Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Spa 2019, 18:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E12, E28 modeliais, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Kov 2010, 03:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Mašina net nebando užsivesti, lyg tai dingo kibirkštis. Prieš kelias dienas pakaitinus senas žvakes užsivedė normaliai.Aš absoliučiai nieko netvarkiau ir nedariau, išskyrus akumuliatoriaus įdėjimą-išėmimą, generatoriaus dirželio įtempimą, likusio seno aušinimo skysčio nupylimą, žvakių pakeitimą, keleto litrų vandens įpylimą. Paėmiau paskirstytojo dangtelį su laidais namo, gal jie yra sušlapę, nors labai abejoju.
Ką daryt?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2010, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3138
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nu sendien savo tvarkiau ir pagalvojau kad pas tave gali but ta pati beda.

pasiziurek paskirstytojo dangtelio viduriuka ten turi ant spiruoklytes vaiksiot angliukas toks ir islindes jis turi but nemazai kokius 3mm


StandartinėParašytas: 30 Kov 2010, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Pagrindinis sujungimas dangtelyje geras.
Kai buvau užkūręs praėjusią savaitę, laisvomis apsukomis dirbo gana tolygiai, bet pradedant važiuoti gesdavo, dirbdavo tik aukštomis apsukomis, šaudė į duslintuvą. O gali būti pagrindinis diržas peršokęs per kažkiek tai vietos, išsiderinęs degimas ir dingusi kibirkštis?


StandartinėParašytas: 31 Kov 2010, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
31
Pranešimai:
343
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Volvo V70Tdi 103Kw (dabartinė taupyklė)
E83 X3 '04m 3.0 150kw (žmonos džiaugsmas)
E36 325i '91m 141Kw (buvęs kovinukas)
E38 750i '95m (praūžęs romanas)
E21 320 2.0l M10b20 '76m (buvusi meilė)
Skype:
aurimas_kav69
David rašė:
Pagrindinis sujungimas dangtelyje geras.
Kai buvau užkūręs praėjusią savaitę, laisvomis apsukomis dirbo gana tolygiai, bet pradedant važiuoti gesdavo, dirbdavo tik aukštomis apsukomis, šaudė į duslintuvą. O gali būti pagrindinis diržas peršokęs per kažkiek tai vietos, išsiderinęs degimas ir dingusi kibirkštis?


Koks dirzas? Juk grandine M10 ir M20 varikliuose.. O jei ir dirzas butu, tai butum sujautes, nes sustotum, o galu gale ir voztuvus pazertum ant daliu.. Siaip speju karbiuratorius uzsiciklines kokiom smelio dulkem ir tiek. Nesuveikia vakuumas koks, kai gazo duodi ir gryba pjauna, nes oro sklendes arba antros kameros nedadaro. Mano spejimas toks. Juolab kai masina stovejus ilgai, tai bake ten tiek nuosedu visokiu, kad as jau isivaizduoju. Nes jei dangtelis butu netvarkoj, tai butent, kad netolygus darbas butu labai. Dar ciaudet gali del pacio degimo neatreguliuoto, del zvakiu ir del blogo kuro (jei yra kokio kondensato bake) kiek zinau. :)

_________________
Ejau - nukritau.. Paskeliau - gipsas.


StandartinėParašytas: 01 Bal 2010, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Pajudinęs laidus prieky kairėj užvedžiau be problemų - nebuvo kontakto. Daug nekaitinau, nors variklis spėjo įkaisti, bet radiatorius sušilo tik tai toje pusėje, kur prie jo pasijungia variklio aušinimo skysčio kanalai iš viršaus. Ir vistiek šita jo pusė buvo gerokai šaltesnė už variklį, o kitą radiatoriaus pusė, prie kurios variklio aušinimo skysčio kanalai prisijungia apačioje buvo vos juntamai šilta. Ar tai gerai? Jei ne - kas atsitiko?


StandartinėParašytas: 02 Bal 2010, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
34
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Termostatas atsidaro tik varikliui pasiekus darbine temperatura, tai tavo nupasakoti pozymiai yra normalus... jai temperatura pradeda lenktis link raudomo o, puse radiatoriaus saltas, tada reik pradet ieskot bedu.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2010, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3138
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
beja radijatoriurs ir skirtas skysciui atvesint.

tai visa laik ienanti slanga(radijatoriaus kampas) bus karstesne uz iseinancia.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2010, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Vėl nesiveda, turbūt nebėra kontakto.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2010, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Užvedžiau, bet pro dangtelį bloke, tą, kuris lyg tai skirtas bloko apsaugai nuo skylimo, labai stipriai laša vanduo. Kaip sutaisyt? Ar servise brangiai kainuos remontas?


StandartinėParašytas: 07 Bal 2010, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Bloko, kur laša aušinimo skystis nuotraukos: Paveikslėlis, Paveikslėlis.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2010, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
37
Pranešimai:
1535
Miestas:
Lietuva
Tai pakeisk ta dangteli.Naujas krastoj bet E28 10 lt,tai nemanau kad tau kazkas kitaip.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2010, 09:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Sumontavau kamštį, bet pro kraštus vis tiek sunkėsi skystis, tad kraštus užtepiau raudonu hermėtiniu silikonu ir nesisunkia. Ankstesnėje aklėje prarūdijo skylė, gal pro kraštą irgi sunkėsi.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2010, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Pranešimai:
35
Automobiliai:
E12 520
Kur gaut priekinių stabdžių cilindrų rem. komplektą (Krastą auto žinoma)?
Gal kas parduoda naują arba bent jau gerą naudotą sankabos komplektą?
Naujų / gerų, bent jau gyvų naudotų kelnių, duslintuvo pirmo bakelio nuo variklio ir pačio duslintuvo iki galinio bakelio.

Kas yra atsitikę, kad variklio apsukoms esant mažesnėms už tam tikrą ribą, spėju maždaug už tūkstantį du šimtus, tūkstantį penkis šimtus apsukų, užsidega tepalo lempa? Tepalai nauji, filtras aišku irgi, lygis yra, įpyliau aukščiau lygio keturiais šimtais mililitrų pamatęs užsidegusią lempą. Bet vis tiek užsidega.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2010, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
37
Pranešimai:
1535
Miestas:
Lietuva
Tepalo daviklis,tepalo siurblys nekelia slegio,piz.a varikliui,uzsikimse tepalo kanalai.Rinkis.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2010, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
36
Pranešimai:
2141
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Lincas rašė:
piz.a varikliui


Kam taip ziauriai iskart, gal tiesiog tepalai skysteja... :D

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery