jai twin turbo tai x5m ten brokai ishtaisyti.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 05 Bir 2016, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.15
Pranešimai:
87
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
bmw x6
o tai 3.5 benzas x6 tikrai su dvejom turbom? bet ant variklio dangcio ner kaip pas4.4 uzraso,,twin turbo,, o kaip tie trilitriai varikliai kokios ju bedos,ju kazkaip mazoka retai pasitaiko


StandartinėParašytas: 05 Bir 2016, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
widmiss rašė:
o tai 3.5 benzas x6 tikrai su dvejom turbom? bet ant variklio dangcio ner kaip pas4.4 uzraso,,twin turbo,, o kaip tie trilitriai varikliai kokios ju bedos,ju kazkaip mazoka retai pasitaiko

Pirmieji buvo su dviem turbom, paskuj su viena. Varikliai gana patikimi, problemos: pridega voztuvai, tiksliau apsinesa , juos reikia valyti ( kaip koks dyzelis :mrgreen: ), aisku turbo irgi papildomas gendantis mazgas, vanusai, grandines, purkstukai... bet is esmes gan neblogi varikliai
p.s mazai pasitaiko, nes pas mus traktoristu salis ir kitas variantas, tarp siuolaikiniu benzu ir dyzeliu, as dar gerai pagalvociau, ar ne traktoriu imt :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery